Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Λίστα αναμονής για το Renault 5 E-Tech Electric

Ελλάδα 0:41
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Λίστα αναμονής για το Renault 5 E-Tech Electric

ΝΕΑ

Λίστα αναμονής για το Renault 5 E-Tech Electric

ΝΕΑ

Το αμιγώς ηλεκτροκίνητο νέο Renault 5 παρουσιάστηκε επίσημα πριν από λίγες ημέρες, ωστόσο η ζήτηση γι’ αυτό ήδη ξεπερνά τις προσδοκίες των ανθρώπων της γαλλικής εταιρείας.

Advertisement
Advertisement

Η υπόθεση «νέο Renault 5» κέντρισε το ενδιαφέρον από τη στιγμή που εμφανίστηκε ως πρωτότυπο. Όταν τα στελέχη της εταιρείας έκαναν γνωστό ότι θα μπει σε διαδικασία παραγωγής το ενδιαφέρον μετατράπηκε σε αδημονία μεταξύ όσων αποφάσισαν να το αποκτήσουν.

Όπως φαίνεται, αυτοί είναι πολλοί και ο αριθμός τους αυξάνεται συνεχώς. Αυτό αναφέρεται σε δημοσίευμα της Automotive News Europe η οποία φιλοξενεί δηλώσεις του Φαμπρίς Καμπολίβ, του Διευθύνοντος Συμβούλου της Renault.

O Καμπολίβ, παραβρέθηκε στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης (εκεί όπου παρουσιάστηκε επίσημα το νέο 5 e-Tech Electric) και απάντησε σε ερωτήσεις του συναδέλφου Πίτερ Σιγκάλ.

Advertisement
Advertisement

Όταν ρωτήθηκε σχετικά με τη ζήτηση για το νέο αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο απάντησε: «Έχουμε μια λίστα αναμονής 50.000 ανθρώπων. Η έναρξη των παραγγελιών θα γίνει τον Μάιο και οι παραδόσεις των πρώτων αυτοκινήτων θα αρχίσουν από τον (προσεχή) Σεπτέμβριο ή Οκτώβριο.

»Το πρόβλημα δεν είναι εάν θα έχουμε πελάτες ή όχι. Η πρόκληση είναι να έχουμε μια ομαλή παραγωγική διαδικασία και να ξεκινήσουμε να δίνουμε το αυτοκίνητο στους πρώτους από αυτούς ως τον Οκτώβριο».

Ερωτηθείς για τον αναμενόμενο όγκο πωλήσεων του νέου Renault 5 E-Tech Electric, αλλά και από που θα προέλθουν εμπορικά οι υποψήφιοι αγοραστές του, ο Καμπολίβ είπε: «Η στρατηγική μας είναι να έχουμε “δύο σκέλη” σε κάθε κατηγορία οχημάτων: Ένα που να αφορά σε μια γκάμα οχημάτων με κινητήρα εσωτερικής καύσης που να συνδυάζεται με σύστημα υβριδικής διάταξης και ένα που να αφορά στην αντίστοιχη αμιγώς ηλεκτροκίνητων.

Advertisement

»Στη supermini κατηγορία, εάν οι πελάτες επιλέγουν το νέο Renault 5, αυτό δεν θα είναι ανταγωνιστικό του Clio (σημ.: επίσης supermini). Αναμένουμε το Renault 5 να έχει την ίδια εμπορική πορεία όπως αυτό (σημ.: Clio) στα οχήματα με θερμικό κινητήρα», κατέληξε το κορυφαίο στέλεχος της Renault.