Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

LIVE από Αμβούργο: Το νέο V-Power Diesel της Shell

Ελλάδα 11:13
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

LIVE από Αμβούργο: Το νέο V-Power Diesel της Shell

ΝΕΑ

LIVE από Αμβούργο: Το νέο V-Power Diesel της Shell

ΝΕΑ

Το νέο βελτιωμένο πετρέλαιο κίνησης V-Power Diesel λανσάρει στην ελληνική αγορά η Coral ΑΕ, που αντιπροσωπεύει στη χώρα μας το σήμα και τα προϊόντα της Shell. Με αφορμή αυτό το γεγονός ταξιδέψαμε στο Αμβούργο, όπου βρίσκεται το Τεχνολογικό Κέντρο του ολλανδοβρετανικού πετρελαϊκού κολοσσού, για να δούμε πώς δημιουργείται και πώς δοκιμάζεται ένα premium καύσιμο.

Advertisement
Advertisement

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΤΗ ΓΕΡΜΑΝΙΑ: ΚΩΣΤΑΣ ΜΠΙΤΣΙΚΩΚΟΣ

Με ξεναγό την Ιταλίδα Valeria Loreti, χημικό που εργάζεται επί 11 χρόνια στη Shell, μπήκαμε στα εργαστήρια του τεχνολογικού κέντρου και παρακολουθήσαμε όλες τις διαδικασίες από την έρευνα μέχρι την παραγωγή του τελικού προϊόντος.

Οι επιστήμονες της Shell δηλώνουν με βεβαιότητα ότι το V-Power Diesel είναι εξελιγμένο σε τέτοιο βαθμό ώστε να προσφέρει 30% περισσότερη καθαριστική δύναμη στον κινητήρα, σε σχέση με το προηγούμενης σύνθεσης V-Power Diesel.

Αριστερά ένας ψεκαστήρας με φθορές από συμβατικό καύσιμο και δεξιά σε άριστη κατάσταση με τη χρήση του νέου V-Power Diesel.

Αριστερά ένας ψεκαστήρας με φθορές από συμβατικό καύσιμο και δεξιά σε άριστη κατάσταση με τη χρήση του νέου V-Power Diesel.

Advertisement
Advertisement

Με την πάροδο του χρόνου και τη χρήση του κινητήρα, συγκεντρώνονται κατάλοιπα στο σύστημα ψεκασμού του κινητήρα. Αυτή η συσσώρευση ιζημάτων μπορεί να οδηγήσει – μεταξύ άλλων – σε μείωση ισχύος και απόδοσης.

Το νέο Shell V-Power Diesel είναι η απάντηση στο πρόβλημα αυτό, καθώς έχει σχεδιαστεί ειδικά για να δρα άμεσα στον κινητήρα, βελτιώνοντας την απόδοσή του, ενώ είναι συμβατό με όλους τους τελευταίας τεχνολογίας πετρελαιοκινητήρες.

Όλη η διαδρομή παραγωγής των καυσίμων της Shell, από το αργό πετρέλαιο μέχρι τα τελικά προϊόντα.

Όλη η διαδρομή παραγωγής των καυσίμων της Shell, από το αργό πετρέλαιο μέχρι τα τελικά προϊόντα.

Το «μυστικό» του V-Power Diesel, για το οποίο δηλώνουν περήφανοι οι επιστήμονες της Shell, είναι το συνθετικό GTL (Gas to Liquids). Πρόκειται για ένα ειδικό συστατικό που αναπτύχθηκε αποκλειστικά στα εργαστήρια της εταιρεία. Συντίθεται από φυσικό αέριο και χαρακτηρίζεται από εξαιρετική καθαρότητα, προσφέροντας αποδοτικότερη καύση, ενώ διαθέτει και σημαντικά αυξημένο αριθμό κετανίων σε σχέση με το απλό πετρέλαιο κίνησης.

Advertisement

Οι ιδιότητές του αποτρέπουν τη διάβρωση στα μεταλλικά μέρη του κινητήρα, ενώ παράλληλα διασφαλίζουν την υψηλή απόδοση του καυσίμου και στις πιο ψυχρές θερμοκρασίες.

Με τη βοήθεια του καπνού γίνεται η προσομοίωση της διαφοράς στον ψεκασμό καυσίμου. Αριστερά όταν χρησιμοποιείται το νέο V-Power Diesel της Shell και δεξιά ένα συμβατικό καύσιμο.

Με τη βοήθεια του καπνού γίνεται η προσομοίωση της διαφοράς στον ψεκασμό καυσίμου. Αριστερά όταν χρησιμοποιείται το νέο V-Power Diesel της Shell και δεξιά ένα συμβατικό καύσιμο.

Δοκιμές για τα καύσιμα γίνονται βέβαια και με τον κινητήρα στη φυσική του θέση, αλλά και στο δρόμο, καθώς διατίθεται στόλος με περισσότερα από 20 αυτοκίνητα που πραγματοποιούν δοκιμές σε καθημερινή βάση.

Δοκιμές για τα καύσιμα γίνονται βέβαια και με τον κινητήρα στη φυσική του θέση, αλλά και στο δρόμο, καθώς διατίθεται στόλος με περισσότερα από 20 αυτοκίνητα που πραγματοποιούν δοκιμές σε καθημερινή βάση.

Η ελληνική αποστολή μαζί με τα στελέχη της Coral AE και της Shell.

Η ελληνική αποστολή μαζί με τα στελέχη της Coral AE και της Shell.

Εδώ προσομοιώνεται η λειτουργία διαφορετικών κινητήρων, σε διαφορετικές συνθήκες. Το εικονιζόμενο μηχάνημα κοστίζει 5 εκατ. ευρώ!

Εδώ προσομοιώνεται η λειτουργία διαφορετικών κινητήρων, σε διαφορετικές συνθήκες. Το εικονιζόμενο μηχάνημα κοστίζει 5 εκατ. ευρώ!

Η εξέλιξη των αγωνιστικών καυσίμων της Shell για τη Formula 1, από τη δεκαετία του 1950 μέχρι σήμερα.

Η εξέλιξη των αγωνιστικών καυσίμων της Shell για τη Formula 1, από τη δεκαετία του 1950 μέχρι σήμερα.