Menu
LIVE η κίνηση | Τιμές αυτοκινήτων newsautoCHOICE: EV | Τιμές Καυσίμων

ΝΕΑ

Νέα Porsche Macan S με 354 ίππους (+ video)

  • Σπύρος Χώτος

Η Porsche έχει επεκτείνει τη γκάμα των compact SUV της με την προσθήκη του Macan S. Το νέο μοντέλο διαθέτει ένα νέο υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα V6 3000 κ.εκ. με απόδοση 354 ίππων και μέγιστη ροπή 480 Nm (αύξηση 14 ίππων και 20 Nm ροπής σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο).

ΓΙΩΡΓΟΣ ΣΚΕΥΟΦΥΛΑΞ (gs@newsauto.gr)

Ανανεωμένη στα σημεία και με νέα καρδιά (έναν εξακύλινδρο κινητήρα Turbo) συνεχίζει την πορεία της στην αγορά το Macan S της Porsche. Όταν είναι εξοπλισμένη με το προαιρετικό πακέτο Sport Chrono, το ανανεωμένο SUV επιταχύνει από 0 έως 100 χλμ σε μόλις 5,1 δευτερόλεπτα, (0,1 δευτερόλεπτα ταχύτερο από το προηγούμενο μοντέλο). Η τελική ταχύτητα της είναι 254 χλμ.

Η κατανάλωση καυσίμου (σύμφωνα με NEDC) είναι 8,9 l / 100 km. Η νέα Macan S προσφέρει όλες τις καινοτομίες προϊόντων της τελευταίας γενιάς Macan. Αυτές περιλαμβάνουν τα φώτα LED στο πίσω μέρος και το νέο πλήρως συνδεδεμένο σύστημα διαχείρισης Porsche Communication Management με οθόνη αφής 10,9 ιντσών.

Όπως διαβάσατε παραπάνω η καρδιά τηςMacan S, είναι νέα με ένα 3.0 λίτρων V6 turbo κινητήρα. Χρησιμοποιώντας την κεντρική διάταξη turbo, ο υπερσυμπιεστής βρίσκεται στο εσωτερικό του “V”.

Έτσι τα καυσαέρια κάνουν σύντομη διαδρομή μεταξύ των θαλάμων καύσης και του στροβιλοσυμπιεστή, για να εξασφαλιστεί η εξαιρετική και άμεση ανταπόκριση. Το νέο turbo διπλής κύλισης παρέχει υψηλή ροπή στις χαμηλές στροφές του κινητήρα. Με την τεχνολογία διπλής κύλισης, οι ροές των καυσαερίων τροφοδοτούν συνεχώς τον τροχό του στροβίλου ως ξεχωριστά ρεύματα μειώνοντας σημαντικά τα μειονεκτήματα του κύκλου φόρτισης (απουσία turbo lag).

Η περαιτέρω ανάπτυξη γεωμετρίας του θαλάμου καύσης με κεντρικό μπεκ ψεκασμού προάγει την αποτελεσματική προετοιμασία toy μείγματος καυσίμου. Εκτός από την αύξηση της ισχύος ανά λίτρο (από 113 σε 118 ίππους) μειώθηκαν οι εκπομπές ρύπων.

Το πλαίσιο της Macan S διαθέτει sportive χαρακτηριστικά τα οποία ενισχύονται από τα σπορ ελαστικά και το σύστημα τετρακίνησης Porsche Traction Management (PTM).

PMacanS1

Στον μπροστινό άξονα, τα “ψαλίδια” της ανάρτησης είναι από αλουμίνιο και αντικαθιστούν τα προηγούμενα εξαρτήματα χάλυβα. Ο νέος σχεδιασμός ελαφρού κράματος είναι πιο άκαμπτος και μειώνει την κινούμενη μάζα, κάνοντας το σύστημα διεύθυνσης στο Macan πιο ακριβές, βελτιώνοντας την άνεση στην οδήγηση.

Βελτιώσεις δέχθηκαν όμως και τα: Porsche Active Stability Management (PASM), η ρυθμιζόμενη σε ύψος ανάρτηση (ελαφρύτερα έμβολα, νέα υδραυλικά αμορτισέρ) και το Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus). Αυτά είναι διαθέσιμα στον προαιρετικό εξοπλισμό και φροντίζουν την βελτίωση της δυναμικής οδήγησης του μοντέλου.

PMacanS2

Από τα σημεία που βελτιώθηκαν είναι και τα φρένα της νέας Macan κάτι που γίνεται άμεσα αισθητό από τα… πεντάλ. Τα νέα πεντάλ ζυγίζουν περίπου 300 γραμμάρια λιγότερο από τα προηγούμενα (είχαν διαφορετικό κράμα χάλυβα) ενώ έχει μειωθεί η απόσταση από τα πεντάλ στον σερβομηχανισμό. Το αποτέλεσμα είναι η μεγαλύτερη ακρίβεια στην επιβράδυνση και η μεγαλύτερη αντοχή του συστήματος.

Επιπλέον μεγάλωσε η διάμετρος των μπροστινών φρένων (κατά 10 χιλ.) στα 360 χιλ. και όλα τα νέα τακάκια φρένων είναι απαλλαγμένα από χαλκό. Η Macan S μπορεί να εξοπλιστεί προαιρετικά με το πακέτο Porsche Ceramic Composite Brake (PCCB).

PMacanS3

Τα φωτιστικά σώματα είναι LED εμπρός και πίσω (τα τελευταία τρισδιάστατα). Οι προβολείς είναι LED ως στάνταρ και προαιρετικά υπάρχει διαθέσιμο το σύστημα Porsche Dynamic Light System Plus (PDLS Plus).

Το Porsche Communication Management (PCM), έχει πλέον οθόνη αφής 10,9 ιντσών, είναι πλήρως δικτυωμένη και περιλαμβάνει online πλοήγηση με πληροφορίες κυκλοφορίας σε πραγματικό χρόνο μέσω του “Here Cloud”, σύνδεση κινητού τηλεφώνου (για δύο συσκευές) και έξυπνο φωνητικό έλεγχο. Άλλες ενσωματωμένες  συσκευές περιλαμβάνουν το Porsche Connect Plus (με μονάδα τηλεφώνου LTE και συσκευή ανάγνωσης καρτών SIM), ένα hotspot Wi-Fi και μια σειρά από νέες υπηρεσίες Porsche Connect.

Το προαιρετικό τιμόνι GT Sport, από την 911, ενισχύει το σπορ εσωτερικό σχεδιασμό της Macan S. Ο διακόπτης λειτουργίας του Sport Response (μέρος του προαιρετικού πακέτου Sport Chrono) είναι ενσωματωμένος στο τιμόνι. Για επιπλέον άνεση και ευκολία, προαιρετικά προσφέρετε το νέο Traffic Jam Assist, θερμαινόμενο παρμπρίζ και ιονιστής ο οποίος, σε συνδυασμό με το φίλτρο λεπτού σωματιδιακού αέρα που έχει τοποθετηθεί ως στάνταρ, βελτιώνει την ποιότητα του αέρα μέσα στο όχημα.

Το νέο Macan είναι διαθέσιμο για παραγγελίες, με τις τιμές στη Γερμανία να ξεκινούν από 64.356 ευρώ.

PMacanS4

Δημοφιλή στο Protothema.gr