Menu
LIVE η κίνηση | Τιμές αυτοκινήτων newsautoCHOICE | Τιμές Καυσίμων

ΝΕΑ

Mountune: VW Golf GTI Mk7 με 385 ίππους

  • Γιάννης Τσιρογιάννης

Ο βελτιωτικός οίκος Mountune, βασισμένος στην Essex, έχει αναπτύξει την ισχυρότερη αναβάθμιση που υφίσταται για το Volkswagen Golf GTI. Τι προσφέρει επιπλέον όσων γνωρίζαμε;

Η πιο πρόσφατη ρύθμιση αυξάνει την απόδοση του καυτού hatch Mk7 σε 385 ίππους – 75 περισσότερους από το προηγούμενο πακέτο και 155 επιπλέον από το εργοστασιακό αυτοκίνητο. Το νέο κιτ Stage 2+, το οποίο κοστίζει 2.320 ευρώ χωρίς ΦΠΑ παράγεται από το τμήμα του ομίλου Volkswagen της Mountune, συγκεκριμένα Mountune52, και βασίζεται στην προηγούμενη αναβάθμιση του Stage 1.

Στο πρώτο στάδιο (η χαμηλότερη και πιο προσιτή βελτίωση) αλλά και στο στάδιο 2 (μια μεσαία κατάσταση) οι αναβαθμίσεις είναι κοινές στον κόσμο των βελτιώσεων. Οι αλλαγές στο στάδιο 2 ακολουθούνται συχνά από ένα πακέτο hardcore. Η Mountune αύξησε την ισχύ αλλά και τη ροπή του διάσημου hatch με αποτέλεσμα τα πρώτα 100 km/h από στάση να έρχονται σε 5,4 sec, 0,2 sec λιγότερα από το προηγούμενο βελτιωμένο μοντέλο και 0,5 sec αντίστοιχα από το αυτοκίνητο παραγωγής.

Ο επικεφαλής Alex Pell-Johnson των Mountune και Mountune52 δήλωσε: “Το Golf GTI είναι ένα απίστευτα δημοφιλές αυτοκίνητο με μια τεράστια κοινότητα ενθουσιωδών οπαδών που προσπαθεί πάντα να περάσει την απόδοση του αυτοκινήτου στο επόμενο επίπεδο και πιστεύουμε ότι το Stage 2+ power κάνει ακριβώς αυτό. Τα κέρδη από έναν στροβιλοσυμπιεστή IS38 – στάνταρ στο Golf R – στο δίλιτρο κινητήρα είναι προφανή. Άλλα προστιθέμενα χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν την εξατομικευμένη βαθμονόμηση, επιτρέποντας στους οδηγούς να προσαρμόζουν την απόδοση μέσω ενός mTune, καθώς και τη δυνατότητα να απενεργοποιούν πλήρως τα οχήματά τους μέσω μιας νέας ρύθμισης κατά της κλοπής.

Η Mountune52 προσφέρει επίσης μια αναβάθμιση λογισμικού TCU για τους οδηγούς των οποίων τα αυτοκίνητα έχουν αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων DSG διπλού συμπλέκτη. Η αναβάθμιση του GTI ακολουθεί την πρόσφατα εξελιγμένη αναβάθμιση του Ford Fiesta ST m235 της Mountune, η οποία αυξάνει την ισχύ στα 235 άλογα από τα 200 της εργοστασιακής έκδοσης. Ο διάδοχος του Golf GTI αποκαλύφθηκε στα τέλη Φεβρουαρίου και πρόκειται να φθάσει στο δρόμο τον Σεπτέμβριο, αποδίδοντας 245 ίππους από τον ίδιο υπερτροφοδοτούμενο 4κύλινδρο κινητήρα 2.0 λίτρων.

Δημοφιλή στο Protothema.gr