Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Opel Brand Concept: Η νέα σχεδιαστική προσέγγιση

Ελλάδα 17:25
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Opel Brand Concept: Η νέα σχεδιαστική προσέγγιση

ΝΕΑ

Opel Brand Concept: Η νέα σχεδιαστική προσέγγιση

ΝΕΑ

Την ίδια στιγμή που η Opel δουλεύει σε εντατικούς ρυθμούς για να μεταμορφωθεί, μαζί με το Groupe PSA και βάση του σχεδίου PACE!, το οποίο παρουσιάστηκε τον περασμένο Νοέμβριο, σε μία παγκόσμια μπράντα, αναβαθμίζει σχεδιαστικά και τα μοντέλα της προς τους καταναλωτές.

Advertisement
Advertisement

 

Του ΚΩΣΤΑ ΧΑΡΙΑΤΗ

Advertisement
Advertisement

Το τρίπτυχο «Γερμανικά, προσιτά, συναρπαστικά» που αποτελεί τις τρεις αξίες που ενσωματώνονται ήδη στο DNA κάθε νέου μοντέλου της Opel, θα συνεχίσει να υφίσταται και στο μέλλον. Τους τελευταίους μήνες, οι ομάδες σχεδιασμού, μάρκετινγκ και τεχνολογίας της φίρμας βρίσκουν απαντήσεις στο ερώτημα πώς αυτές οι αξίες μπορούν να ενσωματωθούν καλύτερα στον σχεδιασμό, στην τεχνολογία, στην γενικότερη ουσία των αυτοκινήτων της Opel και στην προσέγγιση της εταιρείας προς τους πελάτες.Η ομάδα γύρω από τον Αντιπρόεδρο σχεδιασμού, Mark Adams επανεξέτασε τη φιλοσοφία σχεδίασης της Opel και προτίθεται να την εφαρμόσει με αρκετές σημαντικές βελτιώσεις κατά τη δημιουργία των μελλοντικών bestseller οχημάτων του Rüsselsheim.

Group-PSA-OpenLab-503708-chariatis-530

Ένα στοιχείο που η ομάδα σχεδιασμού ήταν πρόθυμη να φτάσει σε νέο επίπεδο είναι πώς μπορεί να εκφραστεί η σύγχρονη «Germaness»  ή γερμανικότητα σε μελλοντικά προϊόντα. Σε αυτό το ερώτημα απαντά ο Adams: «Ο παραπάνω όρος σημαίνει ότι ορίζουμε τον εαυτό μας όχι μόνο με βάση τις παραδοσιακές γερμανικές αξίες. Φυσικά, η τεχνολογική αρτιότητα, καινοτομία και εξαιρετική ποιότητα παραμένουν σημαντικά για εμάς. Ωστόσο, η Γερμανία του 2018 είναι πολύ περισσότερο από αυτό. Είμαστε ανοιχτοί στις απαιτήσεις των πελατών, που αποτελούν την κατευθυντήρια γραμμή για ό, τι κάνουμε».

Advertisement

Δύο θεμελιώδεις πυλώνες της μελλοντικής φιλοσοφίας σχεδιασμού της Opel προέρχονται άμεσα από το συναίσθημα και την έμπνευση. Αυτά τα βασικά στοιχεία είναι επίσης εμφανή στο πιο πρόσφατο δημιούργημα του Κέντρου Σχεδιασμού, το GT Concept. Ο Adams συμπληρώνει πάνω σε αυτό: «Οι ιδανικές αναλογίες, τα τολμηρά γραφικά και οι εξαιρετικές λεπτομέρειες θα αποτελούν τα σημεία αναφοράς και για τη νέα σχεδιαστική ταυτότητα, που θα ξεκινήσει στο προσεχές Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού, με το Brand Concept.