Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Morgan Midsummer: Βρετανικό στιλ για μόλις 50 τυχερούς

Ελλάδα 14:00
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Morgan Midsummer: Βρετανικό στιλ για μόλις 50 τυχερούς

ΝΕΑ

Morgan Midsummer: Βρετανικό στιλ για μόλις 50 τυχερούς

ΝΕΑ

Η Morgan από την Αγγλία και η Pininfarina από την Ιταλία συνδυάζονται για να φτιάξουν ένα πολύ όμορφο ανοιχτό μοντέλο για πολύ λίγους.

Advertisement
Advertisement

Η Morgan και η Pininfarina παρουσίασαν ένα διθέσιο σπορ αυτοκίνητο με αμάξωμα τύπου barchetta, με την ονομασία Midsummer.

Βασισμένο πάνω στο υπάρχον Plus Six της Morgan, διαθέτει ένα εντυπωσιακό νέο αμάξωμα που κατασκευάζεται στο χέρι και αναπτύχθηκε σε συνεργασία από τις δύο σχεδιαστικές ομάδες.

Το Midsummer, το οποίο πήρε το όνομά του από το Midsummer Hill στους λόφους Malvern Hills θα παραχθεί σε μόλις 50 μονάδες, οι οποίες έχουν ήδη πωληθεί όλες σε εύπορους λάτρεις και φίλους της μάρκας.

Advertisement
Advertisement

Η τιμή του Midsummer κυμαίνεται γύρω στις 230.000 ευρώ ανάλογα με τις προδιαγραφές και κινείται από τον ίδιο εξακύλινδρο εν σειρά κινητήρα 340 ίππων που προμηθεύεται η BMW με το Plus Six.

Αναμένεται να επιτύχει παρόμοιες επιδόσεις επιταχύνοντας στο 0-100 χλμ/ώρα σε 4,2 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 265 χλμ/ώρα.

Η παραγωγή θα ακολουθήσει την υφιστάμενη διαδικασία της Morgan για τα μοντέλα Plus και αναμένεται να ολοκληρωθεί στις αρχές του 2025.

Advertisement

Το αυτοκίνητο διαθέτει ένα μοναδικό σήμα «Pininfarina Fuoroserie», που υποδηλώνει σχεδίαση κατά παραγγελία.

Ενώ η σύνδεση του Midsummer με τα υπάρχοντα Morgans είναι εμφανής, σχεδόν κάθε εξωτερική λεπτομέρεια έχει επανασχεδιαστεί. Χρησιμοποιείται και πάλι αρκετό ξύλο τικ, με πάνελ τα οποία κατασκευάζονται με μία πολύ πιο εξελιγμένη διαδικασία, με πάνω από 30 ώρες να ολοκληρωθούν.

Advertisement

Ο εξωτερικός σχεδιασμός του Midsummer περιλαμβάνει μεγαλύτερους στρογγυλούς προβολείς που ενσωματώνουν φλας και φώτα ημέρας, απλοποιημένα πίσω φώτα κατασκευασμένα αποκλειστικά για τη Morgan και ένα ψυγείο με αεροδυναμικό κάλυμμα.

Απουσιάζει επίσης και το κανονικό παρμπρίζ, το οποίο έχει αντικατασταθεί από μικρές γυάλινες επιφάνειες μπροστά από τους επιβάτες.

Το μακρύ καπό διαθέτει οριζόντιες περσίδες εξαγωγής αέρα που επανασχεδιάστηκαν από την Pininfarina. Τα μπροστινά φτερά από αλουμίνιο είναι αναδιαμορφωμένα για να φιλοξενήσουν τα μεγαλύτερα φώτα και να βελτιώσουν την αεροδυναμική.

Advertisement

Τα πίσω φτερά έχουν μια σχεδιασμένα με τέτοιο τρόπο ώστε να βελτιώνεται η αεροδυναμική, ενώ υπάρχει και ένας διακριτικός διαχύτης κάτω από το πίσω μέρος εξουδετερώνει την άνωση στις υψηλές ταχύτητες.

Οι αποκλειστικοί τροχοί πέρα από την αισθητική συμβάλλουν και αυτοί στο χαμηλό βάρος του αυτοκινήτου, το οποίο παραμένει κάτω από 1,000 κιλά.

Το Midsummer, εκτός από ένα ειδικής έκδοσης μοντέλο θα αποτελέσει και την σχεδιαστική πλατφόρμα πάνω στην οποία θα κινηθούν τα επόμενα Morgan ευρύτερης παραγωγής, τα οποία θα παρουσιαστούν μέσα στην δεκαετία.