Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση Car Of The Year | newsautoMOTO

ΝΕΑ

Κάπως έτσι θα δείχνει ο αντικαταστάτης της Alfa Romeo 4C

  • Γιάννης Τσιρογιάννης

Η κυκλοφορία της Alfa Romeo 4C με τον κινητήρα στο κέντρο, πίσω στο 2013, αντιμετωπίστηκε δικαίως με κύμα ενθουσιασμού από όλους. Εκτός αυτού, άνοιξε την όρεξη και σε πολλούς ανεξάρτητους σχεδιαστές…

Οι Alfisti από όλο τον κόσμο είδαν τελικά ένα συναρπαστικό νέο προϊόν μετά από μια μακρά περίοδο ξηρασίας, με τη 4C να συμβολίζει τη διαδικασία αναζωογόνησης της φίρμας και την επανένταξη της στη Βόρεια Αμερική. Η 4C είναι αναμφισβήτητα συναρπαστική τόσο να την οδηγείς όσο και να τη βλέπεις, παρόλα αυτά εμπορικά δεν διέπρεψε. Αυτό οδήγησε την Alfa Romeo να σταματήσει τις πωλήσεις της 4C coupe στη Βόρεια Αμερική το 2018.

Η 4C Spider παραμένει προς πώληση στις Η.Π.Α., αλλά δεν υπάρχει ίχνος αυτής στην Ευρώπη. Με την κατηφόρα πωλήσεων στα σπορ αυτοκίνητα τα τελευταία χρόνια, την πανδημία coronavirus και τη συγχώνευση της FCA με την PSA, είναι ασφαλές να πούμε ότι δεν θα δούμε σύντομα τον αντικαταστάτη της εκθαμβωτικής 4C. Ωστόσο, αυτό δεν θα εμποδίσει τους οπαδούς της Alfa Romeo να ονειρεύονται και, ευτυχώς, μερικοί από αυτούς μπορούν να μετατρέψουν τα όνειρά τους σε απόδοση. Αυτό ακριβώς έκανε ο Yung Presciutti, αρχιτέκτονας αλλά και σχεδιαστής οχημάτων στην έδρα της Toyota Europe στη Γαλλία, με το όραμά του για μια νέα Alfa Romeo 4C.

Περιγράφει τη δημιουργία του ως «τολμηρή και συναισθηματική», κάτι που είναι δύσκολο να αμφισβητηθεί. Στο μπροστινό μέρος, ο Presciutti έδωσε μια ριζοσπαστική σχεδίαση που κυριαρχείται από ένα ζευγάρι τεράστιων ελλειπτικών προβολέων και τη μάσκα της Alfa Romeo. Επίσης, μέρος της μπροστινής οπτικής ταυτότητας είναι ο επιθετικός προφυλακτήρας που χωρίζεται σε δύο μέρη. Το προφίλ φαίνεται εξίσου δραματικό χάρη στα τεράστια φτερά, τις “γλυπτές” πόρτες από τις γενναιόδωρες εισόδους αέρα και τα χαμηλά τοποθετημένα αεροδυναμικά στοιχεία. Στο πίσω μέρος, τα τρισδιάστατα στρογγυλά πίσω φώτα καλύπτονται από μια μικροσκοπική αεροτομή που ρέει στα πίσω άκρα, ενώ ο γιγαντιαίος πίσω διαχύτης ενσωματώνει δύο στρογγυλές απολήξεις εξάτμισης που ολοκληρώνουν την εντυπωσιακή εικόνα.

Δημοφιλή στο Protothema.gr