Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Pagani Huayra με V12 και ηλεκτρικές εκδόσεις

Ελλάδα 10:27
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Pagani Huayra με V12 και ηλεκτρικές εκδόσεις

ΝΕΑ

Pagani Huayra με V12 και ηλεκτρικές εκδόσεις

ΝΕΑ

Η Pagani έκανε το ντεμπούτο της Zonda ακριβώς πριν από 20 χρόνια. Στη Γενεύη αυτές τις μέρες, ο Ιταλός κατασκευαστής γιορτάζει την επέτειο.

Advertisement
Advertisement

Το τέρας με τον V12 κινητήρα παράχθηκε σε μόλις 140 συλλεκτικά κομμάτια. Καθώς οι εορτασμοί συνεχίζονται, η Pagani προετοιμάζει επίσης τον διάδοχο της Huayra – το μοντέλο που λανσαρίστηκε ουσιαστικά μετά την Zonda. Επί του παρόντος φέρει τον εσωτερικό κωδικό C10, ενώ αυτό που μάθαμε είναι πως θα διατεθεί σε δύο διαφορετικές εκδόσεις. Η πρώτη θα έχει να κάνει με ένα παραδοσιακό supercar με θερμικό κινητήρα twin-turbo V12 της Mercedes-AMG που θα συνδυάζεται παρακαλώ με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων και προαιρετικά με αυτόματο διπλού συμπλέκτη. Η δεύτερη έκδοση πρόκειται να είναι αμιγώς ηλεκτρική.

«Δεν υπήρξαν ποτέ υποψήφιοι πελάτες ζητώντας ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο», σχολίασε ο Christopher Pagani, γιος του ιδρυτή Horacio, κατά τη διάρκεια του Σαλονιού Αυτοκινήτου της Γενεύης. “Κανένας ντίλερ δεν το ζητά, αλλά εμείς πιστεύουμε σε αυτό, θεωρούμε ότι αυτό θα αποτελέσει μεγάλη πρόκληση για εμάς, θα μας βοηθήσει να είμαστε πολύ δημιουργικοί, να είμαστε πολύ δυναμικοί, να χρησιμοποιήσουμε φαντασία. Ομολογουμένως θα είναι ένα πολύ ακριβό εγχείρημα, αλλά πιστεύουμε ότι είναι το σωστό. “Προφανώς, η μεγαλύτερη πρόκληση για την ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία θα είναι το πρόσθετο βάρος των μπαταριών, αλλά ο Pagani πιστεύει ότι οι μηχανικοί θα κάνουν μια αξιοπρεπή δουλειά, διατηρώντας το συνολικό βάρος σε χαμηλά επίπεδα. Με απλά λόγια, αναμένετε πολλά ανθρακονήματα, αλουμίνιο και τιτάνιο στην κατασκευή του διαδόχου της Huayra προκειμένου να αντισταθμιστεί το βάρος των μεγάλων μπαταριών.

Advertisement
Advertisement

Όσο για το C10 (το όνομα θα αλλάξει όταν ολοκληρωθεί η εξέλιξη) αυτό θα τροφοδοτείται από κινητήρα εσωτερικής καύσης, δεν θα διαθέτει κανένα είδος ηλεκτροδότησης, μόνο καθαρή ισχύ από τον V12. Χάρη στη συμβολή της AMG, ο κινητήρας αναμένεται να καλύψει ακόμη και τους αυστηρότερους κανονισμούς εκπομπών ρύπων, συμπεριλαμβανομένων των προτύπων της Καλιφόρνια, πράγμα που σημαίνει ότι θα είναι νόμιμο να εισαχθεί κανονικά στις Ηνωμένες Πολιτείες. Το supercar με τον V12 θα διαθέτει σίγουρα χειροκίνητο κιβώτιο, όπως επιβεβαίωσε ο Pagani. Σήμερα σχεδόν το 70% των πελατών της μάρκας προτιμά το χειροκίνητο κιβώτιο, οπότε η εταιρία δεν έχει λόγο να μην το διατηρήσει στα μοντέλα της.