Νέα πλατφόρμα και μπαταρίες για τα ηλεκτρικά της Volkswagen
ΝΕΑ
Όπως έγινε γνωστό, από το 2026, η Volkswagen πρόκειται να εισέλθει σε μια νέα εποχή αναφορικά με για τα αμιγώς ηλεκτροκίνητα μοντέλα της.
Το σχέδιο της Volkswagen για τη μετάβασή της στην ηλεκτροκίνηση συνεχίζεται με έντονο ρυθμό, όπως όλα δείχνουν. Σύμφωνα με πληροφορίες θα υιοθετήσει μια αναβαθμισμένη πλατφόρμα και νέας τεχνολογίας μπαταρίες που θα μειώσουν το κόστος παραγωγής.
WHAT CAR
Η αρχή θα γίνει με καινούργιο ID.2 το οποίο θα λανσαριστεί εντός του 2026 και θα αποτελέσει τον πρώτο μιας νέας σειράς μοντέλων που θα αναβαθμίσουν πλήρως την υπάρχουσα γκάμα αμιγώς ηλεκτροκίνητων της γερμανικής εταιρείας.

Στο ID.2 θα εγκαινιαστεί η χρήση μπαταριών τύπου φωσφορικού άλατος σιδήρου λιθίου (LFP) στα αντίστοιχα μοντέλα της οι οποίες είναι οικονομικότερες από τις υφιστάμενες νικελίου μαγγανίου κοβαλτίου (NMC) που τοποθετεί ως τώρα.
Η μετάβαση της Volkswagen στην ηλεκτροκίνηση θα συνεχιστεί και θα ενισχυθεί με τη νέα πλατφόρμα «MEB Plus», η οποία θα υιοθετηθεί σταδιακά σε όλη τη σειρά ID (μεταξύ άλλων στα ID.3, ID.4 και ID.7). Αυτή θα συνδυάζεται με συσσωρευτή LFP.

Ο Τόμας Σέφερ, (Thomas Schäfer) Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, δήλωσε σχετικά: «Η αναβάθμιση στην πλατφόρμα “MEB Plus” έρχεται την επόμενη χρονιά και μαζί της θα φέρουμε τις μπαταρίες τύπου “cell-to-pack” με τεχνολογία LFP.
»Πρόκειται για ένα μεγάλο βήμα προόδου σε επίπεδο κόστους, αλλά και απόδοσης. Είμαστε απόλυτα ικανοποιημένοι. Όλα βαίνουν σύμφωνα με το σχέδιο. Στο πεδίο των μοντέλων μαζικής παραγωγής, η τεχνολογία LFP είναι αυτή που υπερισχύει», τόνισε χαρακτηριστικά.

Παρότι δεν έχουν δημοσιοποιηθεί ακόμη τεχνικές προδιαγραφές για τις νέες μπαταρίες, θεωρείται πιθανό να συνδυάζουν μεγαλύτερη αυτονομία με χαμηλότερο κόστος, ενισχύοντας τη συνολική ανταγωνιστικότητα των ηλεκτρικών μοντέλων της Volkswagen.
Η τεχνολογική ανανέωση θα συνοδευτεί και από μια συνολική επανασχεδίαση όλων των υπαρχόντων αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων της. Ο Σέφερ, αναφερόμενος σε αυτή την παράμετρο, επισήμανε:
«Ο σχεδιασμός είναι το πρώτο σημείο επαφής με το κοινό. Πρέπει να έχεις ένα εμβληματικό σχέδιο, κάτι που συνδέεται συναισθηματικά με τους ανθρώπους, ανεξαρτήτως κινητήρα. Δεν έχει σημασία αν το αυτοκίνητο είναι ηλεκτρικό ή θερμικό, εφόσον το σχέδιό του εμπνέει».