Η Ineos θέλει να συνεργαστεί με την Chery
ΝΕΑ
Σύμφωνα με δημοσίευμα του βρετανικού Autocar, η Ineos Automotive εξετάζει το ενδεχόμενο να χρησιμοποιήσει πλατφόρμα της Chery Automobile για νέα ηλεκτρικά μοντέλα της.
Σύμφωνα με όσα έγιναν γνωστά, τα στελέχη της Ineos Automotive βρίσκονται σε προχωρημένο στάδιο συνομιλιών με ομολόγους τους της κινεζικής Chery Automobile, με σκοπό να διερευνήσουν την πιθανότητα συνεργασίας.
WHAT CAR
Βάσει δημοσιεύματος του βρετανικού Autocar, αυτό που επιδιώκεται από την Ineos Automotive είναι να υπάρξει σύμπραξή τους για να την παραγωγή αμιγώς ηλεκτρικών νέων μοντέλων της τα οποία θα έχουν θερμικό κινητήρα που θα λειτουργεί μόνο ως γεννήτρια για να φορτίζει την μπαταρία του οχήματος («range extender»).
Όπως αναφέρεται, αυτό που επιδιώκουν οι άνθρωποι της βρετανικής εταιρείας είναι μπορέσουν να επωφεληθούν από τη σχετική πλατφόρμα που χρησιμοποιείται ήδη στα εκτός δρόμου οχήματα της iCaur, της θυγατρικής εταιρείας που έχει ιδρύσει η Chery Automobile.

Πιθανή συμφωνία μεταξύ των δύο εταιρειών θα επιτρέψει στην Ineos Automotive να συνεχίσει την εξέλιξη του αμιγώς ηλεκτρικού Fusilier (φωτογραφίες), του νέου μοντέλου της, η οποία σταμάτησε πέρυσι (2024) εξαιτίας της μειωμένης ζήτησης για τέτοιου τύπου οχήματα.
Με αυτόν τον τρόπο θα εμπλουτίσει την γκάμα της, ενώ η εισαγωγή του στην ευρωπαϊκή αγορά θεωρείται καίριας σημασίας, καθώς θα αποτελέσει το πρώτο όχημα της εταιρείας με χαμηλή εκπομπή διοξειδίου του άνθρακα.
Έτσι, η εταιρεία, θα πληροί τις νέες νόρμες που έχουν ψηφίσει σχετικά τόσο η Ευρωπαϊκή Ένωση όσο και το Ηνωμένο Βασίλειο. Προς το παρόν, η Ineos Automotive περιορίζει τον μέσο όρο εκπομπής του δηλώνοντας ορισμένες εκδόσεις του Grenadier ως επαγγελματικά οχήματα, ώστε να εμπίπτουν στο ευνοϊκότερο ρυθμιστικό πλαίσιο των κατασκευαστών χαμηλού όγκου παραγωγής.

Θυμίζουμε ότι η iCaur ιδρύθηκε ως iCar το 2023. Ωστόσο, έπειτα από προσφυγή της Apple στη Δικαιοσύνη οι Κινέζοι αναγκάστηκαν να την ονομάζουν iCaur για να μην δημιουργείται σύγχυση με το iCar, το αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο που ήθελε να κατασκευάσει ο αμερικανικός τεχνολογικός κολοσσός (και τελικά σταμάτησε την εξέλιξή του).
Εφόσον ευοδωθούν οι συνομιλίες και οι Ineos Automotive και Chery Automobile καταλήξουν σε συμφωνία, η πρώτη θα χρησιμοποιήσει την πλατφόρμα στην οποία βασίζεται το επερχόμενο iCaur V27.

Αυτό είναι ένα αμιγώς ηλεκτρικό όχημα 4×4 το οποίο διαθέτει υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα χωρητικότητας 1,5 λίτρων ο οποίος λειτουργεί μόνο ως γεννήτρια. Η κινεζική εταιρεία έχει δημιουργήσει ήδη το V23.