Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

LIVE από Μάιντς: Πρώτη επαφή με το νέο Insignia

Ελλάδα 7:35
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

LIVE από Μάιντς: Πρώτη επαφή με το νέο Insignia

ΝΕΑ

LIVE από Μάιντς: Πρώτη επαφή με το νέο Insignia

ΝΕΑ

Τρεισήμισι μήνες μετά την πρώτη του αποκάλυψη στις σελίδες του NewsAuto.gr, ήρθε η ώρα να βρεθούμε πίσω από το τιμόνι του νέου Insignia.

Advertisement
Advertisement

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΓΕΡΜΑΝΙΑ: ΠΑΝΟΣ ΣΕΪΤΑΝΙΔΗΣ (twitter.com/SeitanF1)

Πέντε χρόνια μετά το λανσάρισμα του, το μεσαίο οικογενειακό της Opel ανανεώνεται σχεδιαστικά, εφοδιάζεται με νέους κινητήρες και εμπλουτίζει τη γκάμα του. Θα σας μεταφέρουμε αναλυτικές εντυπώσεις και εμπειρίες επιστρέφοντας στην Ελλάδα αλλά θέλουμε να σας… βάλουμε από τώρα στο κλίμα μιας και σε μερικές μέρες έρχεται στη χώρα μας (οι παραγγελίες έχουν ήδη ξεκινήσει με εφαλτήριο τιμών τα 19.110 ευρώ με απόσυρση στην έκδοση σεντάν με τον κινητήρα 1.4T Ecotec).

Η σχεδιαστική ομάδα του Ράσελχαϊμ είχε διπλό στόχο: να κάνει το νέο Insignia να δείχνει πιο χαμηλό και πιο φαρδύ. Πέτυχε το στόχο της, με τη νέα γρίλια που έχει έρθει πιο χαμηλά και έχει αποκτήσει μεγαλύτερο πλάτος, αλλά και με τις αντίστοιχες τροποποιήσεις στα φωτιστικά σώματα. Φιλοσοφία που χρησιμοποιήθηκε και στο πίσω μέρος, με μία οριζόντια μπάρα χρωμίου να απλώνεται συνδέοντας τα δυο φωτιστικά σώματα.

Advertisement
Advertisement

Στο εσωτερικό, έχουμε νέα κεντρική κονσόλα. Έχουν αφαιρεθεί τα μισά και βάλε κουμπιά και πλέον δεσπόζει η οθόνη αφής 8 ιντσών μέσω της οποίας έχετε πρόσβαση στα προηγμένα συστήματα infotainment. Νέος είναι και ο πίνακας οργάνων, με ως επί το πλείστον ψηφιακές ενδείξεις.

Και πάμε στους κινητήρες, ένας τομέας στον οποίο η Opel έχει επενδύσει σημαντικά. Στις μονάδες βενζίνης, η Opel προσφέρει μία εξελιγμένη έκδοση του υπέρ-τροφοδοτούμενου 1400άρη απόδοσης 140 PS που προσφέρεται και σε LPG έκδοση. Στη συνέχεια συναντάμε τους δύο νέους κινητήρες SIDI, με τον 1600άρη να βγάζει 170 PS και τον 2λιτρο 250 PS. Μάλιστα αυτόν “φορούσε” και το Country Tourer – η πιο περιπετειώδης δηλαδή εκδοχή του Insignia που παρότι δεν προορίζεται για την ελληνική αγορά, δεν αντισταθήκαμε στη δυνατότητα να την οδηγήσουμε. Είναι τετρακίνητη, έχει μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος και πλαστικά προστατευτικά στο κάτω μέρος του αμαξώματος.
[nggallery id=2699]
Όμως περισσότερο ενδιαφέρουσες για το ελληνικό κοινό είναι οι diesel επιλογές του Sedan αμαξώματος. Ίσως όχι τόσο ο 2λιτρος των 164 PS ή ο 2.0 lt BiTurbo CDTI των 195 PS αλλά η έκδοση που απαλλάσσει το νέο Insignia από τέλη κυκλοφορίας αφού οι εκπομπές CO2 είναι 99 g/km!

Το «πράσινο» Insignia είναι αυτό με το 2λιτρο πετρελαιοκινητήρα CDTI. Διατίθεται σε δύο εκδόσεις ισχύος, με 120 και 140 PS (η αντίστοιχη μέγιστη ροπή είναι 32,6 και 37,7 kgm, με τη βοήθεια overboost). Και στις δύο περιπτώσεις συνδυάζεται με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο και σύστημα start/stop, εμφανίζοντας μεικτή κατανάλωση μόλις 3,7 lt/100 km!

Advertisement

Περισσότερα όταν οδηγήσουμε το νέο Insignia Και επί ελληνικού εδάφους! Μείνετε λοιπόν συντονισμένοι στο NewsAuto.gr!