Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Όλα όσα γνωρίζουμε για την ανανεωμένη Lamborghini Urus

Ελλάδα 4:02
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Όλα όσα γνωρίζουμε για την ανανεωμένη Lamborghini Urus

ΝΕΑ

Το best seller της Lamborghini δέχεται δεύτερο facelift, αυτή τη φορά πιο εκτενές, που έχει στοιχεία από τις καταργημένες εκδόσεις S και Performante.

Advertisement
Advertisement

Μεγάλο ενδιαφέρον σύλλεξε πρόσφατα η νέα Urus στο Nurburgring, όπου η Lamborghini εντοπίστηκε να πραγματοποιεί δοκιμές στο ανανεωμένο μοντέλο.

Πριν μερικούς μήνες, η ιταλική εταιρεία ανακοίνωσε την κατάργηση των εκδόσεων Urus S και Performante, καθώς ήθελε να κάνει χώρο για την plug-in υβριδική Urus SE.

Η οποία τώρα εμφανίστηκε στην ανανεωμένη της μορφή να κάνει γύρους στην Πράσινη Κόλαση, ενόψει της εμπορικής της πορείας που αναμένεται να ξεκινήσει το 2026.

Advertisement
Advertisement

Το πρωτότυπο μοντέλο της Lamborghini στο Nurburgring φάνηκε να έχει ένα σημαντικά ανανεωμένο αμάξωμα, με νέο καπό, πιο λεπτούς προβολείς και αναθεωρημένα DRL. Η μάσκα είναι επίσης νέα, καθώς έχει πιο έντονες γωνίες, ενώ το βλέμμα μαγνητίζει η νέα κεντρική εισαγωγή αέρα που αποτελεί εξέλιξη εκείνης που είχε η Urus Performante.

Το πίσω μέρος ακολουθεί τη φιλοσοφία του απερχόμενου μοντέλου (Performante), ωστόσο διαφέρει στις λεπτομέρειες. Διότι η νέα Urus SE έχει μεγαλύτερη αεροτομή και αναδιαμορφωμένο προφυλακτήρα με αρκετές γωνίες και εξοχές.

Επίσης, αρκετοί παρατήρησαν πως στο εσωτερικό υπήρχαν αγωνιστικά μπάκετ καθίσματα και roll cage αντί για πίσω καθίσματα. Γεγονός που δεικνύει τις προθέσεις της εταιρείας από τη Sant’Agata Bolognese, η οποία φέρεται να έχει στο στόχαστρο επιδόσεις-ρεκόρ.

Advertisement

Οι εικόνες που μερικοί δημοσιοποίησαν αποκαλύπτουν και ένα αυτοκόλλητο πάνω στο αυτοκίνητο, το οποίο προδίδει την εξηλεκτρισμένη του «καρδιά».

Υιοθετώντας το τελευταίας τεχνολογίας plug-in υβριδικό σύστημα του ομίλου, η Lamborghini εφοδιάζει τη νέα Urus SE με μία μπαταρία υψηλής τάσης (ακόμα δε γνωρίζουμε εάν θα είναι η ίδια των 25,9 kWh που είχε το απερχόμενο μοντέλο), ένα ηλεκτρικό μοτέρ 192 ίππων και φυσικά τον 4λιτρο twin-turbo V8 που συνεργάζεται με το αυτόματο κιβώτιο της ZF.

Advertisement

Η μέγιστη συνδυαστική ισχύς αναμένεται στους 800 ίππους, όπως και μέχρι πρότινος, με το 0-100 να έρχεται σε 3,4 δευτερόλεπτα και την τελική να περιορίζεται στα 312 χλμ./ ώρα. Η ηλεκτρική αυτονομία στο απερχόμενο μοντέλο ήταν στα 60 χλμ., κάτι που δύσκολα θα αλλάξει εφόσον η μπαταρία δεν έχει μεγαλύτερη ενεργειακή χωρητικότητα από πριν.