Περισσότερες λεπτομέρειες για το νέο Mazda CX-5
ΝΕΑ
Στη Mazda προετοιμάζονται για την επίσημη παρουσίαση του καινούργιου CX-5 στις 10 Ιουλίου που θα είναι πιο μεγάλο και θα διατίθεται με περισσότερους κινητήρες.
Πριν από λίγες ημέρες διέρρευσε στο διαδίκτυο μία κακής ποιότητας φωτογραφία (σημ. αρχική εικόνα) της νέας γενιάς του Mazda CX-5. Αυτό, έγινε από το Car Design News, στον λογαριασμό του σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης.
WHAT CAR
Η τρίτη κατά σειρά γενιά τού SUV μοντέλου της Mazda θα παρουσιαστεί επίσημα σε λίγες μέρες, πιο συγκεκριμένα στις 10 Ιουλίου και ήδη έχουν γίνει γνωστές κάποια στοιχεία και κάποιες λεπτομέρεις.
Το αμάξωμα του νέου CX-5 διατηρεί πολλά από τα χαρακτηριστικά στοιχεία του παρόντος, φανερώνοντας ότι είναι ένα γνήσιο δημιούργημα της εταιρείας.
Οι σχεδιαστές της εταιρείας θέλησαν να διατηρήσουν τη γραμμή του πεντάθυρου SUV και δεν εφάρμοσαν την coupé γραμμή που έχει το αμιγώς ηλεκτρικό πρωτότυπο Arata που παρουσιάστηκε πέρυσι στο Πεκίνο.

Ωστόσο, σύμφωνα με τις πληροφορίες, το τελευταίο επηρέασε τη διαμόρφωση του καινούργιου CX-5 στο πίσω μέρος του, το οποίο είναι περισσότερο κεκλιμένο, συγκριτικά με ό,τι ισχύει τώρα.
Στην αρχική φωτογραφία μπορούμε να δούμε τη διαμόρφωση του εμπρός φώτων και της μάσκας. Για το πίσω μέρος του έγινε γνωστό ότι τα εκεί φώτα εκτείνονται έντονα προς τους θόλους των τροχών και σχεδόν έως το κέντρο της πίσω πόρτας, ενώ τα φλας βρίσκονται τοποθετημένα στις άκρες του αμαξώματος.
Επίσης έγινε γωνστό ότι το νέο SUV όχημα της Mazda θα έχει κατά περίπου 110 χλστμ. μεγαλύτερο μήκος (σημ.: τώρα φτάνει τα 4.575 χλστμ.).
Αναφορικά με τους κινητήρες με τους οποίους θα είναι διαθέσιμο, δεν υπάρχουν πολλές πληροφορίες ακόμα και δεν επιβεβαιώνεται τίποτα επίσημα από την ιαπωνική εταιρεία.
Πάντως, σύμφωνα με εσωτερικό ενημερωτικό έγγραφό της προς τα στελέχη της, το καινούργιο μοντέλο θα εφοδιαστεί με κινητήρα που θα διαθέτει ένα νέο υβριδικό σύστημα το οποίο έχουν δημιουργήσει οι μηχανικοί της. Ωστόσο, ακόμα δεν υπάρχουν στοιχεία γι’ αυτό.

Επιπλέον, μια σημαντική ένδειξη για τους κινητήρες που θα έχει το νέο CX-5 στην ευρωπαϊκή αγορά προέρχεται από τα CX-60 και CX-80 που πωλούνται ήδη σε αυτή.
Αυτά διατίθενται και σε έκδοση με το Plug-in υβριδικό σύστημα «e-Skyactiv PHEV», που συνδυάζει έναν τετρακύλινδρο ατμοσφαιρικό κινητήρα βενζίνης 2,5 λίτρων με έναν ηλεκτροκινητήρα μόνιμου μαγνήτη. Είναι πολύ πιθανόν το καινούργιο CX-5 να διατίθεται και σε τέτοια έκδοση, εκτός από αυτή με τον κινητήρα με το ήπια υβριδικό σύστημα.
Σε αυτή την περίπτωση στο νέο CX-5 θα υπάρχει μικρότερης χωρητικότητας κινητήρας και η μέγιστη απόδοση του συστήματος θα είναι συγκριτικά χαμηλότερη, προσαρμοσμένη στην κατηγορία και στον χαρακτήρα του μοντέλου.
Τέλος, δεν θα πρέπει να αποκλείσουμε το ενδεχόμενο να διατίθεται και με πετρελαιοκινητήρα, εφόσον στη Mazda έχουν αναπτύξει τη σχετική υβριδική τεχνολογία, χάρη στην οποία αυτός πληροί τα δεδομένα προστασίας του περιβάλλοντος.