Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Ποια μάρκα πήρε το «στέμμα» των premium το 2020;

Ελλάδα 5:36
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Ποια μάρκα πήρε το «στέμμα» των premium το 2020;

ΝΕΑ

Ποια μάρκα πήρε το «στέμμα» των premium το 2020;

ΝΕΑ

Είτε με κορωνοϊό, είτε χωρίς, οι τρεις «μεγάλοι» της Γερμανίας βρίσκονται σε αέναη… κόντρα με φόντο την κατοχύρωση της πρώτης θέσης στις παγκόσμιες πωλήσεις. Ποιος ήταν ο «Βασιλιάς» του 2020;

Advertisement
Advertisement

Ιδιαίτερο ήταν το 2020 για τον κλάδο του αυτοκινήτου, με τις εταιρείες να μετρούν τα τραύματα που υπέστησαν λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού.

Ειδικά κατά το πρώτο κύμα της πανδημίας, τα εργοστάσια των αυτοκινητοβιομηχανιών είτε υπολειτουργούσαν, είτε ανέστειλαν την παραγωγική τους δραστηριότητα, ενώ «λουκέτο» μπήκε και στις αντιπροσωπείες.

Το αποτέλεσμα ήταν να σημειωθεί σημαντική πτώση των πωλήσεων, με τις εταιρείες να καταγράφουν μειωμένα κέρδη. Από τη νόσο COVID-19 δεν γλίτωσαν ούτε οι premium, γερμανικής καταγωγής εταιρείες, Audi , BMW και Mercedes, μεταξύ των οποίων εκτυλίσσεται μια αέναη «μάχη» με φόντο την κατάληψη της κορυφής όσον αφορά τις πωλήσεις.

Advertisement
Advertisement

Ποια από τις τρεις (3), λοιπόν, εταιρείες κατέγραψε την κορυφαία επίδοση;

1η θέση: Mercedes

Advertisement

Στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου φιγουράρει, για ακόμη μία χρονιά, η Mercedes η οποία κατέγραψε 2.164.187 παγκόσμιες πωλήσεις, κατά 7,5% λιγότερες συγκριτικά με το 2019.

Καθοριστικό ρόλο διαδραμάτισε η εντυπωσιακή εμπορική πορεία των μοντέλων της στην Κίνα, όπου ταξινομήθηκαν 742.382 μονάδες (+11,7%), καθώς και η άνοδος της τάξης του 13% που κατέγραψαν τα SUV. Πιο «καλοπουλημένο» μοντέλο ήταν η GLC με 320.000 αντίτυπα, ενώ σημαντική εμπορική επιτυχία γνώρισαν οι GLE (+32,3%) και η GLS (+21,1%).

Advertisement

2η θέση: BMW

Σε απόσταση αναπνοής από την εταιρεία της Στουτγάρδης συναντάται η BMW με 2.028.659 καταγεγραμμένες παραδόσεις αυτοκινήτων, αριθμός που μαρτυρά μείωση 7,2% συγκριτικά με το 2019.

Advertisement

Το μεγαλύτερο μερίδιο της επιτυχίας πιστώνεται σε κορυφαία μοντέλα της γκάμας, Σειρά 7, Σειρά 8 και X7, ενώ χαμόγελα στους Βαυαρούς προκάλεσε η ανοδική πορεία των εξηλεκτρισμένων μοντέλων (+31,8%), όπως και η αυξημένη ζήτηση για τα σπορ, “M” (ρεκόρ: 144.218 μονάδες).

3η θέση: Audi

Στο χαμηλότερο σκαλί του βάθρου τοποθετείται η Audi, η οποία κατέγραψε 1.692.773 πωλήσεις και πτώση των 8,3 ποσοστιαίων μονάδων. Δημοφιλέστερη αγορά για τη μάρκα από το Ίνγκολσταντ αποτελεί η Μεγάλη Βρετανία, ενώ εντυπωσιακή ήταν η πορεία που σημείωσαν τα αμιγώς ηλεκτρικά e-tron και e-tron Sportback με 47.324 πωλήσεις.

Διαβάστε επίσης:

Στα ύψη οι πωλήσεις της Skoda εν μέσω COVID-19

Ποια αυτοκίνητα αγόρασαν οι Έλληνες το 2020;

Ελλάδα: Ραγδαία αύξηση στις πωλήσεις νέων αυτοκινήτων τον Σεπτέμβριο