Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση Τιμές Καυσίμων | newsautoCHOICE

ΝΕΑ

Με υβριδική τεχνολογία το ανανεωμένο Renault Megane (+Video)

  • Γιώργος Σκευοφύλαξ (gs@newsauto.gr)

Μετά από 25 χρόνια και επτά εκατομμύρια μοντέλα, το Megane μπαίνει στη δεύτερη φάση της τέταρτης γενιάς του με ανανεώσεις στα σημεία, που μόνο ένας φίλος της Renault θα παρατηρήσει αμέσως.

 

Με τον ανταγωνισμό από τα νέα VW Golf, Skoda Octavia και SEAT Leon, να έχει γίνει έντονος, η Renault, θέλει να κρατήσει το Megane ανταγωνιστικό για την αγορά της Ευρώπης. Η εταιρεία δεν σπαταλά καθόλου χρόνο και παρουσιάζει το mid-cycle facelift για ολόκληρη την «οικογένεια» του μοντέλου. Από το βασικό μοντέλο μέχρι το R.S. Trophy.

Η πιο προφανής αλλαγή είναι ορατή στο μπροστινό μέρος, όπου τα φώτα χρησιμοποιούν πλέον την τεχνολογία LED, ακόμη και στα μοντέλα με τον βασικό εξοπλισμό, για να βελτιώσουν την ορατότητα κατά 30% σε σύγκριση με τους προβολείς αλογόνου. Η ίδια επιλογή έχει γίνει για τα φώτα ομίχλης και τα πίσω φωτιστικά σώματα. Οι ομοιόμορφες αλλαγές επάνω και κάτω από την «μάσκα» είναι επίσης ορατές, μαζί με ένα διακριτικά τροποποιημένο μπροστινό προφυλακτήρα. Από το τρίτο επίπεδο εξοπλισμού και πάνω, η Renault θα προσθέτει μερικά χρωμιωμένα τμήματα για να κάνει το 2020 Megane πιο upscale. Άλλες αξιοσημείωτες αλλαγές περιλαμβάνουν νέα σχήματα στις ζάντες αλουμινίου 16 και 18 ιντσών και τρία νέα χρώματα: Highland Grey, Baltic Grey και Solar Copper.

Μπαίνοντας στο εσωτερικό της καμπίνας, το Megane του 2020 σας καλωσορίζει με μία ψηφιακή οθόνη 10,2 ιντσών, (για τα όργανα ελέγχου λειτουργιών), η οποία συμπληρώνεται από μια οθόνη αφής 9,3 ιντσών που συνεχίζει να τοποθετείται κάθετα (σαν tablet). Η Renault βελτίωσε κάποια λειτουργικά προβλήματα της κεντρικής κονσόλας κάνοντας μικρές αναβαθμίσεις στις «σελίδες» που αφορούν το σύστημα κλιματισμού για καλύτερη εργονομία. Η αλλαγές ολοκληρώνονται με την προσθήκη νέων επενδύσεων (από το δεύτερο επίπεδο εξοπλισμού και πάνω) μαζί με το ηλεκτρικά ρυθμιζόμενο κάθισμα του οδηγού.

Μεγαλύτερες αλλαγές έχουν συμβεί κάτω από το αμάξωμα όπου το facelift συνδυάζεται με ένα plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης. Το PHEV Megane μεταφέρει το επίθημα «E-Tech» στο ίδιο πνεύμα με το ηλεκτροκίνητο Clio και το Captur και χρησιμοποιεί έναν τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα 1,6 λίτρων, δύο ηλεκτρικούς κινητήρες, αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων και μπαταρία 9,8 kWh. Το Megane E-Tech μπορεί να λειτουργεί αποκλειστικά με ηλεκτρισμό για 50 χιλιόμετρα σε ταχύτητες μέχρι 135 χλμ ανά μεικτό κύκλο WLTP ή έως και 65 χλμ στην πόλη.

Η γκάμα των συμβατικών μοντέλων βασίζεται στον γνωστό βενζινοκινητήρα 1.3 TCe που διατίθεται με διαφορετική απόδοση: 115, 140 και 160 ίππους. Νέο για το 2020, είναι ο οικολογικός κινητήρας 100 (και 115) ίππων, που συνδέεται με ένα εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων. Από την πλευρά του diesel, το Megane έχει τους κινητήρες Blue dCi 1,5 λίτρων με κινητήρα 95 και 115 ίππων και δυνατότητα επιλογής μεταξύ χειροκίνητου και αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων ανάλογα με τη μονάδα.

Προχωρώντας ψηλότερα στα επίπεδα εξοπλισμού, την σειρά GT Line, αντικαθιστά η R.S. Line. Όπως και η προκάτοχός της, είναι ουσιαστικά ένα πακέτο styling για όσους δεν μπορούν να αποκτήσουν το R.S. ή το R.S. Trophy. Μιλώντας για αυτό, το ανανεωμένο Megane R.S. θα έχει τώρα 296 ίππους (ή 20 επιπλέον από ό, τι πριν). Η ροπή ανέβηκε κατά 30 Nm (για το μοντέλο με το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη). Στο μηχανικό κιβώτιο η ροπή είναι στα 400 Nm (10 Nm από πριν). Μια άλλη σημαντική αλλαγή είναι η προσθήκη μιας μηχανικής βαλβίδας για το σύστημα εξάτμισης για να επιλέγετε την ένταση του ήχου του κινητήρα.

Το κορυφαίο Megane RS Trophy έχει τις ίδιες αναβαθμίσεις του styling μέσα και έξω όπως τα μικρότερα μέλη της σειράς, μαζί με τις νέες τεχνολογίες και νέα καθίσματα Recaro αποκλειστικά για αυτή την έκδοση. Η Renault θα έχει διαθέσιμα τα ανανεωμένα Megane από το καλοκαίρι.

 

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto