Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Ποιο premium μοντέλο είναι το πιο δημοφιλές στο Tik Tok;

Ελλάδα 1:11
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Ποιο premium μοντέλο είναι το πιο δημοφιλές στο Tik Tok;

ΝΕΑ

Ποιο premium μοντέλο είναι το πιο δημοφιλές στο Tik Tok;

ΝΕΑ

Τα αυτοκίνητα έχουν το δικό τους πιστό κοινό στο Tik Tok και πρωταγωνιστούν σε αναρίθμητα βίντεο. Ποιο είναι, όμως, αυτό που συγκεντρώνει τις περισσότερες προβολές;

Advertisement
Advertisement

Τεράστια είναι η δημοφιλία που γνωρίζει τους τελευταίους μήνες το Tik Tok, το οποίο έχει προσελκύσει δεκάδες εκατομμύρια άτομα νεαρής ηλικίας ανά τον κόσμο. Δεδομένης της «τρέλας» που επικρατεί στη συγκεκριμένη εφαρμογή ανάρτησης βίντεο, είναι λογικό να έχουν κάνει την εμφάνισή τους και οι κορυφαίες αυτοκινητοβιομηχανίες που προσπαθούν να διευρύνουν την οπαδική τους βάση.

Όπως αναφέρει το Carscoops, έμπορος αυτοκινήτων από το Ηνωμένο Βασίλειο πέρασε αρκετές ώρες στο Tik Tok απαριθμώντας τα hashtags που αφορούσαν πολυτελείς μάρκες αυτοκίνητων. Και διαπίστωσε πως το μοντέλο που καταλαμβάνει την πρωτιά σε επίπεδο προβολών δεν είναι άλλο από το Audi TT. Το διθέσιο sports car έχει συγκεντρώσει περισσότερες από 5,5 δισ. προβολές, ξεπερνώντας σε δημοφιλία πολλά dream cars εταιρειών όπως είναι η Porsche η Lamborghini και η Ferrari. 

Στις πρώτες θέσεις φιγουράρουν και άλλα αυτοκίνητα της εταιρείας από το Ίνγκολσταντ, όπως είναι τα A4 (880 εκ. views), R8 (736 εκ.), RS6 (385 εκ.) και RS3 (364 εκ.).

Advertisement
Advertisement

Αναφορικά με τη μάρκα που αναδεικνύεται σε δημοφιλέστερη στο Tik Tok, αυτή ήταν η BMW με 22 δισ. προβολές, ακολουθούμενη από την Audi (9,3 δισ.). Στο τρίτο σκαλί του βάθρου συναντάται η Jaguar με 6 δισ., με την πρώτη πεντάδα να ολοκληρώνουν οι Porsche και Ferrari με 4 δισ. και 3,5 δισ. προβολές αντίστοιχα.

«Το TikTok είναι ένα ακόμα μέσο κοινωνικής δικτύωσης (social media) με μεγάλη δυναμική και ολοένα και αυξάνουσα διεθνή εξέλιξη που χρησιμοποιούμε ώστε να προωθήσουμε την BMW, στοχεύοντας σε άτομα νεαρής ηλικίας που είναι εξοικειωμένα με τις ψηφιακές υπηρεσίες», ανέφερε ο Jörg Poggenpohl, Global Senior Director of Digital Marketing στην BMW.

Advertisement

Ένα ακόμα ενδιαφέρον εύρημα αυτής της άτυπης έρευνας είναι το γεγονός πως τα αυτοκίνητα που συγκεντρώνουν τα περισσότερα views στο social media δεν είναι τα SUVs, αλλά τα «παραδοσιακά».  Στην Audi για παράδειγμα και στην πρώτη 10άδα, υπάρχει μόλις ένα SUV, το Q7,  οποίο είναι μάλιστα «βυθισμένο» στην τελευταία θέση.

Advertisement

Όσον αφορά τη Ferrari, οι χρήστες του Tik Tok φαίνεται πως λατρεύουν να βλέπουν τις 812 Superfast (67 εκ. views), Monza SP1 (59,7 εκ. views) και F8 Tributo (29,9 εκ. views). Σημειωτέον ότι τα στοιχεία που συγκέντρωσε η εταιρεία που εκπόνησε την έρευνα, αφορούσαν το διάστημα έως και τις 15 Ιουνίου του τρέχοντος έτους.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Έδωσε 150.000 ευρώ αλλά το πολυτελές γερμανικό τζιπ τραβάει… δεξιά!
Οι πρωταθλητές του Instagram στην Ελλάδα…
Το αυτοκίνητο του Tik Tok: Το “βελτίωσαν” οι ακόλουθοί του! (+video)

Advertisement