Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Lamborghini: Έχει μέλλον μπροστά του ο V8

Ελλάδα 0:46
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ
        string(62) "Lamborghini: Έχει μέλλον μπροστά του ο V8"
    

Lamborghini: Έχει μέλλον μπροστά του ο V8

ΝΕΑ

Το 4λιτρο μοτέρ της Lamborghini που αγγίζει τις 10.000 σ.α.λ. θα μείνει για καιρό στην παραγωγή, ως αποκλειστικό στοιχείο της Temerario.

Advertisement
Advertisement

Η Lamborghini βάζει τέλος σε κάθε αμφιβολία γύρω από το μέλλον των θερμικών της κινητήρων, ξεκαθαρίζοντας ότι ο νέος 4λιτρος V8 που παρουσιάστηκε με τη νέα Temerario δεν πρόκειται να αποχωρήσει σύντομα.

Παρά τον εξηλεκτρισμό του, το νέο supercar της Σαντ’Άγκατα Μπολονιέζε παραμένει πιστό στην υψηλή απόδοση μέσω εσωτερικής καύσης, αποδίδοντας μόνος του 920 ίππους χάρη στον twin-turbo V8.

Σε πρόσφατη συνάντηση με τα μέσα, ο Πάολο Ρατσέτι, διευθυντής της γραμμής παραγωγής της Temerario, υπογράμμισε ότι ο κινητήρας έχει σχεδιαστεί ώστε να παραμείνει ενεργός «για τουλάχιστον δύο κύκλους ζωής».

Advertisement
Advertisement

Με δεδομένο ότι η Huracan είχε παρουσία σχεδόν μιας δεκαετίας, ο νέος V8 αναμένεται να συνεχίσει να κινεί μοντέλα της Lamborghini και μετά τα μέσα της επόμενης δεκαετίας. Ο V8 με τον flat-plane στρόφαλο αγγίζει τις 10.000 σ.α.λ., ξεπερνώντας ακόμη και τον ατμοσφαιρικό V10 της Huracan σε στροφές, παρά την προσθήκη των δύο turbo.

Όπως εξήγησε ο Ρατσέτι, το όριο αυτό ήταν εξαρχής μια «αδιαπραγμάτευτη» στόχευση, άμεσα συνδεδεμένη με τον κόσμο του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Η χρήση τιτανίου στις μπιέλες και ελαφριών, κατεργασμένων πιστονιών αποτελεί μέρος της λύσης για τη μείωση των αδρανειών, επιτρέποντας στον V8 να στροφάρει με ευκολία.

Η προσέγγιση αυτή ενισχύει τη φιλοσοφία της Lamborghini πως, ακόμη και στην εποχή των εξηλεκτρισμένων επιλογών, η μηχανολογική ταυτότητα πρέπει να παραμείνει αναγνωρίσιμη και ανεξίτηλη.

Advertisement

Τέλος, ο Ρατσέτι διευκρίνισε ότι ο συγκεκριμένος V8 προορίζεται αποκλειστικά για την Temerario. Η Urus, που χρησιμοποιεί άλλη εκδοχή του 4λιτρου μοτέρ, δεν μπορεί να υποδεχθεί τον νέο κινητήρα χωρίς ουσιαστικές αλλαγές στην αρχιτεκτονική του.


ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ

Φουλ επίθεση της Mazda: Ετοιμάζει τρία καινούργια ηλεκτρικά!

Euro 7 από το 2026: Οι μεγάλες αλλαγές που φέρνει η νέα ευρωπαϊκή νόρμα

Νέα Ιωνία: Έρχεται υπόγειο πάρκινγκ 310 θέσεων