Με χιλιόμετρα «υπό το μηδέν» πουλήθηκε η BMW Z1 του 1990
ΝΕΑΜε χιλιόμετρα «υπό το μηδέν» πουλήθηκε η BMW Z1 του 1990
ΝΕΑΗ Ζ1 είναι ένα από τα μοντέλα της BMW που θεωρείται «ιερό δισκοπότηρο» για τους φίλους της μάρκας, όχι τόσο για τις επιδόσεις του, όσο για την ιδιαιτερότητα που έχει με τις πόρτες.
Για τη συγκεκριμένη, τα σχεδόν 95 χιλιάδες ευρώ που δαπανήθηκαν προκειμένου να αλλάξει χέρια, είναι μάλλον λίγα.
WHAT CAR
Βλέπετε, είναι μια σπάνια περίπτωση που δεν έχει κάνει ούτε ένα ολόκληρο χιλιόμετρο από το 1990 που παρήχθη. Ο πρώτος ιδιοκτήτης της, ο Δανός οδηγός του 24 Hours of Le Mans, Jens Winther, την παρέλαβε και την τοποθέτησε με καμάρι δίπλα σε μια Μ1, έχοντας το ακριβοθώρητο αυτό ζεύγος, μόνο για να ικανοποιεί την αισθητική του χώρου του.
Ο Winther κράτησε το αυτοκίνητο στην κατοχή του έως το 2014, μα και ο επόμενος, επέλεξε να μην οδηγήσει καθόλου τη Ζ1, διατηρώντας την εικόνα του χιλιομετρητή σε μια κάπως… περίεργη ισορροπία. Στο κοντέρ του αυτοκινήτου, φαίνεται η ένδειξη των 999.997 χιλιομέτρων τα οποία όμως δεν ταιριάζουν με την απίστευτα καλή συνολική εικόνα του αυτοκινήτου.
Η μόνη λογική εξήγηση που μπορεί να έχει βάση, είναι πως η ΒMW παραδίδοντας κάθε καινούργιο της αυτοκίνητο, είχε προβλέψει για ορισμένα χιλιόμετρα που θα γινόντουσαν στο πλαίσιο των τυπικών διαδικασιών, όπως είναι ο εκτελωνισμός και η μετακίνησή του για να πάρει τη θέση του στην αυτοκινητάμαξα του μεταφορέα και ούτω καθεξής.
Έτσι λοιπόν όταν θα ερχόταν η ώρα να το παραλάβει ο ιδιοκτήτης, τα χιλιόμετρα θα ηταν και στο κοντέρ, μηδενισμένα. Αυτή ωστόσο είναι η πρώτη φορά που μια τέτοια περίπτωση προκύπτει σε αυτοκίνητο τόσο παλιό όσο είναι η συγκεκριμένη Ζ1 που διατέθηκε πρόσφατα σε δημοπρασία.
Αξίζει να σημειωθεί πως τα χρήματα που κόστισε στο νέο της ιδιοκτήτη, ήταν μάλλον λίγα με δεδομένο τόσο την κατάσταση του αυτοκινήτου, όσο και την σπανιότητά του, αφού η συνολική παραγωγή της Ζ1 από τη BMW, ήταν μόλις 8.000 αυτοκίνητα από το 1989 έως το 1991 που έμεινε στην παραγωγή. Θυμίζουμε πως το μοντέλο είχε τα μηχανικά μέρη της 325 εκείνης της εποχής, με κινητήρα 2,5 λίτρων και απόδοση 170 ίππους.
«Όλα τα λεφτά» όμως, ήταν το επαναστατικό σύστημα με τις πόρτες του αυτοκινήτου που «κατέβαιναν» μέσα στα μαρσπιέ εκατέρωθεν και ήταν έτσι σχεδιασμένες που το αυτοκίνητο μπορούσε να οδηγηθεί με τις πόρτες «κάτω».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
To επόμενο Peugeot 508 θα στοχεύει στην Tesla
Η Porsche ετοιμάζει νέο, 7θέσιο ηλεκτρικό SUV
Μία ολοκαίνουργια Ferrari Roma θύμα ενός… ασανσέρ!