Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση newsautoEXECUTIVE | newsautoCHOICE

Οι κινητήρες του ανανεωμένου Duster

  • NewsAuto.gr

Συνήθως η ανανέωση στα μέσα της «ζωής» ενός μοντέλου περιορίζεται σε ένα απλό σχεδιαστικό φρεσκάρισμα, αναμένοντας την επόμενη γενιά. Η Dacia δικαιούται να… καυχιέται ότι κάτι τέτοιο δεν ισχύει στην περίπτωση του Duster. Το προσιτό crossover αναβαθμίζεται σχεδόν σε όλους τους τομείς, με σημαντικότες αλλαγές στη γκάμα των κινητήρων και τον εξοπλισμό. Η θυγατρική της Renault ανακοίνωσε τα τεχνικά χαρακτηριστικά για τις εκδόσεις βενζίνης και πετρελαίου.

Η νέα προσθήκη αφορά τον 4κύλινδρο turbo βενζίνης, 1.2 TCe. Στο ανανεωμένο Duster αποδίδει 125 PS και συνδυάζεται αποκλειστικά με κίνηση στους εμπρός τροχούς. Εμφανίζει μέγιστη ροπή 20,9 kgm στις 5.250 rpm και συνδυάζεται με 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο. Η Dacia αναθεώρησε τη μεικτή κατανάλωση και τους ρύπους, στα επίπεδα των 6,3 lt/100 km και 145 g/km αντίστοιχα. Η διαδικασία 0-100 διαρκεί 10,4 sec και η τελική ταχύτητα ανέρχεται σε 175 km/h.

Την ίδια στιγμή διατηρήθηκε ο ατμοσφαιρικός 1.6 με τα 105 PS, προκειμένου να υπάρχει βασική έκδοση με χαμηλή τιμή. Προσφέρεται τόσο με 5τάχυτο μηχανικό κιβώτιο για το προσθιοκίνητο μοντέλο όσο και με 6τάχυτο για το 4×4. Στην πρώτη περίπτωση η μέση κατανάλωση είναι 7,1 lt/100 km (165 g/km) και στη δεύτερη 8 lt/100 km (185 g/km). Το Duster 1.6 4×2 θα κυκλοφορήσει και σε έκδοση υγραερίου (LPG). Η ισχύς υποχωρεί ελαφρά στα 102 PS και η ροπή από τα 15,1 στα 14,7 kgm.

Στην πλευρά των diesel dCi βρίσκεται ο 1.5 με 90 και 110 PS. Η πρώτη έκδοση αφορά το αυτοκίνητο με κίνηση στον εμπρός άξονα και η δεύτερη τόσο το προσθιοκίνητο όσο και το τετρακίνητο μοντέλο. Το Duster 1.5 dCi 4×2 είναι και το πλέον οικονομικό στην κατανάλωση, με τη Dacia να ανακοινώνει 4,7 lt/100 km (123 g. CO2 ανά km).

Η έλευσή του στη χώρα μας προγραμματίζεται να γίνει πριν τα τέλη του έτους. Το εσωτερικό είναι ποιοτικότερο και ο εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας πλουσιότερος. Χαρακτηριστικά, προσφέρεται σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας με οθόνη αφής, χειριστήρια στο τιμόνι, νέος πίνακας οργάνων, ενώ οι διακόπτες των ηλεκτρικών παραθύρων μεταφέρθηκαν από τη βάση της κεντρικής κονσόλας στη… φυσική τους θέση, το εσωτερικό των θυρών.

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto