Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Κατασκευάζεται σαν Lego, αλλά είναι κανονικό βαν!

Ελλάδα 4:05
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Κατασκευάζεται σαν Lego, αλλά είναι κανονικό βαν!

ΝΕΑ

Κατασκευάζεται σαν Lego, αλλά είναι κανονικό βαν!

ΝΕΑ

Το πρωτότυπο Helixx Cargo Electric Van, δίνει μια εντυπωσιακή πρόγευση μελλοντικών κατασκευών.

Advertisement
Advertisement

Η ανάπτυξη των ηλεκτρικών οχημάτων συνεχίζει να επεκτείνεται και οι αυτοκινητοβιομηχανίες υιοθετούν νέες προσεγγίσεις στην κατασκευή EV σε μια προσπάθεια να επιταχύνουν το μέλλον της κινητικότητας.

Η startup Helixx με έδρα το Ηνωμένο Βασίλειο παρουσίασε μια καινοτόμο διαδικασία παραγωγής που βασίζεται στην ιδέα «factory in a box (εργοστάσιο σε κουτί)».

Η βρετανική εταιρεία τεχνολογίας αποκάλυψε ένα πρωτότυπο ενός από τα μικροσκοπικά ηλεκτρικά οχήματά της -το Helixx Cargo– αποδεικνύοντας ότι η διαδικασία κατασκευής της είναι αποτελεσματική και θα μπορούσε να ανοίξει το δρόμο για ένα πιο πράσινο, πιο προσιτό μέλλον.

Advertisement
Advertisement

Τo όχημα επίδειξης αποτελεί προεπισκόπηση του εμπορικού φορτηγού παράδοσης της εταιρείας, το οποίο διαθέτει μινιμαλιστική αισθητική και συμπαγείς διαστάσεις. Αλλά το αποκορύφωμα του νέου ηλεκτρικού οχήματος είναι η ασυνήθιστη αρθρωτή σχεδίασή του.

Το αμάξωμα του φορτηγού Helixx Cargo είναι κατασκευασμένο εξ ολοκλήρου από ανακυκλωμένο πολυμερές και περιλαμβάνει μόνο πέντε μεμονωμένα εξαρτήματα που “κλικ και κολλάνε” μεταξύ τους, σαν κομμάτια Lego για να σχηματίσουν μια ενοποιημένη δομή.

Advertisement

Η αβίαστη συναρμολόγηση απλοποιεί σημαντικά τη διαδικασία κατασκευής και μειώνει το κόστος παραγωγής αυτοκινήτου, καθώς αποφεύγει τη χρήση ακριβού χάλυβα υψηλής έντασης άνθρακα. Ταυτόχρονα, η εταιρεία ισχυρίζεται ότι οδηγεί σε ένα στιβαρό και εξαιρετικά ανθεκτικό όχημα.

Μέσω της επιτυχημένης κατασκευής αυτού του πρωτοτύπου, η Helixx πέτυχε ουσιαστικά τον στόχο της να πραγματοποιήσει μια “πρώτη εφαρμογή” κατά τη διαδικασία συγκόλλησης, και αυτό καθιστά δυνατή την εγκατάλειψη των σφραγισμένων μεταλλικών πλαισίων αμαξώματος και την αποφυγή της χρήσης πολύπλοκης συγκόλλησης, η οποία είναι γνωστό ότι παράγει CO2 και καταναλώνει πολλή ηλεκτρική ενέργεια στη διαδικασία.

Advertisement

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Φορτηγά: Το diesel καταλαμβάνει πλέον το 70% του λειτουργικού κόστους!
Πότε έρχονται τα ηλεκτρικά φορτηγά με αυτονομία 400 χλμ.;
ACEA: Χωρίς υποδομές ξεχάστε τα ηλεκτρικά φορτηγά! (+video)