Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση Τιμές Καυσίμων | Choice: Ηλεκτρικά

ΝΕΑ

Νέο πιο ικανό και πιο στυλάτο Toyota Hilux

  • Κωνσταντίνος Μποϊδάνης

Το ανανεωμένο Hilux της Toyota είναι έτοιμο για ντεμπούτο στην Ευρώπη, με περισσότερη σημασία στην εμφάνιση, νέο κινητήρα και βελτιωμένα χαρακτηριστικά για την οδήγηση στο δρόμο αλλά και εκτός.

Με το νέο Hilux που συνδυάζει την εντυπωσιακή νέα σχεδίαση με την προσθήκη ενός ισχυρού diesel κινητήρα 2,8 λίτρων και βελτιώσεις στις επιδόσεις αλλά και στην οδική συμπεριφορά, τόσο εντός, όσο και εκτός δρόμου, η Toyota θέλει να διατηρήσει τα σκήπτρα της πιο απαιτητικής κατηγορίας ελαφρών επαγγελματικών. Με μια νέα έκδοση που αφορά τον εξοπλισμό, την «Invincible» έρχεται να προσφέρει ακόμα περισσότερο στυλ και επίπεδα εξοπλισμού που θα το κάνουν ανταγωνιστικό απέναντι σε καλά εξοπλισμένα SUV.

Όλα τα παραπάνω, χωρίς να θυσιάζει καμία από τις αρετές που το έκαναν τόσο δημοφιλές στην κατηγορία και έχουν να κάνουν με την ανθεκτικότητα και την ποιότητα στα υλικά και την κατασκευή, καθώς και την κορυφαία αξιοπιστία που έχουν κάνει διαχρονικά το Hilux να ξεχωρίζει. Από την πρώτη του γενιά, το 1968, το ασταμάτητο Hilux έχει αποδείξει ξανά και ξανά τις αρετές του έχοντας κατακτήσει τον Βόρειο Πόλο, τα ισλανδικά ηφαίστεια, την Ανταρκτική, ενώ έχει στο παλμαρέ του και μια νίκη στο Ράλι Ντακάρ (2019).

Το ωφέλιμο φορτίο του 1 τόνου του Hilux και η ικανότητα ρυμούλκησης έως 3,5 τόνων έχει τώρα επεκταθεί σε όλους τους τύπους αμαξώματος των τετρακίνητων εκδόσεων (μονή καμπίνα, έξτρα καμπίνα και διπλή καμπίνα). Το μπροστινό μέρος του νέου Hilux έχει επανασχεδιαστεί πλήρως με μια νέα «τρισδιάστατη» μάσκα και μπροστινό προφυλακτήρα, που κάνουν την εμφάνισή του πολύ δυναμική. Νέας σχεδίασης είναι και τα φωτιστικά σώματα εμπρός και πίσω,  ενώ στην παλέτα των χρωμάτων που μπορεί να επιλέξει κάποιος υπάρχουν 3 επιπλέον επιλογές (Emotional Red II, Dark Blue και Oxide Μεταλλικό χάλκινο.

Οι ζάντες αλουμινίου του μοντέλου είναι διαμέτρου 18 ιντσών, με μαύρο φινίρισμα και το σχέδιό τους είναι νέος αλουμινίου 18 “και την προσθήκη τριών νέων εξωτερικών χρωμάτων – Emotional Red II, Dark Blue και Oxide Bronze). Το αναβαθμισμένο εσωτερικό διαθέτει νέα σχεδίαση στο ταμπλό και μια νέα οθόνη αφής για το σύστημα ψυχαγωγίας, με διαγώνιο 8 ιντσών στην κεντρική κονσόλα. Το βελτιωμένο σύστημα πολυμέσων διαθέτει γρηγορότερη απόκριση λογισμικού και ενσωματώνει τα δύο λειτουργικά (Apple CarPlay και Android Auto) για τη σύνδεση smartphone.

Η γκάμα στην ανανεωμένη γενιά του Hilux, έχει ενισχυθεί με την προσθήκη ενός νέου diesel κινητήρα 2,8 λίτρων με απόδοση 204 ίππων, που προσφέρει στο pick up της Toyota εξαιρετικά ανταγωνιστικές επιδόσεις για την κατηγορία του. Με τη μέγιστη τιμή της ροπής να είναι 500 Nm, ο νέος κινητήρας επιταχύνει το Hilux από στάση έως τα km/h σε 10,0 δευτερόλεπτα – χρόνος που είναι κατά 2,8” βελτιωμένος σε σχέση με την υπάρχουσα έκδοση του μοντέλου που έχει diesel κινητήρα 2,4 λίτρων. Η μέση κατανάλωση που ανακοινώνει η Toyota είναι 7,8 l / 100 km ενώ οι εκπομπές CO2, είναι 204 γρ./χιλιόμετρο.

Για το νέο Hilux, οι πωλήσεις του οποίου αναμένεται να ξεκινήσουν στην Ανατολική Ευρώπη τον Ιούλιο και στη Δυτική Ευρώπη τον Οκτώβριο, στόχος των μηχανικών ήταν να διατηρήσουν τις θρυλικές δυνατότητες εκτός δρόμου, βελτιώνοντας παράλληλα την άνεση στο δρόμο. Η άνεση και τα οδικά χαρακτηριστικά του νέου Hilux έχουν βελτιωθεί με κάποιες επεμβάσεις στα συστήματα τόσο της ανάρτησης, όσο και της υποβοήθησης του (υδραυλικού) συστήματος διεύθυνσης. Στην ανάρτηση έχουμε καλύτερη απόκριση από τα αμορτισέρ, ενώ αλλαγμένα είναι και τα φύλλα σούστας πίσω, που εξασφαλίζουν πιο ομαλή λειτουργία στην ανάρτηση και καλύτερα ποιοτικά χαρακτηριστικά στην κύλιση του αυτοκινήτου.

 

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto