Menu
LIVE η κίνηση | Τιμές αυτοκινήτων newsautoCHOICE: EV | LR Defender

ΝΕΑ

ΣΟΚ για την αγορά αυτοκινήτου ο θάνατος του Νίκου Σπανού απο κορωνοϊό

  • Σπύρος Χώτος (sh@newsauto.gr)

Σε πένθος είναι η Ελληνική αγορά αυτοκινήτου και ελαστικών μετά το θάνατο του Νίκου Σπανού από τον κορωνοϊό.

Ο μόλις 52 ετών μάνατζερ -όπως ενημέρωσε το newsauto από την Παρασκευή 3/4- προστέθηκε στη λίστα των θυμάτων, νικημένος από τη μάχη του με τον κορωνοϊό στο νοσοκομείο Αττικόν.

Σύμφωνα με τις πληροφορίες μας, ο κ. Σπανός, ο οποίος ήταν πατέρας δύο παιδιών, δεν είχε κάποιο υποκείμενο νόσημα.

Έχοντας ήδη διατελέσει από διάφορες θέσεις μέλος της Michelin και της Masterlease στην Ελλάδα, ο Νικόλαος Σπανός έλαβε τη θέση του Εμπορικού Διευθυντή στην Goodyear Dunlop Hellas τον Ιανουάριο του 2002.

Τον Οκτώβριο του 2007 ο κ. Σπανός ορίστηκε ως ο νέος CEO και Γενικός Διευθυντής, Υπεύθυνος για Ελλάδα και Κύπρο, της Goodyear Dunlop Hellas.

Ο κ. Νίκος Σπανός ανέλαβε τα ηνία της επιχείρησης, σε μια περίοδο όπου αρχικά οι δυσκολίες δεν φαίνονταν, όμως, όπως αποδείχθηκε, ήταν μπροστά μας. Ο έμπειρος μάνατζερ, αν και νέος σε ηλικία τότε, διέγνωσε έγκαιρα την επερχόμενη κρίση, για την οποία εκτίμησε, σε συνδυασμό με την ανάλυση των μακροοικονομικών δεδομένων, ότι η διάρκειά της δεν θα ήταν μικρή.

Κάπως έτσι, λοιπόν, αποφάσισε να προχωρήσει σε πρόγραμμα εκτεταμένων αλλαγών, που αφορούσαν την ανάγνωση των αναγκών της αγοράς με τις κατάλληλες προσαρμογές, τον στρατηγικό σχεδιασμό και βέβαια την κουλτούρα όλων των μελών που συμμετέχουν στην αγορά των ελαστικών.

Κύριο μέλημά του ήταν να μεταδώσει ταχύτατα τη φιλοσοφία και το όραμά του, μα πάνω απ’ όλα να θέσει ως προτεραιότητά του την πιστή εφαρμογή και εκτέλεση του πλάνου, σύμφωνα με το οποίο μέσα από μια σαφή στοχοθέτηση προβαλλόταν η μακροπρόθεσμη βιώσιμη ανάπτυξη της Goodyear Dunlop Ελαστικά Ελλάς σε μια περίοδο ιδιαίτερα δύσκολη και γεμάτη προκλήσεις για την αγορά.

Βέβαια όλα τα παραπάνω δεν ήταν εύκολα. Η εταιρεία πέρασε μια σειρά από ζημιογόνες χρήσεις με ταυτόχρονη ανάπτυξη πωλήσεων, καθώς το 2014 έφθασε να έχει 34.918.265 ευρώ κύκλο εργασιών από 30 εκατ. ευρώ το 2012. Χρονιά καθοριστική για την εταιρεία, καθώς υπό το φάσμα της κρίσης και του κραχ στη χώρα αναγκάστηκε να κλείσει τη μονάδα παραγωγής ελαστικών στη Θεσσαλονίκη. Ηταν μια δύσκολη επιλογή η οποία επιβλήθηκε λόγω της πολυετούς κρίσης που αντιμετώπιζε η χώρα. Αποτέλεσμα αυτής της κίνησης ήταν η παραγωγή ελαστικών να περάσει σε τρίτη χώρα, όμως τουλάχιστον να σωθεί η αντιπροσώπευση στη χώρα μας με σημαντική παρουσία.

O Νίκος Σπανός αποχώρησε απο την εταιρεία Αύγουστο του 2018, συνεχίζοντας την καριέρα του ως σύμβουλος σε άλλες εταιρείες.

Σύσσωμη η οικογένεια του newsauto, εκφράζει τα συλλυπητήρια της, στην οικογένεια του Νίκου Σπανού.

Ακούστε τι είπε ο γιος του, στον ΣΚΑΙ, ο οποίος νοσεί και ο ίδιος τον κορωνοϊό:

Δημοφιλή στο Protothema.gr