Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Μη πιστοποιημένα στηθαία δεν μπόρεσαν να συγκρατήσουν λεωφορείο

Ελλάδα 10:05
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Μη πιστοποιημένα στηθαία δεν μπόρεσαν να συγκρατήσουν λεωφορείο

ΝΕΑ

Μη πιστοποιημένα στηθαία δεν μπόρεσαν να συγκρατήσουν λεωφορείο

ΝΕΑ

Τα μη πιστοποιημένα στηθαία αποδείχθηκε ότι δεν είναι ικανά να συγκρατήσουν κανένα όχημα με αποτέλεσμα να μειώνεται στο ελάχιστο η οδική ασφάλεια.

Advertisement
Advertisement

Σαν «χαρτί» έπεσαν τα στηθαία ασφαλείας όταν επάνω τους έπεσε λεωφορείο του ΚΤΕΛ και από άγιο δεν θρηνήσαμε θύματα.

Ειδικότερα λεωφορείο του ΚΤΕΛ που εκτελούσε το δρομολόγιο Ακροπόταμος – Θεσσαλονίκη για άγνωστη αιτία έφυγε από την πορεία του και αφού διαπέρασε τις διαχωριστικές μπάρες ασφαλείας σταμάτησε την τρελή του πορεία απέναντι σε ένα τοίχο μάντρας μηχανημάτων.

Advertisement
Advertisement

Στο σημείο επικράτησε πανικός, ενώ άμεσα έσπευσαν αστυνομικοί της τροχαίας Χαλκηδόνας, πυροσβεστικά οχήματα καθώς και ασθενοφόρα.

Σύμφωνα με το ΕΚΑΒ, δώδεκα άτομα μεταφέρονται στα νοσοκομεία Ιπποκράτειο και Άγιος Παύλος, οι περισσότεροι με κατάγματα, άλλοι ελαφρά τραυματισμένοι και άλλοι για προληπτικούς λόγους.

Advertisement

Το ευτύχημα είναι ότι την ώρα που το λεωφορείο πέρασε στο αντίθετο ρεύμα ο δρόμος ήταν άδειος καθώς ήταν κόκκινο το φανάρι Αγχιάλου με κατεύθυνση προς Χαλκηδόνα και έτσι αποφεύχθηκε σίγουρη τραγωδία αφού πρόκειται για πολυσύχναστο δρόμο.

Αν βέβαια στο συγκεκριμένο σημείο είχαν τοποθετηθεί πιστοποιημένα στηθαία ασφαλείας δεν πρόκειται το λεωφορείο να μπορούσε να διαπεράσει τα στηθαία ασφαλείας ενώ επίσης οι ζημιές θα ήταν περιορισμένες και βέβαια σε καμία περίπτωση δεν θα κινδύνευε η ζωή των επιβατών του λεωφορείου.

Advertisement

Στο παρακάτω βίντεο μπορείτε να δείτε τον έλεγχο που πραγματοποιείται για να μπορεί έναν στηθαίο με βάση το πρότυπο ΕΝ1317 ώστε να τοποθετηθεί στους δρόμους της ΕΕ.

Το συγκεκριμένο πρότυπο ισχύει και στην Ελλάδα από το 2011 αλλά όπως εύκολα μπορεί να διαπιστώσει κανείς στο εθνικό και επαρχιακό οδικό δίκτυο της χώρας τα στηθαία είναι πιο παλιά από τον γηρασμένο στόλο των κυκλοφορούντων οχημάτων.

Advertisement

Μήπως τελικά έχει έρθει η ώρα να ξεκινήσει η αντικατάσταση των παλαιών και επικίνδυνων στηθαίων αρχικά τα διαπιστωμένα επικίνδυνα σημεία και στη συνέχεια στο υπόλοιπο οδικό δίκτυο ώστε να τοποθετηθούν πιστοποιημένα και ασφαλή στηθαία ώστε να σταματήσουμε να θρηνούμε θύματα στους δρόμους.