Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Ο εφιάλτης των πλουσίων: Χρόνια αναμονής για 2.300 ίππους

Ελλάδα 23:55
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Ο εφιάλτης των πλουσίων: Χρόνια αναμονής για 2.300 ίππους

ΝΕΑ

Υπάρχει μία εταιρεία που ακόμα και αν έχεις δισεκατομμύρια «τρως πόρτα». Και παρ’ όλα αυτά, όλοι κάνουν ουρά για να ψωνίσουν.

Advertisement
Advertisement

Ακόμη και οι δισεκατομμυριούχοι χρειάζεται να περιμένουν στην ουρά. Ο Christian von Koenigsegg, ιδρυτής της ομώνυμης σουηδικής μάρκας υπεραυτοκινήτων, ανακοίνωσε ότι… δεν έχει τίποτα να πουλήσει.

Όλα τα μοντέλα της εταιρείας είναι προπωλημένα για τα επόμενα χρόνια. Και όχι απλώς εξαντλήθηκαν. Απλά εξαφανίστηκαν πριν καν παρουσιαστούν.

Το Jesko με 1.600 ίππους (και τιμή έως 4 εκατ. ευρώ) βγήκε σε μόλις 125 αντίτυπα. Το ρετρό-futuristic CC850 (3 εκατ. ευρώ) εξαφανίστηκε πριν καν κυκλοφορήσει.

Advertisement
Advertisement

Και το τετραθέσιο Gemera με τα 2.300 άλογα, που θεωρείται το πιο «προσγειωμένο» μοντέλο της Koenigsegg, ξεκινά από τα 2 εκατομμύρια.

Στην Ευρώπη, οι μεγάλες μάρκες κάνουν αγώνα να περιορίσουν εκπομπές και βάρος. Η Koenigsegg, αντίθετα, ανεβάζει στροφές και φαντασία: V8 υβριδικά σύνολα, ακραίες τεχνολογίες, σχεδόν μηδενικές παραχωρήσεις.

Ο Christian von Koenigsegg δεν βιάζεται να παρουσιάσει νέα μοντέλα. Γιατί να το κάνει; Η λίστα αναμονής είναι γεμάτη, το hype στα ύψη και η ζήτηση μεγαλύτερη από την παραγωγή.

Advertisement

Παράλληλα, ο ίδιος αποκλείει κάθετα την παραγωγή αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων. Τα δοκίμασε, του άρεσαν, αλλά όπως λέει: «Μετά από λίγο θες να νιώσεις το θηρίο. Θες θόρυβο, δόνηση, αδρεναλίνη».

Και δεν έχει άδικο: τα hypercars δεν είναι για όσους απλώς… μετακινούνται.

Advertisement

Έτσι, η Koenigsegg έγινε κάτι παραπάνω από αυτοκινητοβιομηχανία: είναι status, φαντασίωση, σχεδόν θρύλος.

 Και όσοι περιμένουν υπομονετικά, ξέρουν καλά πως δεν αγοράζουν απλώς ένα αυτοκίνητο. Aγοράζουν ένα εισιτήριο στο πιο αποκλειστικό club του κόσμου.

Advertisement