Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Live από Ισπανία: Πότε έρχεται το νέο RAV4

Ελλάδα 1:49
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Live από Ισπανία: Πότε έρχεται το νέο RAV4

ΝΕΑ

Live από Ισπανία: Πότε έρχεται το νέο RAV4

ΝΕΑ

Στην τέταρτη γενιά του, το αυτοκίνητο που καθιέρωσε την κατηγορία των compact SUV, δείχνει πιο ολοκληρωμένο και ποιοτικό από ποτέ. Ο λόγος για το Toyota RAV4, το οποίο δοκιμάζουμε αυτές τις ημέρες σε ασφάλτινες και χωμάτινες διαδρομές γύρω από τη Βαρκελώνη. Το νέο ιαπωνικό SUV θα αρχίσει να πωλείται στην Ελλάδα τον Απρίλιο, σε τιμές κοντά σε εκείνες του απερχόμενου μοντέλου. Οι διαθέσιμοι κινητήρες στη δυτική Ευρώπη είναι τρεις, δύο diesel και ένας βενζίνης.

Advertisement
Advertisement

Ο πρώτος είναι νέος και πρόκειται για το 2λιτρο diesel απόδοσης 124 PS, ο οποίος συνδυάζεται με κίνηση στους εμπρός τροχούς και 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο. Ως αποτέλεσμα, το RAV4 στη συγκεκριμένη έκδοση καταναλώνει σε μεικτό κύκλο 4,9 lt/100 km και εκπέμπει 127 g. CO2 ανά km. Το νέο RAV4 εξοπλίζεται επίσης με τον 2.2 diesel (150 PS) και τον 2.0 βενζίνης (151 PS), με τετρακίνηση. Ο πρώτος μπορεί να παραγγελθεί είτε με αυτόματο είτε με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων, ενώ ο δεύτερος είτε με 6άρι μηχανικό είτε με το CVT. Αυτό που δεν έχει αποφασιστεί ακόμη είναι αν θα εισαχθεί στη χώρα μας μόνο ως 4×4 ή και στην προσθιοκίνητη έκδοση. Μέσα στο 2014 ενδέχεται πάντως να εξοπλιστεί με νέο 1.6 diesel, προϊόν συνεργασίας με τη BMW.[nggallery id=1953]

Το αμάξωμα στο νέο RAV4 φθάνει τα 4,57 m, έναντι 4,41 m του απερχόμενου μοντέλου. Ταυτόχρονα είναι πιο φαρδύ αλλά και πιο χαμηλό, συνδυασμός που του προσδίδει μία πιο επιθετική στάση στο δρόμο. Το μήκος του μεταξονίου αυξήθηκε κατά 10 cm στα 2,66 m και οι χώροι για τους πίσω επιβάτες είναι εμφανώς πλουσιότεροι. Εξαιρετικά μεγάλος είναι ο όγκος του πορτμπαγκάζ (547 lt.), ενώ η πίσω πόρτα ανοίγει προς τα πάνω και όχι προς το πλάι, δίνοντας… πόντους στον τομέα της πρακτικότητας.

Το σύστημα 4WD του νέου RAV4 κατανέμει τη ροπή από 100:0 έως 50:50 στον εμπρός και τον πίσω άξονα, αντίστοιχα. Υπό φυσιολογικές συνθήκες η ροπή στέλνεται μόνο στους εμπρός τροχούς, για οικονομία στην κατανάλωση καυσίμου. Στη θέση λειτουργίας Normal, το 4WD επεμβαίνει αυτόματα όταν διαπιστωθεί είτε απώλεια της πρόσφυσης είτε φαινόμενο υποστροφής. Όταν επιλεγεί η θέση Sport, υπό φυσιολογικές συνθήκες η ροπή κατανέμεται σε αναλογία 90:10 και όταν χρειαστεί φθάνει σε 50:50. Στη λειτουργία Sport επηρεάζει επίσης την υποβοήθηση στο τιμόνι, την απόκριση του γκαζιού και το σύστημα μετάδοσης. Υπάρχει και η δυνατότητα κλειδώματος στο 50:50, για ταχύτητες έως 40 km/h.

Advertisement
Advertisement