Menu
Live Κίνηση | Τιμές αυτοκινήτων CHOICE | Τιμές Καυσίμων

ΝΕΑ

Νέο υβριδικό supercar από την Ferrari

  • Γιάννης Τσιρογιάννης

Η Ferrari θα παρουσιάσει μέσα στο έτος που διανύουμε ένα νέο supercar που θα συνδυάζει για την κίνησή του βενζινοκινητήρα και υβριδικό σύστημα.

Ο διευθύνων σύμβουλος Louis Camilleri επιβεβαίωσε το ντεμπούτο του το 2019, αλλά δεν έδωσε περαιτέρω λεπτομέρειες. Επίσημη πηγή ανέφερε πως θα διαθέτει βενζινοκινητήρα V8 σε συνδυασμό με ηλεκτροκινητήρα. Θα αποδίδει περισσότερους ίππους από την 488 Pista, όπως δήλωσε ο Michael Leiters, επικεφαλής τεχνολογίας της Ferrari.

Το υβριδικό σύστημα κίνησης θα συμβάλει στην αύξηση της απόδοσης, ενώ ταυτόχρονα θα μειώσει την κατανάλωση καυσίμου και τις εκπομπές CO2. Το αυτοκίνητο δεν θα αποκαλυφθεί στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης τον επόμενο μήνα, αλλά θα κάνει το ντεμπούτο του αργότερα φέτος σε μια συγκεκριμένη εκδήλωση, όπως ανέφερε η πηγή μας. Οι πρώτες παραδόσεις είναι προγραμματισμένες για τις αρχές του 2020, δήλωσε ο Camilleri, τονίζοντας πως το νέο μοντέλο δεν θα είναι περιορισμένης έκδοσης αλλά θα έχει “κανονικό κύκλο ζωής”. Το περιθώριο κέρδους θα είναι πολύ υψηλότερο σε σχέση με τον 12κύλινδρο της 812 Superfast. Οι οικονομικοί αναλυτές πάντως αναφέρουν ότι η Ferrari πρέπει να βελτιώσει το μείγμα προϊόντων της και εξέφρασαν την ανησυχία πως οι V8 είναι λιγότερο αποδοτικοί από τους V12.

Το νέο supercar με τον V8 θα αποτελέσει το υβριδικό δεύτερης γενιάς της Ferrari. Προηγουμένως η εταιρεία ανέπτυξε ένα σύστημα κινητικής ανάκτησης ενέργειας που ονομάζεται KERS για την F1, το οποίο χρησιμοποιήθηκε επίσης στη LaFerrari το 2013. Ο Camilleri επιβεβαίωσε στους αναλυτές ότι το 60% της γκάμας της Ferrari θα έχει υβριδικές παραλλαγές έως το 2022. Επιβεβαίωσε επίσης ότι η Ferrari θα ξεκινήσει να εξελίσσει ένα αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο μετά το 2022. Η πρώτη αντίδραση στο επερχόμενο SUV Purosangue που ανακοίνωσε η εταιρία τον περασμένο Σεπτέμβριο ήταν πολύ θετικό. “Είναι μια κατηγορία που ολοένα αυξάνεται”, πρόσθεσε. “Πολλοί πελάτες μας θα ήθελαν να χρησιμοποιήσουν την Purosangue σε καθημερινή βάση”. Ο Camilleri δήλωσε ότι η αυτοκινητοβιομηχανία “μπορεί να περάσει” τις 10.000 πωλήσεις φέτος, αλλά ανέφερε ότι η εταιρεία θα επικεντρωθεί στα έσοδα παρά σε υψηλότερους όγκους. «Δεν αναμένω ότι η αύξηση του όγκου πωλήσεων θα συνεχιστεί με τέτοιο ρυθμό», δήλωσε ο ίδιος, ενώ η αύξηση των πωλήσεων χωρίς να διακυβεύονται τα περιθώρια κέρδους ήταν μια φιλοδοξία του πρώην διευθυντή της Ferrari, του αείμνηστου Sergio Marchionne, που συγκρούστηκε με τον προκάτοχό του Luca Cordero di Montezemolo, ο οποίος θέλησε να περιορίσει τους όγκους σε 7.000 αυτοκίνητα ετησίως για να προστατεύσει την αποκλειστικότητα της Ferrari. Η Ferrari δήλωσε στις 31 Ιανουαρίου ότι τα κέρδη του τέταρτου τριμήνου αυξήθηκαν κατά 6% στα 274 εκατομμύρια ευρώ.

Δημοφιλή στο Protothema.gr