Menu
Live Κίνηση | Τιμές αυτοκινήτων newsautoCHOICE | Τιμές Καυσίμων

ΝΕΑ

Με ανανεωμένη εμφάνιση η αγωνιστική Mercedes-AMG GT3

  • newsautoteam

Όπως τονίζει η Mercedes-AMG, η αναβαθμισμένη έκδοση της αγωνιστικής GT3 προβλέπεται να είναι ακόμα πιο ικανή στην πίστα και παράλληλα βελτιωμένη σε κόστος χρήσης.

 

Το συγκεκριμένο μοντέλο, το οποίο έχε ξεκινήσει την αγωνιστική του πορεία σε πρωταθλήματα GT3 από το 2015, μπαίνει αισίως σε διαδικασία ανανέωσης και αναβάθμισης σε ορισμένα μηχανικά μέρη, με σκοπό την συνέχεια της επιτυχημένης καριέρας του στις πίστες. Ξεκινώντας από την εμφάνιση, η AMG GT3 διαθέτει πλέον νέας σχεδίασης φωτιστικά σώματα, νέο εμπρός προφυλακτήρα με μεγαλύτερη γρίλια, οποίος πλαισιώνεται από αεροδυναμικά πτερύγια και νέο σπλίτερ, ενώ νέα είναι και η ρυθμιζόμενη πίσω πτέρυγα. Βέβαια, τα παραπάνω βοηθούν τα μέγιστα και στο θέμα της αεροδυναμικής και της κάθετα παραγόμενης δύναμης. Αντίστοιχα, στο εσωτερικό οι αλλαγές αφορούν κυρίως το ντυμένο με νέα υλικά αγωνιστικό τιμόνι και το βελτιωμένο σύστημα παροχής «υγρών» για τον οδηγό.

Οι ενδιαφέρουσες ειδήσεις αφορούν πάντως τα μηχανικά μέρη. Για πρώτη φορά η Mercedes-AMG GT3 εφοδιάζεται με το σύστημα Drop Start, το οποίο εκκινεί αυτόματα τον κινητήρα, όταν το αυτοκίνητο ακουμπά στο έδαφος μετά το τέλος της διαδικασίας του ανεφοδιασμού ή αλλαγής οδηγού στα pits. Επίσης, έχει αναβαθμιστεί το traction control και το ABS για να μπορεί να συνεργαστεί καλύτερα με τα νέας τεχνολογίας ελαστικά υψηλών επιδόσεων, ενώ έχει τοποθετηθεί και νέο φίλτρο αέρα. Ένας εξίσου σημαντικός παράγοντας στον οποίο η γερμανική εταιρεία έχει επικεντρωθεί δεόντως είναι η μείωση των λειτουργικών εξόδων της ομάδας. Για τον λόγο αυτό, η αναβαθμισμένη GT3 διαθέτει ένα «έξυπνο» λογισμικό, το οποίο αναλύει σε πραγματικό χρόνο την χρήση διαφόρων εξαρτημάτων, δίνοντας την ευκαιρία στους ιθύνοντες της ομάδας να βλέπουν και να γνωρίζουν πότε ακριβώς θα πρέπει να γίνει η αντικατάστασή του.

Επίσης, έχει αναβαθμιστεί και το μηχανικό ατμοσφαιρικό V8 σύνολο των 6,3 λίτρων, με σκοπό την μεγαλύτερη αντοχή στα μεσοδιαστήματα ανάμεσα στα σέρβις, ενώ η τοποθέτηση ενός νέου κλωβού που περικλείει κινητήρα, εμπρός άξονα και σύστημα διεύθυνσης, σε περίπτωση μικροσυγκρούσεων, μειώνει το κόστος της επιδιόρθωσης.

Δημοφιλή στο Protothema.gr