Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Η VW ετοιμάζει το Golf R Plus με 400 PS

Ελλάδα 3:56
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Η VW ετοιμάζει το Golf R Plus με 400 PS

ΝΕΑ

Η VW ετοιμάζει το Golf R Plus με 400 PS

ΝΕΑ

Το τμήμα επιδόσεων R της Volkswagen επανέφερε ένα πρόγραμμα εξέλιξης για το Golf R Plus κοντά στα 400 άλογα ως αντίπαλο δέος στα Mercedes-AMG A45 και Audi RS3.

Advertisement
Advertisement

 

Η τετρακίνητη έκδοση θα βασιστεί επάνω στο Golf R όγδοης γενιάς. Κάτω από το δέρμα υπάρχει η τεχνολογία από την έβδομη γενιά του Golf R400 που παρουσιάστηκε το 2014 αλλά και του αγωνιστικού Golf TCR που αναπτύχθηκε από την Volkswagen Motorsport. Το μυστικό μοντέλο εξελίσσεται παράλληλα με την τυποποιημένη έκδοση του νέου Golf R στην έδρα της R & D της VW στο Braunschweig της Γερμανίας. Οι άνθρωποι της VW ισχυρίστηκαν ότι θα είναι το “πιο ακραίο και ισχυρό Golf”. Ως ένδειξη της δυνητικής απόδοσής του, υπογράμμισαν την επιτάχυνση επιπέδου supercar μόλις 3,9 sec και την τελική ταχύτητα των 280 km/h. “Αναζητάμε την εισαγωγή ενός νέου μοντέλου απόδοσης το οποίο θα αποτελέσει φωτοστέφανο στη γκάμα του επόμενου Golf. Το νέο Golf R Plus δεν έχει ακόμη εγκριθεί για παραγωγή, αλλά o Herbert Diess επικεφαλής της εταιρίας έχει δώσει τη συγκατάθεσή του. Αν πάρει το πράσινο φως, είναι πιθανό να ενταχθεί στη σειρά VW μετά την κυκλοφορία του νέου Golf R το 2020.

Advertisement
Advertisement

Θα διαθέτει μια πολύ πιο επιθετική εμφάνιση από την κανονική έκδοση του επόμενου Golf R, με ευρύτερα μπροστινά φτερά που, σύμφωνα με πηγές, έχουν υιοθετηθεί σε συνδυασμό με διευρυμένα μετατρόχια. Το Golf επόμενης γενιάς θα παραχθεί μόνο ως πεντάθυρο, όπως και τα Golf R και R Plus. Στο νέο Golf R, η μονάδα 2.0 λίτρων που έχει αναπτυχθεί από την Audi, σχεδιάζεται να αποδίδει περίπου 320 ίππους. Αλλά με μια σειρά από μέτρα ενίσχυσης της ισχύος, ο κινητήρας θα μπορούσε τελικά να προσφέρει στο Golf R Plus μέχρι και 400 ίππους.

Όπως συμβαίνει και με την τυπική έκδοση του νέου Golf R, θα υπάρχει αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων μαζί με τετρακίνηση 4Motion της VW. Η ποσότητα της ροπής που θα φτάνει στους δυο άξονες θα μεταβάλλεται διαρκώς ανάλογα με τις συνθήκες. Παρέα με την τετρακίνηση θα κάνει και το εξελιγμένο σύστημα ελέγχου ευστάθειας ESP πολλαπλών σταδίων που ενσωματώνει λειτουργία drift mode.