Menu
LIVE η κίνηση | Τιμές αυτοκινήτων newsautoCHOICE: EV | LR Defender

ΝΕΑ

Porsche 911 με τον οδηγό στο κέντρο

  • Κωνσταντίνος Μποϊδάνης

Κυριολεκτικά! Η συγκεκριμένη Porsche 911 που πωλείται αυτή την περίοδο, έχει μια ιδιαίτερη «αναβάθμιση» που ξεφεύγει από τις συνηθισμένες.

Η συγκεκριμένη 911 είναι του 2008 (997) και ξεκίνησε την καριέρα της ως μια τυπική Carrera S, με boxer κινητήρα 3,8 λίτρων απόδοσης 355 ίππων και χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων. Μέχρι εδώ, όλα καλά. Στην πορεία όμως, η θέση του οδηγού, με τις κατάλληλες επεμβάσεις «έφυγε» από την αριστερή πλευρά που βρισκόταν όταν η Porsche ολοκλήρωσε την κατασκευή του αυτοκινήτου και μετακινήθηκε στο κέντρο…

Ναι, στο κέντρο. Μπροστά λοιπόν, κάθεται μόνο ένας, πίσω από το τιμόνι, με όλα τα χειριστήρια στη θέση τους σε σχέση με το σώμα του οδηγού αλλά λίγο πιο δεξιά. Δηλαδή τι λίγο; Είπαμε: στο κέντρο. Την επέμβαση ανέλαβε και έφερε σε πέρας, η Trinity Motorsports Group στο Ohio των ΗΠΑ. Το πιο δύσκολο σημείο της μετατροπής, ήταν η μεταφορά του πίνακα των οργάνων στο κέντρο, μια και έπρεπε να σχεδιαστεί και να κατασκευαστεί ένα νέο ταμπλό για την 911. Η συγκεκριμένη εργασία ολοκληρώθηκε in house με τη χρήση αρκετού ανθρακονήματος και ποιοτικού δέρματος για τα σημεία που χρειάστηκαν επένδυση.

Σαν κατασκευή, από τις φωτογραφίες μπορούμε να πούμε πως φαίνεται αρκετά περιποιημένη και χωρίς ιδιαίτερες ατέλειες- όσο μπορεί να ειπωθεί κάτι τέτοιο στην περίπτωσή μας… Από εκεί και πέρα όμως, δεν μπορούμε να φανταστούμε τις κινήσεις που απαιτούνται από τον οδηγό για να επιβιβαστεί στην ιδιαίτερη αυτή 911 αλλά και που μπορεί να πάει, μόνος και έρημος και μια πρακτικά, αν και δεν έχει αφαιρεθεί το πίσω κάθισμα είναι αχρηστεμένο. Κατά τα άλλα, στον εξοπλισμό της συγκεκριμένης που όπως είπαμε πωλείται (Bring a Trailer) για όποιον ενδιαφέρεται, είναι και το Sport Chrono Plus πακέτο εξοπλισμού, ενώ η εξάτμιση έχει αλλαχθεί ολόκληρη από μια sport τιτανίου, εστιασμένη για χρήση πίστας.

Δημοφιλή στο Protothema.gr