Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Με υβριδική τεχνολογία το επόμενο Nissan Qashqai

Ελλάδα 8:31
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Με υβριδική τεχνολογία το επόμενο Nissan Qashqai

ΝΕΑ

Με υβριδική τεχνολογία το επόμενο Nissan Qashqai

ΝΕΑ

Την εφαρμογή της υβριδικής τεχνολογίας στην επόμενη γενιά του Qashqai φέρεται να έχει στα πλάνα της η ιαπωνική εταιρία, σύμφωνα και με τελευταίες πληροφορίες που κάνουν τον γύρο του Διαδικτύου, κάτι που φαντάζει παράλληλα και λογικό. ΤΟΥ ΘΟΔΩΡΗ ΞΥΔΗ

Advertisement
Advertisement

Με την υπάρχουσα γενιά του δημοφιλούς compact SUV της Nissan να βρίσκεται ήδη στον πέμπτο χρόνο παραγωγής της είναι λογικό να αναρωτιέται κανείς, ως προς την τεχνολογική κατεύθυνση που θα έχει η επόμενη γενιά του μοντέλου, η οποία αναμένεται να παρουσιαστεί μέχρι και το 2020 σύμφωνα με αναφορές.

Το βρετανικό Autoexpress αναφέρει χαρακτηριστικά ότι πέρα από τις αναμενόμενες αισθητικές αλλαγές που θα έχει το επόμενο μοντέλο, υβριδικές εκδόσεις του Qashqai αλλά και plug-in hybrid μοντέλο αναμένεται να προστεθεί στην γκάμα διευρύνοντας έτσι τις επιλογές του κοινού.

“Εξετάζουμε μία νέα πλατφόρμα γιατί αυτή θα ήταν καλύτερη για την εφαρμογή της ηλεκτροκίνησης. Πιθανό να μην περιλαμβάνει (σ.σ. η επόμενη γενιά) μια πλήρως ηλεκτρική έκδοση, καθώς αυτό είναι κάτι διαφορετικό και η επένδυση που χρειάζεται θα ήταν ακόμη υψηλότερη”, δήλωσε ο Ponz Pandikuthira, αντιπρόεδρος της Nissan στην Ευρώπη, όσον αφορά στον προγραμματισμό των προϊόντων της εταιρίας.

Advertisement
Advertisement

Η νέα πλατφόρμα για την επόμενη γενιά του Qashqai πιστεύεται ότι θα βασίζεται στην CMF της συμμαχίας Renault-Nissan. Το ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης e-Power που χρησιμοποιεί η Nissan για το Note στην αγορά της Ιαπωνίας ενδέχεται να είναι μία από τις λύσεις. Το εν λόγω σύστημα χρησιμοποιεί τον κινητήρα εσωτερικής καύσης ως γεννήτρια για να φορτίσει τις μπαταρίες του αυτοκινήτου,οι οποίες έπειτα στέλνουν ρεύμα στον ηλεκτροκινητήρα.

Nissan_Qashqai-640

Σύμφωνα με τον Pandikuthira αυτό το σύστημα είναι ιδανικό για την Ιαπωνία, όπου οι οδηγοί αναπτύσσουν χαμηλότερες ταχύτητες σε σχέση με τους Ευρωπαίους (μέση ταχύτητα περίπου 90 χλμ./ώρα έναντι 135 χλμ./ώρα των Ευρωπαίων) και δεν “ξεζουμίζουν” τις μπαταρίες, ούτε οδηγούν τον βενζινοκινητήρα να δουλεύει υπερωρίες για να φορτίσει τις μπαταρίες. Δεν απέκλεισε ωστόσο και την εξέλιξη του συστήματος ώστε να ταιριάξει καλύτερα με τις συνήθειες των οδηγών της Γηραιάς Ηπείρου.

Advertisement

Όσον αφορά στην plug-in hybrid υβριδική έκδοση, η Nissan αναμένεται να επωφεληθεί από τις τεχνολογίες στον συγκεκριμένο τομέα που έχει αναπτύξει η Mitsubishi, η οποία πλέον της ανήκει.