Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Νέα Porsche 911 Turbo S: Πως φθάσαμε στα 711 άλογα;

Ελλάδα 11:50
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ
        string(72) "Νέα Porsche 911 Turbo S: Πως φθάσαμε στα 711 άλογα;"
    

Νέα Porsche 911 Turbo S: Πως φθάσαμε στα 711 άλογα;

ΝΕΑ

Πριν δύο δεκαετίες, αρκούσαν 420 ίπποι για να καθηλώνει τον κόσμο. Σήμερα όμως για μία 911 Turbo απαιτούνται σχεδόν οι διπλάσιοι.

Advertisement
Advertisement

Είναι αναμφίβολα η έκδοση που καθορίζει σε κάθε γενιά την κορυφή της γκάμας της 911. Και από την πρώτη φορά που έκανε την εμφάνισή της μέχρι τις μέρες μας, κάθε φορά που μία 911 φοράει το σηματάκι «Turbo» είναι ξεκάθαρο ότι πρόκειται για κάτι πολύ ιδιαίτερο.

Η νέα Porsche 911 Turbo S (992.2) δεν είναι απλώς η κορυφή της γκάμας, είναι ένα τεχνολογικό statement από το Zuffenhausen. Και μία ένδειξη για το πόσο έχουν προχωρήσει τα πράγματα, μιας και η ιπποδύναμη έχει φθάσει πλέον τους 711 ίππους.

Για κάποιους, και δη τους Γερμανούς, το νούμερο αυτό δεν είναι τυχαίο, μιας και αποτελεί τον κωδικό των τηλεφωνικό κλήσεων της Στουτγάρδης.

Advertisement
Advertisement

Πέρα από αυτή την διόλου τυχαία “σύμπτωση”, το τεχνολογικό πακέτο αποτελεί την πιο εξελιγμένη μορφή υβριδικής υπερτροφοδότησης που έχει δει ποτέ η εμβληματική σειρά 911.

Στον πυρήνα του βρίσκεται ο ανανεωμένος 3,6 λίτρων επίπεδος εξακύλινδρος boxer, πλήρως επανασχεδιασμένος με νέα μπιέλες, στροφαλοφόρο και χρονισμό βαλβίδων.

Η μεγάλη καινοτομία, όμως, είναι το ζεύγος των ηλεκτρικών turbo: κάθε ένα εξυπηρετεί τρεις κυλίνδρους, με συμπιεστές 73 mm και τουρμπίνες 65 mm, αρκετά μεγαλύτερες από της προκατόχου της.

Advertisement

Στον πυρήνα τους ενσωματώνεται ένας μικρός ηλεκτροκινητήρας 14 kW, ο οποίος ανακτά ενέργεια από τα καυσαέρια και καταργεί την ανάγκη για wastegate. Το αποτέλεσμα; Άμεση απόκριση, συνεχής ροπή και μηδενικό turbo lag.

Η υβριδική υποβοήθηση έρχεται από μια επιπλέον ηλεκτρομηχανή 60 kW τοποθετημένη στο κιβώτιο PDK, η οποία συμβάλλει με 188 Nm στα συνολικά 800 Nm ροπής.

Advertisement

Όλα αυτά συντονίζονται από μια μικρή μπαταρία 1,9 kWh (LFP), που λειτουργεί ως «buffer» για στιγμιαία παροχή ισχύος ή αναπλήρωση μέσω αναγεννητικής φόρτισης.

 Έτσι, το πλήρες πακέτο αποδίδει τη μαγική κορυφή των 711 ίππων μεταξύ 6.500–7.000 σ.α.λ.

Στην πράξη, το αποτέλεσμα είναι εκρηκτικό: 0–100 km/h σε μόλις 2,5 δευτερόλεπτα και 200 km/h σε 8,4 δευτερόλεπτα, μισό δευτερόλεπτο ταχύτερη από την προκάτοχό της.

Advertisement

 Η τελική ταχύτητα φτάνει τα 322 km/h, με το «οροπέδιο» της ροπής να εκτείνεται από τις 2.300 έως τις 6.000 σ.α.λ., προσφέροντας ακαριαίες επιταχύνσεις σε κάθε ταχύτητα.

Με αυτό το σύνολο, η Porsche αποδεικνύει ότι ο εξηλεκτρισμός στην 911 δεν είναι παραχώρηση στην εποχή, αλλά εργαλείο για να φτάσει σε νέα επίπεδα απόδοσης.


ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:

Επίσημο: Αυτή είναι η νέα υβριδική Porsche 911 Turbo S (+τιμή)

Ο ανεκπλήρωτος έρωτας του MVP Κέντρικ Ναν

Porsche 911: Η Turbo περνά στην υβριδική εποχή