Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Νέο Peugeot 308: Πλήρης γκάμα κινητήρων, πλούσιος εξοπλισμός

Ελλάδα 12:19
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Νέο Peugeot 308: Πλήρης γκάμα κινητήρων, πλούσιος εξοπλισμός

ΝΕΑ

Νέο Peugeot 308: Πλήρης γκάμα κινητήρων, πλούσιος εξοπλισμός

ΝΕΑ

Το νέο Peugeot 308 έρχεται να ορίσει νέα δεδομένα στην κατηγορία των μικρομεσαίων, με όπλα του την ελκυστική εμφάνιση, τους αποδοτικούς κινητήρες, αλλά και τον πλούσιο βασικό εξοπλισμό.

Advertisement
Advertisement

Κάθε μοντέλο της Peugeot φέρνει τα άνω-κάτω στην κατηγορία του, και αποτυπώνει το όραμα των ανθρώπων της για την αυτοκίνηση του μέλλοντος και για το πώς τα τετράτροχα προϊόντα μπορούν να εξελιχθούν στον καλύτερο φίλο του ανθρώπου.

Το νέο 3008 σηματοδότησε τη μετεξέλιξη της Peugeot σε ένα premium brand, το 2008 ήρθε για να κυριαρχήσει στην κατηγορία των SUV και το 208 ανακάτεψε την τράπουλα στoν κόσμο των μικρών αυτοκινήτων (b-segment).

Σήμερα, το ενδιαφέρον σύσσωμης της αυτοκινητικής κοινότητας στρέφεται στο ολοκαίνουριο Peugeot 308, ένα υπερσύχγρονο μικρομεσαίο hatchback που είναι το πρώτο μοντέλο της εταιρείας το οποίο ενσωματώνει το νέο λογότυπο της μάρκας και δείχνει αποφασισμένο να ηγηθεί της κατηγορίας του, ξεχωρίζοντας ήδη από τον ανταγωνισμό.

Advertisement
Advertisement

Ο έρωτας με το νέο 308 αναφύεται από την πρώτη ματιά, με το που πέσει το βλέμμα των περαστικών πάνω στην ελκυστική σιλουέτα του. Οι σπορ γραμμές του αμαξώματος και οι τολμηρές αναλογίες αντανακλούν τον δυναμισμό και την έντονη προσωπικότητα του γαλλικού μικρομεσαίου.

Που να πρωτο-εστιάσει κανείς; Στη φαρδιά κάθετη μάσκα που ενσωματώνεται αρμονικά στο εμπρόσθιο τμήμα του αυτοκινήτου; Το μυώδες πίσω τμήμα, στο οποίο καταλήγει η επικλινής οροφή; Ή στη ξεχωριστή αρμονική πλευρική όψη που αποτυπώνει ανάγλυφα το αθλητικό του παράστημα;

Advertisement

Σμιλευμένα και λεπτά, τα εμπρός φωτιστικά σώματα ενσωματώνουν τεχνολογία LED ή Matrix Full LED, ενώ στην προέκτασή τους διακρίνονται τα γνωστά πλέον φώτα ημέρας σε σχήμα «δόντι λιονταριού».

Advertisement

Στο πίσω μέρος, πρωταγωνιστή η φωτεινή υπογραφή με τις τρεις «νυχιές» λιονταριού (Full LED ή 3D Full LED), αλλά και τη μαύρη φάσα που διατρέχει το καπό από άκρη σε άκρη.

Εξίσου εντυπωσιακός είναι και ο εσωτερικός κόσμος, ο οποίος συνδυάζει φινέτσα και κορυφαία ποιότητα συναρμολόγησης με μια έντονα ψηφιακή αύρα που ορίζει νέα στάνταρ στο C-Segment.

Advertisement

Ως αναπόσπαστο στοιχείο του DNA της Peugeot, το i-Cockpit αποτελεί τη ραχοκοκαλιά του νέου Peugeot 308, όντας επανασχεδιασμένο, απόλυτα εργονομικό και ασυναγώνιστα διαισθητικό.

Το i-Cockpit αποτελείται από:

  • Νέo πίνακα οργάνων: ψηφιακός (βασική έκδοση) ή ψηφιακός 3D με διαγώνιο 10’’, στο ύψος των ματιών του οδηγού.
  • Νέο compact σπορ τιμόνι, με θερμαινόμενη στεφάνη, που συγκεντρώνει όλα τα απαραίτητα χειριστήρια για τη λειτουργία του ηχοσυστήματος, πολυμέσων, τηλεφώνου και συστημάτων υποστήριξης οδήγησης.
  • Νέα εύχρηστη και πλήρως διαμορφώσιμη κεντρική οθόνη αφής 10”, “multi-window” (δυνατότητα εμφάνισης πολλαπλών παραθύρων), πλήρως διαμορφώσιμη.
  • Πλήρως διαμορφώσιμους ψηφιακούς διακόπτες αφής (i-toggles), τοποθετημένους στην μπροστινή πλευρά της κεντρικής οθόνης.
  •  Διακόπτες αεροπορικού τύπου, κάτω από την οθόνη αφής
  • Νέα και ψηλά τοποθετημένη κεντρική κονσόλα.

Το νέο Peugeot 308 εξοπλίζεται με κινητήρες τελευταίας γενιάς, προδιαγραφών Euro 6.3, οι οποίοι διαθέτουν όλοι σύστημα Stop & Start και διακρίνονται για την αυξημένη οδική απόλαυση και το υψηλό επίπεδο επιδόσεων σε συνδυασμό με τη χαμηλή κατανάλωση και τις χαμηλές εκπομπές CO.

Στις εκδόσεις βενζίνης, το μοντέλο προσφέρεται με τους εξής 3κύλινδρους κινητήρες 1.2 λίτρων:

  • PureTech 110 PS με μηχανικό κιβώτιο 6 ταχυτήτων,
  • PureTech 130 PS με μηχανικό κιβώτιο 6 ταχυτήτων,
  • PureTech 130 PS με αυτόματο κιβώτιο 8 ταχυτήτων (ΕΑΤ8)

Στις εκδόσεις Diesel, το μοντέλο προσφέρεται με τους εξής 4κύλινδρους κινητήρες χωρητικότητας 1.5 λίτρων:

  • BlueHdi 130 PS με μηχανικό κιβώτιο 6 ταχυτήτων,
  • BlueHdi 130 PS με αυτόματο κιβώτιο 8 ταχυτήτων (ΕAT8 – Efficient Automatic Transmission 8).

Το παρών φυσικά δίνουν και κάποιες plug-in υβριδικές επιλογές που συνδυάζονται με 8τάχυτο ηλεκτρικό αυτόματο κιβώτιο (e-EAT8): H έκδοση Hybrid 225 προσφέρει συνδυαστική ισχύ 225 PS, που προκύπτουν από έναν βενζινοκινητήρα Puretech 180 PS και ένα ηλεκτροκινητήρα ισχύος 80 kW. Η ηλεκτρική αυτονομία ανέρχεται σε 59 χλμ., η κατανάλωση δεν υπερβαίνει το 1,2λτ./100χλμ. και οι εκπομπές CO2 περιορίζονται στα 26γρμ./χλμ.

Μεγάλο ενδιαφέρον συγκεντρώνει και η Hybrid 180, των 180 PS. Ο βενζινοκινητήρας αποδίδει 150 PS και συνεπικουρείται από έναν ηλεκτροκινητήρα των 81 kW. Η σταθμισμένη κατανάλωση καυσίμου ( 1,1 – 1,2λτ/100χλμ) σε συνδυασμό με την ηλεκτρική αυτονομία των 60 χλμ. μειώνει τις επισκέψεις στα πρατήρια καυσίμου και οι εκπομπές CO2 (24 γρμ./χλμ) παρέχουν απαλλαγή από την πληρωμή τελών κυκλοφορίας.

Τέλος, ένα από τα μεγάλα προσόν του μοντέλου είναι τα κορυφαία συστήματα ασφαλείας, συνδεσιμότητας και άνεσης, τα περισσότερα εκ των οποίων είναι διαθέσιμα ήδη από τη «βασική» έκδοση Active Plus. Ας δούμε τι περιλαμβάνει ο εξοπλισμός της τελευταίας.

Ενημέρωση και ψυχαγωγία

Σύστημα πολυμέσων με οθόνη αφής 10’’ HD, Mirror Screen (Apple CarPlay / Android Auto), Bluetooth®, ραδιόφωνο με ψηφιακό δέκτη, MP3, 4 ηχεία + 2 tweeter, 2 θύρες USB/ Peugeot Connect SOS & Assistance (Αυτόματη ή χειροκίνητη κλήση έκτακτης ανάγκης μέσω πλήκτρου SOS).

Peugeot i-Cockpit®: Νέος ψηφιακός πίνακας οργάνων 10”, νέα έγχρωμη οθονη αφής 10” HD, τιμόνι μικρής διαμέτρου με δερμάτινη επένδυση και ενσωματωμένα χειριστήρια.

Άνεση

Σύστημα στήριξης παιδικού καθίσματος ISOFIX, Συστήματα τύπου Comfort, Καθίσματα οδηγού & συνοδηγού ρυθμιζόμενα σε μήκος & ύψος / Kάθισμα οδηγού με μηχανική ρύθμιση στήριξης οσφυϊκής μοίρας, κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό, Χειριστήρια αλλαγής ταχυτήτων στο τιμόνι, Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι, θερμαινόμενοι & αναδιπλούμενοι εξωτερικοί καθρέπτες, Αυτόματος διζωνικός κλιματισμός & Φίλτρο καμπίνας ενεργού άνθρακα , Κουμπί εκκίνησης κινήτηρα, Ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός & πίσω, Επιλογέας Drive Mode: προγράμματα Normal / Eco / Sport

Συστήματα ασφάλειας και υποβοήθησης

Αισθητήρες υποβοήθησης στάθμευσης πίσω, Σύστημα ελέγχου πίεσης ελαστικών, 6 αερόσακοι, ESP με ASR & Hill Assist, Αυτόματο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης με νυχτερινή λειτουργία, αναγνώριση πεζού και ποδηλάτη, προειδοποίηση για κίνδυνο σύγκρουσης, προειδοποίηση και διόρθωση σε περίπτωση ακούσιας απόκλισης από τη λωρίδα κυκλοφορίας με αναγνώριση της άκρης του δρόμου, ενεργό σύστημα ανίχνευσης έλλειψης προσοχής οδηγού, αναγνώριση οδικής σήμανσης (+όριο ταχύτητας).

Δείτε τις τιμές του εδώ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Πρώτη επαφή με το νέο Peugeot 308
Το νέο Peugeot 308 με bonus λανσαρίσματος
Ήρθε στην Ελλάδα το νέο Peugeot 308 (+τιμές)