Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Maserati Grancabrio Folgore: Ηλεκτρικό cabrio με 761 ίππους!

Ελλάδα 20:13
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Maserati Grancabrio Folgore: Ηλεκτρικό cabrio με 761 ίππους!

ΝΕΑ

Maserati Grancabrio Folgore: Ηλεκτρικό cabrio με 761 ίππους!

ΝΕΑ

Η ανοιχτή Folgore συμπληρώνει την αντίστοιχη κουπέ έκδοση, για όσους θέλουν να ζήσουν μια διαφορετική αίσθηση ενός αθόρυβου -και πανάκριβου- cabrio.

Advertisement
Advertisement

Οδεύοντας ολοταχώς προς την ηλεκτρική της μετάλλαξη που θα ολοκληρωθεί για όλη τη γκάμα της το 2028, η Maserati λανσάρει την ανοιχτή έκδοση της Folgore, του πρώτου αμιγώς ηλεκτρικού της μοντέλου που παρουσίασε πριν λίγο καιρό.

Πρόκειται για ένα ηλεκτρικό GT με μαλακή οροφή, που θέλει να συνδυάσει το ένδοξο παρελθόν της εταιρίας με τη νέα διάσταση που προσφέρει η ηλεκτροκίνηση.

Το σύστημα κίνησης και της ανοιχτής Folgore έχει αναπτυχθεί με τεχνολογία που προέρχεται από τη Formula E, όπως οι μετατροπείς καρβιδίου πυριτίου για καλύτερη ροή ενέργειας και υψηλότερη απόδοση.

Advertisement
Advertisement

Όπως και η GranTurismo έχει ένα ιδιαίτερα εξελιγμένο πλαίσιο από ατσάλι σε συνδυασμό με αλουμίνιο και μαγνήσιο, ενώ η μπαταρία σχήματος “Τ” είναι τοποθετημένη στην θέση που στις βενζινοκίνητες εκδόσεις υπάρχει το τούνελ της μετάδοσης, έτσι ώστε να διατηρηθεί χαμηλά το κέντρο βάρους.

Η πρωτοποριακή μπαταρία 800 volt τροφοδοτεί τρεις ισχυρούς κινητήρες μόνιμων μαγνητών 300 kw -έναν μπροστά και δύο πίσω- που αποδίδουν 761 ίππους και την απίστευτη ροπή των 1.350 Nm και στους τέσσερις τροχούς. Μάλιστα υπάρχει και η λειτουργία “MaxBoost” που για λίγα δευτερόλεπτα η ισχύς εκτινάσσεται στα 884 άλογα!

Παρόλο που οι ενισχύσεις στην Grancabrio προσθέτουν περίπου 90 κιλά σε σύγκριση με το κουπέ, οι επιδόσεις του είναι σχεδόν ίδιες.

Advertisement

Κάτι που σημαίνει ότι επιταχύνει το 0-100 χλμ/ώρα σε 2,8 δευτερόλεπτα, μόλις 0,1 δευτερόλεπτα πιο αργή από την Granturismo Folgore.

Σχεδιαστικά δεν υπάρχουν κάποιες αξιοσημείωτες διαφοροποιήσεις από την κλειστή ηλεκτρικό Folgore, ενώ χρησιμοποιεί την ίδια αναδιπλούμενη υφασμάτινη οροφή με την βενζινοκίνητη έκδοση, η οποία μπορεί να αναδιπλωθεί σε μόλις 14 δευτερόλεπτα και σε ταχύτητες έως και 60 χλμ/ώρα.

Advertisement

Ένα σύστημα θέρμανσης του αυχένα των επιβατών είναι στάνταρ, προσφέροντας τρία επίπεδα θερμότητας. Ένας ανεμοθώρακας, ο οποίος μειώνει τις αναταράξεις πάνω από τους επιβάτες, είναι προαιρετικό εξάρτημα.

Οι τιμές δεν έχουν ακόμη ανακοινωθεί αλλά οι πρώτες εκτιμήσεις την θέλουν πάνω από τις 220.000 ευρώ στις μεγάλες ευρωπαϊκές αγορές.