Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Ποιο αυτοκίνητο δεν μπορεί να πάρει ο ζάμπλουτος Μπέζος;

Ελλάδα 21:07
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Ποιο αυτοκίνητο δεν μπορεί να πάρει ο ζάμπλουτος Μπέζος;

ΝΕΑ

Ο Τζεφ Μπέζος μπορεί να κλείνει ολόκληρη τη Βενετία για το γάμο του, αλλά Koenigsegg δεν μπορεί να αγοράσει!

Advertisement
Advertisement

Αν κάνατε όνειρα να αποκτείσετε μια Jesko, ένα CC850, μια Gemera ή το νέο Sadair’s Spear, δυστυχώς αργήσατε. Η Koenigsegg ανακοίνωσε ότι δεν έχει τίποτα διαθέσιμο και δεν πρόκειται να έχει για αρκετά χρόνια κάτι που σημαίνει ότι ακόμα και αν το όνομά σου είναι Τζεφ Μπέζος και έχεις τραπεζικό λογαριασμό ίσο με τον προϋπολογισμό της Ελλάδας Koenigsegg δεν έχει!

Ο Κρίστιαν βον Κένιγκσεγκ βρίσκεται στην προνομιακή θέση που θα ζήλευε κάθε CEO αυτοκινητοβιομηχανίας. Κάθε μοντέλο του είναι εξαντλημένο, έχουν πουληθεί όλα.

Από την Jesko που περιορίστηκε σε 125 μονάδες και το ρετρό CC850 που ανέβηκε από τις 50 στις 70 μονάδες λόγω υψηλής ζήτησης, μέχρι το τετραθέσιο Gemera με 2.300 ίππους που θα παραχθεί σε 300 αντίτυπα και το νέο και εξαιρετικά σπάνιο Sadair’s Spear των μόλις 30 κομματιών όλα πουλήθηκαν εν ριπή οφθαλμού.

Advertisement
Advertisement

Ο ιδρυτής της Koenigsegg σχολίασε: «Δεν έχουμε τίποτα να πουλήσουμε. Είναι καλό από επιχειρηματικής πλευράς, αλλά και ενοχλητικό γιατί μας αρέσει να πραγματοποιούμε τα όνειρα των φίλων της αυτοκίνησης».

Η εταιρεία αναμένεται να ανοίξει ξανά τις παραγγελίες σε ένα με ενάμιση χρόνο, με νέα περιορισμένης παραγωγής μοντέλα. Ανάμεσά τους, ο διάδοχος της Jesko και πιθανές πιο «καυτές» εκδόσεις της υβριδικής Gemera. Πάντως, δεν αναμένεται να έχουμε κάποιο αμιγώς ηλεκτρικό hypercar.

Ένα από τα σημεία πάντως που στάθηκε ο Κρίστιαν βον Κένιγκσεγκ είναι ότι ο κόσμος αναζητάει ακόμα αυτοκίνητα υψηλών επιδόσεων με θερμικούς κινητήρες και όχι ηλεκτρικά. Ακόμα θέλει το κοινό την αίσθηση ενός πανίσχυρου V8 ή V12 κινητήρα, θέλει τον ήχο, τις στροφές, τις αλλαγές ταχυτήτων που δίνουν νόημα στη ζωή ενός αυτοκινήτου.

Advertisement

Η αλήθεια είναι ότι δεν μπορούμε να μην συμφωνήσουμε με τον ισχυρό άνδρα της Koenigsegg.