Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Πάνε πίσω τα ηλεκτρικά πλάνα της Porsche

Ελλάδα 1:03
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Πάνε πίσω τα ηλεκτρικά πλάνα της Porsche

ΝΕΑ

Ο εξηλεκτρισμός της γκάμας της Porsche αποδεικνύεται μάλλον αισιόδοξος ως στόχος και ήδη έχουν αρχίσει οι σκέψεις για αναβολή.

Advertisement
Advertisement

Ο στόχος της Porsche να αποτελούν τα ηλεκτρικά οχήματα πάνω από το 80% των πωλήσεών της έως το 2030 φαίνεται πλέον μη ρεαλιστικός.

Σύμφωνα με το Automobilwoche, δύο βασικά ηλεκτρικά project – η ηλεκτρική 718 (Boxster/Cayman) και το νέο SUV τριών σειρών επιβατών με κωδικό “K1” – καθυστερούν.

Οι λόγοι περιλαμβάνουν τη χαμηλότερη από το αναμενόμενο ζήτηση για ηλεκτρικά και τη χρεοκοπία της Northvolt, βασικού προμηθευτή μπαταριών.

Advertisement
Advertisement

Αν και η Porsche ποτέ δεν έδωσε συγκεκριμένη ημερομηνία για την κυκλοφορία της νέας γενιάς 718, είχε δηλώσει ότι θα έρθει «στα μέσα της δεκαετίας».

Πλέον, η πιθανότερη ημερομηνία μετατίθεται για το 2027, κάτι που αφήνει την εταιρεία χωρίς Boxster ή Cayman για περίπου δύο χρόνια, αφού η παραγωγή των τρεχουσών εκδόσεων σταματά στα τέλη του 2025, λόγω νέων κανονισμών κυβερνοασφάλειας στην Ευρώπη.

Όσον αφορά το μεγάλο SUV, το K1 είχε παρουσιαστεί το 2021 ως ένα αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο που θα βασίζεται στη νέα πλατφόρμα SSP Sport.

Advertisement

Ο CEO Oliver Blume είχε υποσχεθεί κορυφαίες επιδόσεις και καινοτόμες τεχνολογίες αυτόνομης οδήγησης.

 Ωστόσο, πλέον φαίνεται πιθανό το project να στραφεί προς υβριδική ή ακόμη και θερμική λύση, με κυκλοφορία όχι πριν το 2030.

Advertisement

Η Porsche, τέλος, επιβραδύνει και τη στρατηγική της στην παραγωγή μπαταριών, ενώ ξεκαθαρίζει πως ηλεκτρική 911 δεν πρόκειται να δούμε πριν το 2030 – αν ποτέ συμβεί αυτό.