Όταν και ο πρόεδρος της ΑΕΚ και η ΕΚΟ έσωσαν το Ράλλυ Ακρόπολις
ΝΕΑ
Το newsauto αποκαλύπτει ένα άγνωστο παρασκήνιο με το οποίο σώθηκε ο Εθνικός μας αγώνας.
Μία άγνωστη ιστορία που σίγουρα δεν γνωρίζουν οι φίλοι του ποδοσφαίρου, ίσως και πολλοί που ασχολούνται με τους αγώνες είναι αυτή που αφορά στο Ράλλυ Ακρόπολις και τον Μάριο Ηλιόπουλο. Την περασμένη δεκαετία, ο εθνικός μας αγώνας είχε τρομερά οικονομικά προβλήματα και αυτός ήταν ο λόγος που η παγκόσμια ομοσπονδία αυτοκινήτου (FIA) τον έριξε… κατηγορία. Έτσι, αντί να προσμετρά στο WRC (παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι), υποβαθμίστηκε στο ERC (ευρωπαϊκό πρωτάθλημα ράλι).
WHAT CAR
Ακόμα και εκεί όμως οι τότε Έλληνες διοργανωτές έδειχναν αδυναμία να αντέξουν το οικονομικό βάρος και όπως αποδείχτηκε το Ράλι Ακρόπολις, βρέθηκε ένα βήμα πριν την καταστροφή αλλά και του αποκλεισμού από την αφρόκρεμα των αγώνων με παγκόσμιο ενδιαφέρον.


Ο Μάριος Ηλιόπουλος λοιπόν ήταν που μπήκε μπροστάρης και μέσω της Seajets, στήριξε οικονομικά τον αγώνα, δίνοντας προστιθέμενη δύναμη μαζί την μεγάλη χορηγία της ΕΚΟ. Η χορηγία συνεχίστηκε και τα επόμενα χρόνια, το ίδιο και ο αγώνας ο οποίος παρέμεινε στο αγωνιστικό ημερολόγιο. Μάλιστα ο Super Mario για να ισχυροποιήσει τη θέση του μοναδικού ελληνικού αγώνα με τόσο υψηλό κύρος, χορήγησε όλο το ευρωπαϊκό πρωτάθλημα (ERC), στηρίζοντας παράλληλα και κορυφαίους οδηγούς.

Κίνηση ματ
Με αυτή την κίνηση που θεωρήθηκε… ματ, το Ράλλυ Ακρόπολις όχι απλά παρέμεινε στο καλεντάρι αλλά διατήρησε τη θέση δίνοντάς του και πάλι αίγλη, μέχρι τη στιγμή που επανήλθε στο ημερολόγιο του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι (WRC), έχοντας την στήριξη της Κυβέρνησης.