Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Αποκλειστικό: Μπήκαμε στο γκαράζ του Ken Block

Ελλάδα 15:10
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Αποκλειστικό: Μπήκαμε στο γκαράζ του Ken Block

ΝΕΑ

Αποκλειστικό: Μπήκαμε στο γκαράζ του Ken Block

ΝΕΑ

Ταξιδέψαμε στην άλλη άκρη της Γης, στην Γιούτα των Ηνωμένων Πολιτειών της Αμερικής και κάναμε κάτι που δεν έχει κάνει κανένα άλλο ελληνικό μέσο: μπήκαμε στο άβατο της Hoonigan Racing.

Advertisement
Advertisement

(*Απαγορεύεται από το δίκαιο της Πνευμ. Ιδιοκτησίας η καθ΄οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση/ιδιοποίηση του παρόντος, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη)

Πατώντας εδώ μπορείτε να διαβάσετε όλα όσα είδαμε στην έδρα του Ken Block. Εγκαταστάσεις, χώρους, ανθρώπους, υπήρχε όμως και το γκαράζ. Σπάνια είναι γεμάτο αφού ανά πάσα ώρα και στιγμή, ο Αμερικανός έχει ένα project να ‘τρέχει’ ή ένα από τα αυτοκίνητά του χρησιμοποιείται ως έκθεμα σε κάποια εκδήλωση/έκθεση.

Ας δούμε όμως τι ακριβώς περιλαμβάνει αυτό το ζηλευτό γκαράζ, στην άνευ πινακίδων και κλειστή για το κοινό αποθήκη στο Παρκ Σίτι!

Advertisement
Advertisement

1965 Ford Mustang Hoonicorn RTR Version 1

To βαρύ πυροβολικό στο γκαράζ του Block. Το εμβληματικό μοντέλο που δέχθηκε τη φροντίδα της RTR, ντύθηκε με ανθρακονήματα και έκανε ντεμπούτο στο Gymkhana 7. Ο Roush Yates Ford V8 κινητήρας του αποδίδει 845 PS και 99,5 kgm ροπής στις 6.500 rpm.

Advertisement

1965 Ford Mustang Hoonicorn RTR Version 2

Advertisement

Το ίδιο αυτοκίνητο χρησιμοποιήθηκε στην επική ανάβαση του Pikes Peak για το συγκλονιστικό video Climbkhana. Η ομάδα της Hoonigan ξεπέρασε τα όρια σε ό,τι είχε να κάνει με την ισχύ του. Το ειδικό Twin Turbo που σχεδίασε η Garrett ανέβασε τις τιμές απόδοσης σε εξωπραγματικά νούμερα. Την ισχύ στους 1.400 PS και τη ροπή στα 172,8 kgm – δεν είναι ορθογραφικό λάθος. Oπως μας αποκάλυψε πρόσφατα ο Block, η μεγαλύτερη πρόκληση ανεβαίνοντας στο Pikes Peak ήταν πως οι τιμές αυτές ήταν πολύ δύσκολα διαχειρίσημες σε μια τόσο απαιτητική διαδρομή. Ειδικά όταν για τις ανάγκες της κινηματογράφησης έπρεπε συχνά να βρίσκεται -κυριολεκτικά- στο χείλος του γκρεμού.

1974 Ford Bronco

Advertisement

Ανακατασκευασμένο από την NSB Performance, διαφοροποιείται σε πολλούς τομείς από το αυθεντικό μοντέλο, όπως με τον 5λιτρο Coyote V8 κινητήρα που χαρίζει 435 PS και 55,2 kgm ροπής. Η λεπτομέρεια που κάνει τη διαφορά: είναι το καθημερινό αυτοκίνητο της γυναίκας του Block, Lucy! Εξ ου και το παρατσούκλι του είναι #wifeybronco.

1977 Ford F-150 Hoonitruck

Το τελευταίο μέλος της οικογένειας δημιουργήθηκε για το Gymkhana 10 και αποτελεί φόρο τιμής στον πατέρα του Block που είχε το ίδιο αυτοκίνητο, στην απλή φυσικά μορφή του. Αυτό το θηρίο έχει έναν πειραγμένο Twin-Turbo EcoBoost V6 κινητήρα 3,5 lt, απόδοσης 914 PS και 96,8 kgm ροπής.

1978 Ford Escort Mk2 RS

Πρόκειται για ένα από τα αγαπημένα αυτοκίνητα του Αμερικανού. Έτρεξε πρώτη φορά με αυτό το 2010 στο Rally New York και μετά από μερικά χρόνια στα… pit το επανέφερε ως το πρώτο προδιαγραφών Gymkhana Mk2 Escort. Κάτω από το καπό κρύβει έναν Millington Daimond 4κύλινδρο κινητήρα 2,5 lt που είναι και ο μοναδικός ατμοσφαιρικός στον στόλο! Προσφέρει 330 PS και 33,6 kgm ροπής.

1986 Ford RS200

Δημιουργήθηκε για το συγκλονιστικό Group B στα ράλι και είναι ένα από τα μόλις 200 που κατασκευάστηκαν για χρήση σε δημόσιους δρόμους ώστε να μπορεί να ομολογκαριστεί η αγωνιστική του βερσιόν βάσει των τότε κανονισμών. Όπως θα περιμένατε, ο 4κύλινδρος turbo κινητήρας 2,1 lt έχει πειραχτεί και προσφέρει πάνω από 700 PS, που με αγωνιστικά καύσιμα εκτινάσσονται σε 800+.

2011 Ford Fiesta GYM3

Εξελίχθηκε από την Olsbergs MSE για να ντεμπουτάρει στο Gymkhana 3. Ο 2λιτρος Duratec κινητήρας του προσφέρει απλόχερα 600 PS και 91,1 kgm ροπής στις 4.000 rpm, με τις σχέσεις να αλλάζουν μέσω σειριακού κιβωτίου, MakTrak 6.

2013 Ford F-150 RaptorTRAX

Ξεκίνησε ως μια τρελή ιδέα αντιμετώπισης της βαρυχειμωνιάς στα βουνά της Γιούτα και εξελίχθηκε σε ένα όχημα σήμα-κατατεθέν της τρέλας του Block. Μπορεί να σκαρφαλώσει με άνεση σε χιονισμένες πλαγιές, χάρη στις ερπύστριες που έχουν αντικαταστήσει τους τροχούς. Τα 600 του άλογα έρχονται από έναν Supercharged V8 της Ford, χωρητικότητας 6,2 lt.

2014 Ford Fiesta R2

To μικρόβιο είναι οικογενειακό και ενώ τα παιδιά κάνουν καρτ, η Lucy Block αρέσκεται στο να τρέχει σε ράλι. Και είναι και καλή, αφού το 2018 έτρεξε σε δύο αγώνες και ανέβηκε και στους δύο στο βάθρο! Τρέχει με ένα Ford Fiesta R2 προετοιμασμένο από την M-Sport, που βγάζει από τον 1.000άρη Ecoboost 180 PS και 25,5 kgm ροπής.

2015 Ford Fiesta ST RX43

Εξελίχθηκε από την M-Sport και δημιουργήθηκε για τη συμμετοχή του Block στο Global Rally Cross και τα X-Games. Στη συνέχεια χρησιμοποιήθηκε στα Gymkhana 6 και Gymkhana 8. Ο δίλιτρος 4κύλινδρος κινητήρας εφοδιάζεται με turbo από την Garrett και χαρίζει ιπποδύναμη στους 600 PS, ροπή στα 89,7 kgm και επιτάχυνση 0-100 km/h κάτω από τα 2,0”!

2016 Ford Focus RS RX

Δημιουργήθηκε σε συνεργασία με τη Ford Performance και την M-Sport. Eνα τετρακίνητο κτήνος απόδοσης 600 PS από έναν δίλιτρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα που κάνει το 0-100 km/h σε λιγότερα από 2,0”.

2017 Can-Am Maverick X3 X RS

Από τις τελευταίες προσθήκες στο οπλοστάσιο της Hoonigan εφοδιάζονται με 3κύλινδρους κινητήρες Rotax ACE 900 cc, απόδοσης 154 PS, και προσφέρονται για απολαυστικές εξορμήσεις σε σκληρά τερέν σε περιοχές όπως το Swingarm City ή η Moab.

2018 Ski-Doo FreeRide 154

Παιχνίδι στο χιόνι με αυτό το βελτιωμένο Ski-Doo που παίρνει ώθηση από δίχρονο κινητήρα 849 cc με turbo από την ADtripleS MotorSports.