Menu
LIVE η κίνηση | Τιμές αυτοκινήτων newsautoCHOICE | Τιμές Καυσίμων

ΝΕΑ

O Musk ρίχνει το φταίξιμο στους ιδιοκτήτες των Tesla

  • newsautoteam

Ο εκκεντρικός Elon Musk τα βάζει με τους κατόχους των Tesla ότι δεν χρησιμοποιούν σωστά το σύστημα ημιαυτόνομης οδήγησης.

Η επιλογή της Tesla να ονομάσει το σύστημα αυτόματης οδήγησης επιπέδου 2, Autopilot φαίνεται περιττή για αρκετούς ιδιοκτήτες των μοντέλων της αμερικάνικης start-up, αλλά και ιδιαιτέρως επικίνδυνη, όπως δείχνουν και τα ατυχήματα που έχει προκαλέσει.

Αλλά η αλήθεια είναι ότι το Autopilot δεν είναι ικανό για πλήρη αυτόνομη οδήγηση και οι ιδιοκτήτες θα το καταλάβουν εάν διαβάσουν προσεκτικά το εγχειρίδιο χρήσης που συνοδεύει το εκάστοτε μοντέλο της Tesla. Μάλιστα, πριν από λίγο καιρό, γερμανικό δικαστήριο έκρινε ότι η Tesla παραπλανά τους πελάτες της σχετικά με τις δυνατότητες του Autopilot απαγορεύοντας στην αυτοκινητοβιομηχανία να διαφημίζει το σύστημα, τη στιγμή που το Tesla Model 3 είναι πολύ δημοφιλές στην τοπική αγορά. Ο Διευθύνων Σύμβουλος Elon Musk πάντως διαφωνεί έντονα στα παραπάνω.

Σε πρόσφατη συνέντευξή του στο Automotive News δήλωσε τη δυσαρέσκειά του για την συγκεκριμένη απόφαση και την πρόταση των γερμανικών αρχών, να αντικατασταθεί η ονομασία και να αποσαφηνιστεί ο ρόλος του και η λειτουργία του. Μάλιστα τόνισε χαρακτηριστικά: «Οι οδηγοί που κάνουν κακή χρήση του Autopilot, δεν είναι επειδή δεν καταλαβαίνουν τον  τρόπο λειτουργίας τους. Δεν θεωρώ λογική τη λύση αλλαγής του ονόματος. Δεν θα αλλάξει η αντιμετώπισή του, καθώς η δυσλειτουργία του οφείλεται στην μη κατανόηση από τους χρήστες αυτών που η Tesla τους έχει ενημερώσει σχετικά».

Και συμπλήρωσε ότι το συγκεκριμένο σύστημα βασίζεται στην τεχνολογία του αυτόματου πιλότου σε ένα αεροσκάφος, όπου ο χειριστής μπορεί επίσης να ενεργοποιήσει το λογισμικό που ελέγχει το αεροσκάφος υπό ορισμένες συνθήκες. Πάντως, οι πιλότοι θα πρέπει να είναι σε εγρήγορση και να είναι αμέσως έτοιμοι να αναλάβουν οι ίδιοι τον έλεγχο σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης. Η Tesla δίνει οδηγίες στους οδηγούς των μοντέλων της να κάνουν το ίδιο, πράγμα που σημαίνει ότι δεν πρέπει να χαζεύουν στα smartphone τους ή να κοιμούνται.

Διαβάστε επίσης:

Oι Ισραηλινοί μπαίνουν στην ΕΛΒΟ: Ποιά θα είναι τα νέα οχήματα του ελληνικού στρατού;

Παρακράτηση κυριότητας αυτοκινήτου: Λύνονται όλα τα προβλήματα των ιδιοκτητών

Πως αποδίδει 1.000 PS ο V12 της Aston; (VIDEO)

 

Δημοφιλή στο Protothema.gr