Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Mercedes S-Class με σύστημα αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 3 το 2020

Ελλάδα 14:37
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Mercedes S-Class με σύστημα αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 3 το 2020

ΝΕΑ

Mercedes S-Class με σύστημα αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 3 το 2020

ΝΕΑ

Η Mercedes-Benz εισάγει την τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 3 στην επόμενη γενιά της S-Class που θα δούμε επίσημα το 2020, αναβαθμίζοντας έτσι ότι υπάρχει στο μοντέλο της τρέχουσας γενιάς με αυτονομία επιπέδου 2. Μετά την παρουσίαση στην S-Class, η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία θα χρησιμοποιήσει το αυτόνομο σύστημα και σε άλλα μοντέλα της.

Advertisement
Advertisement

Του ΓΙΑΝΝΗ ΤΣΙΡΟΓΙΑΝΝΗ (gt@newsauto.gr)

Η Audi ήταν η πρώτη αυτοκινητοβιομηχανία που εισήγαγε την αυτονομία επιπέδου 3. Υπό αυτή την έννοια, η Mercedes πήρε το δικό της πολύτιμο χρόνο για να προχωρήσει τη δική της κίνηση. Γεγονός που δεν έχει καμία σημασία, διότι σύμφωνα με τους κανονισμούς των ΗΠΑ, καμία αυτοκινητοβιομηχανία δεν μπορεί να ξεκινήσει ακόμη την πλήρη αυτονομία επιπέδου 3 στα αυτοκίνητά της. Η Mercedes S-Class έχει εντοπιστεί πρόσφατα με ανανεωμένη εμφάνιση εκτός και εντός ενώ φημολογείται ότι θα υιοθετήσει τον νέο βενζινοκινητήρα 4.0 λίτρων, twin-turbo, V8 αντικαθιστώντας τον V12. Θα συνδυαστεί με ένα αυτόματο κιβώτιο εννέα σχέσεων και θα διαθέτει ήπιο υβριδικό σύστημα αντίστοιχο με εκείνο της νέας CLS.

Ο επικεφαλής έρευνας της Daimler, Ola Kallenius, δήλωσε ότι τα αυτόνομα συστήματα θα εισαχθούν και σε άλλα προϊόντα της Mercedes. Ο Kallenius αναμένεται επίσης να γίνει ο διευθύνων σύμβουλος της Mercedes και της Daimler το επόμενο έτος. Η σημερινή τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 2 της Mercedes βοηθάει στο τιμόνι, την επιτάχυνση και την επιβράδυνση, αλλά ο οδηγός παραμένει υπεύθυνος για την παρακολούθηση της οδήγησης ανά πάσα στιγμή. Τα συστήματα επιπέδου 3 θεωρούνται «eyes off», αλλά εξακολουθούν να απαιτούν από τους ανθρώπους να ανταποκρίνονται στο αίτημα ενός οχήματος να παρέμβει όταν είναι απαραίτητο. Αυτό δεν έχει εγκριθεί προς το παρόν στις Η.Π.Α., αλλά υπάρχει ήδη σε ορισμένες χώρες του πλανήτη. Η Γερμανία, για παράδειγμα, ενέκρινε πρόσφατα συστήματα όπως το Pilot Jam της Audi για χρήση σε δημόσιο δρόμο.

Advertisement
Advertisement

Το σύστημα Autopilot της Tesla είναι ικανό για αυτονομία επιπέδου 5 όταν είναι εξοπλισμένο με το Hardware 2, αλλά περιορίζεται επί του παρόντος στο επίπεδο 2. Το χαρακτηριστικό γνώρισμα Super Cruise της Chevrolet, το οποίο είναι σχεδόν επίπεδο 3, είναι διαθέσιμο στη Cadillac CT6, αλλά δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί έως ότου οι κανονισμοί επιτρέψουν περισσότερη αυτοματοποίηση.

Από το γερμανικό τρίο, η BMW είναι ο τελευταίος κατασκευαστής που θα συμμετάσχει στο πάρτι. Το σύστημα αυτονομίας επιπέδου 3 αναμένεται να εισαχθεί στο iNext EV που θα κυκλοφορήσει το 2021. Ωστόσο, η BMW θα αναβαθμίσει το σύστημα σε επιπέδου 4 τον επόμενο χρόνο. Με την αυτονομία επιπέδου 4 το όχημα μπορεί να λειτουργεί μόνο του όλη την ώρα. Τώρα που οι αυτοκινητοβιομηχανίες είναι σε θέση να εισαγάγουν ακόμη και την αυτονομία επιπέδου 5, νομίζετε ότι η κυβέρνηση των ΗΠΑ πρέπει να τους επιτρέψει να τις εγκαταστήσουν σε αυτοκίνητα ή θα έπρεπε να περιμένουν έως ότου τα συστήματα γίνουν αποδεδειγμένα ασφαλή στη χρήση;

Mercedes-s-class-level-3-tsiro-640