Περνούν ΚΤΕΟ τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα; – Τι ισχύει;
ΝΕΑ
Πληροφορίες από ανθρώπους εταιρείας ΚΤΕΟ στο newsauto.gr ξεδιαλύνουν το τοπίο όσον αφορά στον τεχνικό έλεγχο των ηλεκτρικών αυτοκινήτων.
Στο 1ο Συνέδριο Newsauto Talks, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της AUTOVISION, Βασίλης Καραφέρης, ρωτήθηκε σχετικά με το τι ισχύει αναφορικά με τον τεχνικό έλεγχο στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
WHAT CAR
Ο ίδιος υπογράμμισε, πως «το πλαίσιο τεχνικού ελέγχου για ηλεκτρικά οχήματα δεν έχει ακόμα διαμορφωθεί. Περνούν τεχνικό έλεγχο, αλλά δεν υπάρχει ακόμα πλήρες τεχνικό πλαίσιο για τον έλεγχό τους».
Μιλώντας με άνθρωπο του τμήματος Διεύθυνσης Ποιότητας & Ανάπτυξης της AUTOVISION, επιβεβαιώσαμε την παραπάνω ρήση, λαμβάνοντας περαιτέρω λεπτομέρειες σχετικά με το θέμα.
«Η διαδικασία είναι λίγο-πολύ ίδια με εκείνη ενός βενζινοκίνητου. Ελέγχουμε την ανάρτηση, τα φρένα, τα ελαστικά, την ευθυγράμμιση των τροχών και κάνουμε όλα τα απαραίτητα τεστ. Έπειτα, προχωρούμε και στην ανύψωση του οχήματος και πραγματοποιούμε τον εξίσου απαραίτητο οπτικό έλεγχο», τονίζει ο άνθρωπος της AUTOVISION.
«Η περιοδικότητα είναι επίσης ίδια: τέσσερα χρόνια μετά την αγορά όταν είναι καινούργιο και μετά κάθε δύο χρόνια απαιτείται κανονικά να γίνει ο τεχνικός έλεγχος. Προφανώς, δεν ασχολούμαστε με καυσαέρια, εξάτμιση, κάρτα καυσαερίων, db θορύβου κ.ά. χαρακτηριστικά των θερμικών, όμως κατά τα υπόλοιπα η διαδικασία δεν αλλάζει», μας αναφέρει κλείνοντας.
Ωστόσο, ο τεχνικός έλεγχος των ηλεκτρικών δεν θα μείνει σε αυτό. Καθώς δεν υπάρχει ακόμα τεχνικό πλαίσιο, ο Βασίλης Καραφέρης δήλωσε στο Newsauto Talks, ότι «αναμένουμε την επόμενη ευρωπαϊκή οδηγία, που πιθανώς εντός του 2026 θα έχει εκδοθεί. Εκεί θα έχουμε πλήρη σκιαγράφηση».
Σε συνέχεια αυτής της δήλωσης, ο εκπρόσωπος της εταιρείας από το τμήμα Διεύθυνσης Ποιότητας και Ανάπτυξης είπε πως μελλοντικά θα υπάρξει εξοπλισμός κατασκευασμένος αποκλειστικά για τον τεχνικό έλεγχο EV, με τον οποίο θα μπορούν να κάνουν προσομοίωση της φόρτισης, να ελέγχουν την κατάσταση της μπαταρίας, των ηλεκτρικών μοτέρ κ.ά.
Αλλά ακόμα, δεν υπάρχει ενημέρωση σχετικά με το πότε θα συμβεί αυτό, παρά μόνο συζητήσεις με ανθρώπους ΚΤΕΟ του εξωτερικού, από όπου εταιρείες όπως η AUTOVISION λαμβάνουν ενημερώσεις.
Πάντως, ο πρόεδρος της AUTOVISION παραδέχεται, πως ανεξαρτήτως τεχνολογίας κίνησης του οχήματος, ως ΚΤΕΟ «οφείλουμε να εντοπίζουμε προβλήματα και να εφαρμόζουμε νέα συστήματα. Μέσω της τεχνολογικής μας εξέλιξης μπορούμε να προσφέρουμε τεχνικά άρτιους και αξιόπιστους τεχνικούς ελέγχους».
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
Κραυγή αγωνίας για τη βενζίνη και τα όρια εκπομπών CO2
Τρακουσέλλης: Να πως μπορείς να πληρώσεις την δόση για ένα νέο ηλεκτρικό αυτοκίνητo
Τέλος στα αυτοκίνητα χωρίς πίσω φώτα ημέρας, τι αλλάζει