Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

To επικό βίντεο της Maserati στο αμερικανικό Super Bowl

Ελλάδα 1:07
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

To επικό βίντεο της Maserati στο αμερικανικό Super Bowl

ΝΕΑ

To επικό βίντεο της Maserati στο αμερικανικό Super Bowl

ΝΕΑ

Η τάση των τελευταίων ημερών είναι τα διαφημιστικά σποτ που έχουν φτιαχτεί ειδικά για το φετινό, 48ο Super Bowl, τον τελικό του Αμερικανικού ποδοσφαίρου NFL που έγινε Κυριακή βράδυ στο στάδιο MetLife του Ιστ Ράδερφορντ, στο Νιου Τζέρσι.

Advertisement
Advertisement

ΤΟΥ ΑΚΗ ΤΕΜΠΕΡΙΔΗ (twitter.com/theworldoffroad)

Ανάμεσα στις μάρκες από πατατάκια και μπίρες, ξεχωρίζουν πάντα και τα σποτ εταιριών αυτοκινήτων. Και φέτος οι παραγωγές ήταν εκπληκτικές σε σύλληψη από εταιρείες σαν την Jaguar, την Kia, την VW, την Audi, τη Chevrolet, την Toyota.

Ιδιαίτερη αίσθηση έκανε το σποτ της Maserati Ghibli, τόσο λόγω του ύφους και της ποιότητας παραγωγής, όσο και λόγω του ότι ο Ιταλός κατασκευαστής εμφανίζεται για πρώτη φορά σε βραδιά Super Bowl, στο μεγαλύτερο αθλητικό γεγονός της Αμερικής αλλά και την τηλεοπτική μετάδοση με την μεγαλύτερη θεαματικότητα στον κόσμο.

Advertisement
Advertisement

Γιορτάζοντας τα 100 χρόνια της φέτος, η Maserati επέλεξε να παρουσιάσει στο πρώτο τέταρτο του αγώνα το επικό φιλμ μικρού μήκους, το «Strike» (το χτύπημα), στο οποίο πρωταγωνιστεί η 11χρονη Quvenzhane Wallis, η οποία ήταν η νεαρότερη προτεινόμενη στην ιστορία των Oscar το 2012 με την ταινία Beasts of the Southern Wild.

Το «Strike» σκηνοθέτησε ο Αμερικανός David Gordon Green και αποτελεί μία ποιητική αναφορά στις αξίες του αμερικανικού ονείρου. Η αφήγηση της μικρής πρωταγωνίστριας ξεκινά με αναφορές στις παιδικές ανησυχίες και τους φόβους μας, συνεχίζεται με τις αξίες της μάθησης, της ευφυίας και της σκληρής δουλειάς, αξίες χάρη στις οποίες και μόνο μπορούμε να αισθανθούμε δυνατοί και να βγούμε από το σκοτάδι στο φως.

Κι όλη αυτή η ποιητικά δοσμένη και επικά σκηνοθετημένη φιλοσοφία του American Dream μετουσιώνεται στη νέα Maserati Ghibli, που βγαίνει και βρυχάται στους αμερικανικούς δρόμους.

Advertisement

Το πλήρες σενάριο του «Strike» εκφράζει απόλυτα αυτό που η ίδια η Maserati – ένας μικρός, εξωτικός κατασκευαστής από τη μακρινή Ιταλία – βλέπει μέσα της στην πιο μεγάλη καμπή της ιστορίας της. Διαβάστε το…

O κόσμος είναι γεμάτος γίγαντες

Advertisement

Ήταν πάντοτε εδώ, ξυλεύοντας στις αυλές των σχολείων, κουτσαίνοντας στους διαδρόμους.

Έπρεπε να μάθουμε πώς να τα βγάλουμε πέρα μαζί τους, πώς να τους ξεπεράσουμε.

Είμαστε μικροί αλλά σβέλτοι, θυμάστε;

Advertisement

Ήμασταν σαν τον άνεμο που ερχόταν από το πουθενά.

Ξέραμε ότι το να είσαι έξυπνος είναι πιο σημαντικό από το να είσαι το πιο μεγαλόσωμο παιδί στη γειτονιά.

Όσο σκύβουμε το κεφάλι, όσο δουλεύουμε σκληρά,

όσο εμπιστευόμαστε αυτό που νιώθουμε στα κότσια και τις καρδιές μας,

Τότε είμαστε έτοιμοι.

Καιροφυλακτούμε μέχρι να κοιμηθούν οι άλλοι,

περιμένουμε μέχρι να μεγαλώσουν τόσο ώστε με δυσκολία να παίρνουν τα πόδια τους,

και τότε βγαίνουμε από τη σκιά,

αθόρυβα περπατάμε έξω από το σκοτάδι και χτυπάμε.

Το σποτ αποτελεί παραγωγή της ανεξάρτητης διαφημιστικής εταιρίας Wieden & Kennedy και λέγεται ότι κόστισε 12 εκατομμύρια δολάρια.

Για να καταλάβετε τι σημαίνει Super Bowl, η μετάδοση και μόνο ενός σποτ 30 sec κόστιζε φέτος 4 εκατομμύρια δολάρια. Της Maserati ήταν τριπλάσιο σε μήκος! Δείτε την Super Bowl υπερπαραγωγή της Maserati και γράψτε μας τη γνώμη σας!

Για την ιστορία: Tο 48ο Super Bowl κατέκτησαν οι Seattle Seahawks – για πρώτη φορά στα χρονικά παρακαλώ – συντρίβοντας με 43-8 τους Denver Broncos.