«Πατάει γκάζι» η Nissan
ΝΕΑ«Πατάει γκάζι» η Nissan
ΝΕΑΣύμφωνα με την Interbrand, τον παγκόσμιο ηγέτη στην αξιολόγηση εταιρικών σημάτων, η Nissan αποτελεί ένα από τα πιο πολύτιμα brands παγκοσμίως, για το 2015.
Στην ετήσια έκθεση Best Global Brands, που δημοσιεύεται από την Interbrand, η ιαπωνική μάρκα κατετάγη στην 49η θέση για το 2015, έναντι της 56ης που κατείχε το 2014 και της 90ης που είχε το 2011. Παράλληλα, αποτιμάται ως μάρκα στα 9,08 δισεκατομμύρια δολάρια.
WHAT CAR
Τα παραπάνω επιβεβαιώνουν την ανοδική της πορεία καθώς μέσα στο 2015, καμία άλλη αυτοκινητοβιομηχανία δεν βελτίωσε τόσο τη θέση της στη συγκεκριμένη κατάταξη. Πρέπει να σημειωθεί πως ένας εκ των τομέων που αξιολογήθηκαν από την Interbrand, ήταν και η νέα χορηγική συμφωνία της Nissan με την UEFA για το Champions League.Επιπλέον αναφορά γίνεται και στην παροχή εξατομικευμένων προϊόντων και υπηρεσιών προς τους πελάτες της, όπως το Nissan Design Studio.
Η μεθοδολογία της Interbrand εστιάζει στις εν εξελίξει επενδύσεις και στη διαχείριση του brand ως μέρος του ενεργητικού της φίρμας, λαμβάνοντας υπόψη τις οικονομικές επιδόσεις, την βαρύτητα της μάρκας στη διαδικασία λήψης απόφασης αγοράς από τον καταναλωτή, καθώς και τη δύναμη του brand στον παγκόσμιο επιχειρηματικό χάρτη.