Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Το νέο Range Rover Evoque σε δοκιμές εξέλιξης

Ελλάδα 13:02
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Το νέο Range Rover Evoque σε δοκιμές εξέλιξης

ΝΕΑ

Το νέο Range Rover Evoque σε δοκιμές εξέλιξης

ΝΕΑ

Το Range Rover Evoque αποτελεί για τη βρετανική εταιρεία ένα από τα πιο καλοπουλημένα μοντέλα. Το παραπάνω στοιχείο είναι αποτέλεσμα και συνδυασμός της ιδιαίτερης εξωτερικής σχεδίασης, των κόμπακτ διαστάσεων και του εξελιγμένου συστήματος τετρακίνησης. Αυτά, όπως όλα δείχνουν δεν πρόκειται να αλλάξουν ούτε στην δεύτερη γενιά του Evoque, που αναμένεται να παρουσιαστεί στα τέλη του 2019.

Advertisement
Advertisement

 

Του ΚΩΣΤΑ ΧΑΡΙΑΤΗ

Advertisement
Advertisement

Από τις πρώτες «κατασκοπευτικές» φωτογραφίες του νέου Evoque, που συνελήφθη κατά την διάρκεια δοκιμών στην πίστα του Νίρμπουργκρινγκ, μπορούμε να διακρίνουμε, πέρα από τα δομικά και δυναμικά στοιχεία, αλλαγές στο αμάξωμα. Οι θόλοι των τροχών και το ψηλότερο πίσω μέρος μπορεί να αποδοθεί σε αλλαγές τόσο στο πλαίσιο όσο και στο αμάξωμα, ενώ ο επίπεδος πίσω προφυλακτήρας υπονοεί πιο κόμπακτ σχεδιασμό στο αντίστοιχο μέρος. Πάντως, αυτό που αναμένουμε σχετικά με το στιλ του αυτοκινήτου είναι κάτι ανάλογο με αυτό που γνωρίζουμε από το μεγαλύτερο Velar.

Range-Rover-Evoque-7-chariatis-530

Αέρας ανανέωσης θα υπάρχει φυσικά και στην καμπίνα, με κύριο χαρακτηριστικό την εφαρμογή του συστήματος ενημέρωσης και ψυχαγωγίας Touch Pro Duo από το Velar, το οποίο συνδυάζει οθόνες αφής που βρίσκονται ενσωματωμένες στην κεντρική κονσόλα., αλλά και την αναβαθμισμένη ποιότητα υλικών. Το νέας γενιάς Range Rover Evoque θα χρησιμοποιεί μία τροποποιημένη έκδοση της πλατφόρμας D8, η οποία θα προσφέρει μεγαλύτερους χώρους επιβατών και αποσκευών.

Advertisement

Range-Rover-Evoque-15-chariatis-640

Ακόμα δεν έχει επισημοποιηθεί η γκάμα των κινητήρων, αλλά ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες αναφέρουν ότι θα περιλαμβάνει τα τετρακύλινδρα σύνολα Ingenium, με την ισχύ για τους βενζινοκινητήρες να ξεκινά από τους 237 PS και τους 296 PS, ενώ οι πετρελαιοκινητήρες θα ξεκινούν από τους 148 έως τους 237 PS. Όλοι οι παραπάνω θα συνδυάζονται με αυτόματο κιβώτιο εννέα σχέσεων, τόσο σε προσθιοκίνητες, όσο και σε τετρακίνητες εκδόσεις. Επίσης, υπάρχει η πιθανότητα τα επόμενα χρόνια να παρουσιαστούν δύο υβριδικές παραλλαγές χρησιμοποιώντας ως βάση έναν βενζινοκινητήρα 1,5 λίτρων και έναν ντίζελ 2,0 λίτρων.

Advertisement