«Πεντάστερο» και στην προστασία πεζών το νέο Prius
ΝΕΑ«Πεντάστερο» και στην προστασία πεζών το νέο Prius
ΝΕΑΟ Euro NCAP θέτει όλο και πιο αυστηρά κριτήρια για την αξιολόγηση των αυτοκινήτων, αναγκάζοντας τους κατασκευαστές να βελτιώνουν τα επίπεδα παθητικής και ενεργητικής ασφάλειας. Το Toyota Prius γίνεται το πρώτο μοντέλο που υποβλήθηκε στη νέα δοκιμασία του συστήματος αυτόνομης πέδησης (ΑΕΒ) από τον ανεξάρτητο οργανισμό.
ΤΟΥ ΚΩΣΤΑ ΜΠΙΤΣΙΚΩΚΟΥ
WHAT CAR
Το ιαπωνικό υβριδικό εξασφάλισε την ανώτατη διάκριση, δηλαδή 5 αστέρια, στις δοκιμές του Euro NCAP. Συγκέντρωσε 92% στην προστασία ενήλικων επιβατών, 82% στην προστασία παιδιών, 77% των πεζών και 85% για τον εξοπλισμό με ηλεκτρονικά συστήματα υποβοήθησης του οδηγού.
Το «Toyota Safety Sense» – στάνταρ στο νέο Prius – ανιχνεύει πιθανό κίνδυνο και περιορίζει την ταχύτητα του αυτοκινήτου ώστε να αποτρέψει το ατύχημα ή να περιορίσει τις συνέπειες της σύγκρουσης, με πεζό ή άλλο όχημα.
Παράλληλα, το Suzuki Baleno είναι το πρώτο μοντέλο που υποβάλλεται στη νέα «διπλή αξιολόγηση». Αυτή θα γίνεται αφενός με το στάνταρ εξοπλισμό κάθε αυτοκινήτου και στις 28 χώρες της ΕΕ και αφετέρου με τον προαιρετικό (εφόσον το επιθυμεί η εκάστοτε μάρκα). Το Baleno με το βασικό εξοπλισμό πήρε μόλις 3 αστέρια, όμως με το προαιρετικό «Radar Brake Support» που περιλαμβάνει και αυτόνομη πέδηση, ανέβηκε στα 4 αστέρια.
Με αυτόν τον τρόπο, ο Euro NCAP ελπίζει ότι οι καταναλωτές θα επιλέγουν καλύτερα εξοπλισμένα αυτοκίνητα.