Menu
Live Κίνηση | Τιμές Αυτοκινήτων newsMOTO | Τιμές Καυσίμων

ΝΕΑ

Νέο SEAT Leon 1.5 TGI Evo με φυσικό αέριο

  • newsautoteam

H SEAT παρουσιάζει το νέο Leon TGI Evo, το οποίο έρχεται με έναν αναβαθμισμένο και ισχυρότερο turbo κινητήρα 1.5 λίτρων που χρησιμοποιεί για την κίνησή του κυρίως φυσικό αέριο.
ΣΠΥΡΟΣ ΧΩΤΟΣ (sh@newsauto.gr)

Το νέο Leon TGI Evo διαθέτει τον νεότερο 1.500άρη TSI κινητήρα του Ομίλου VW, ο οποίος έρχεται με μια σειρά από βελτιώσεις (λειτουργεί σε κύκλο Miller, έχει νέας γενιάς turbo μεταβλητής γεωμετρίας κ.α.), καθώς και επιπλέον επεμβάσεις όπως πιστόνια με επίστρωση νικελίου-χρωμίου και ενισχυμένες βαλβίδες, που του επιτρέπουν να χρησιμοποιεί και φυσικό αέριο για τη λειτουργία του.

Σε σχέση με τον προηγούμενο 1.400άρη TGI η απόδοση της ισχύος του έχει αυξηθεί κατά 20 ίππους (130 άλογα συνολικά), ενώ η ροπή του βρίσκεται στα 200 Nm μεταξύ 1.400 και 4.000 σ.α.λ. Ο κινητήρας αυτός μπορεί να συνδυαστεί είτε με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων, είτε με 7άρι αυτόματο.

Η μεγαλύτερη διαφοροποίηση ωστόσο του νέου μοτέρ έχει να κάνει με το γεγονός ότι χρησιμοποιεί περισσότερο το φυσικό αέριο από ό,τι ο προηγούμενος κινητήρας, αφού η βενζίνη υπάρχει μόνο ως ένα εναλλακτικό καύσιμο στη περίπτωση που οι δεξαμενές φυσικού αερίου αδειάσουν.

Leon TGI Evo

Εξ ου και πλέον το νέο SEAT Leon TGI Evo εφοδιάζεται με 3 δεξαμενές φυσικού αερίου (οι 2 εκ των οποίων κατασκευάζονται από ειδικά ελαφριά υλικά ενισχυμένα με ανθρακονήματα) διευρυμένης χωρητικότητας 17,7 κιλών (+3 περίπου κιλά σε σχέση με πριν), που προσφέρουν μεγαλύτερη αυτονομία 500 χιλιομέτρων. Επιπλέον 150 χιλιόμετρα μπορεί να προσθέσει το ρεζερβουάρ βενζίνης.

Η SEAT ανακοινώνει ότι το νέο Leon με φυσικό αέριο είναι πιο «οικολογικό» και παράλληλα ακόμη πιο οικονομικό από το προηγούμενο μοντέλο, χωρίς πάντως προς το παρόν να ανακοινώνει τα στοιχεία για την κατανάλωση και τις εκπομπές ρύπων του.

Δημοφιλή στο Protothema.gr