Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Εντός τετραετίας το Flyover της Θεσσαλονίκης

Ελλάδα 8:18
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Εντός τετραετίας το Flyover της Θεσσαλονίκης

ΝΕΑ

Εντός τετραετίας το Flyover της Θεσσαλονίκης

ΝΕΑ

Ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, μίλησε για το χρονοδιάγραμμα του μεγάλου έργου.

Advertisement
Advertisement

Το έργο «Αναβάθμιση της Ανατολικής Εσωτερικής Περιφερειακής Θεσσαλονίκης» (Flyover), παρουσίασε ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Υποδομές, Νίκος Ταχιάος, σε εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στο ξενοδοχείο Porto Palace, στη Θεσσαλονίκη, με τη συμμετοχή του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστου Σταϊκούρα.

Ο κ. Ταχιάος, ξεκινώντας την παρουσίασή του επεσήμανε «η «δαιμονοποίηση» του Flyover, που έχει ξεκινήσει προκαταβολικά, βρίσκει έδαφος στην παραπλάνηση και αποτελεί δυστυχώς σύνηθες σύμπτωμα των έργων που υλοποιούνται στις μεγάλες πόλεις», ξεκαθαρίζοντας, ωστόσο ότι: «οι Θεσσαλονικείς πρέπει να είναι σίγουροι ότι το έργο θα τελειώσει εντός της τετραετίας».

Ο Υφυπουργός έκανε λόγο για τη βελτίωση της συνδεσιμότητας της πόλης με κομβικά σημεία εντός και εκτός πολεοδομικού ιστού και για την ένωση με το δάσος του Κεδρηνού Λόφου, η προστασία του οποίου αποτελεί τη βάση της έμπνευσης του Flyover, όπως είπε.

Advertisement
Advertisement

Παράλληλα, σύμφωνα πάντα με τον κ. Ταχιάο, θα αναβαθμιστεί η ποιότητα ζωής της πόλης, καθώς θα μειωθούν οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα και η ηχορύπανση. «Με το Flyover περιμένουμε μείωση της κίνησης σε ποσοστό 35 -40%, καθώς διπλασιάζεται η χωρητικότητα του δρόμου, ενώ ταυτόχρονα, εξασφαλίζεται η γρηγορότερη και ασφαλέστερη πρόσβαση προς την ΠΑΘΕ, την Εγνατία Οδό, το Αεροδρόμιο Μακεδονία και την Χαλκιδική», σημείωσε και πρόσθεσε ότι θα μειωθούν τόσο οι χρόνοι μετακίνησης όσο και το λειτουργικό κόστος.

Όσον αφορά το σχήμα που θα κατασκευάσει και θα λειτουργήσει το Flyover, που προέκυψε από τη σύμπραξη των εταιρειών ΑΒΑΞ ΑΕ και Μυτιληναίoς AE, ανέφερε ότι: «Σε ένα έργο ΣΔΙΤ, όπως το συγκεκριμένο, δεν υπάρχει η παραμικρή περίπτωση καθυστέρησης. Δεν το επιτρέπουν ούτε οι τράπεζες που κάνουν τη χρηματοδότηση, ούτε η σύμβαση. Πρέπει η περίοδος κατασκευής να συντμηθεί μέχρι να φτάσουμε στη λειτουργία. Αυτό είναι το εγχείρημα που έχουμε μπροστά μας και όσοι επιδιώκουν αυτό το έργο να έχει καθυστερήσεις ή να οδηγηθεί σε “ναυάγιο”, ζημιώνουν το δημόσιο».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ:
Χ. Σταϊκούρας: «Η Θεσσαλονίκη αλλάζει με το Flyover»
Το μεγάλο στοίχημα να μπεί τέλος στο μποτιλιάρισμα
Ο μεγαλύτερος αυτοκινητόδρομος στην Ελλάδα χωρίς διόδια