Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Ήρθε η ώρα της επιστροφής για την Subaru

Ελλάδα 21:07
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Ήρθε η ώρα της επιστροφής για την Subaru

ΝΕΑ

Ήρθε η ώρα της επιστροφής για την Subaru

ΝΕΑ

Ένα πρωτότυπο και ένα μοντέλο για την Ιαπωνική αγορά ίσως σημάνουν την επιστροφή της Subaru στις ειδικές διαδρομές και στην καρδιά μας.

Advertisement
Advertisement

ΓΙΩΡΓΟΣ ΣΚΕΥΟΦΥΛΑΞ (gskevo@gmail.com)

Δέκα χρόνια μετά την αποχώρησή της από το WRC και πάνω από είκοσι χρόνια από τότε που κέρδισε τον τίτλο για τελευταία φορά, οι φήμες θέλουν την Subaru να ετοιμάζεται να επιστρέψει στη «μάχη» WRC και των αγορών των Rally replicas.

Advertisement
Advertisement

Σύμφωνα με πληροφορίες το project θα επικεντρωθεί σε ένα νέο μοντέλο hatchback της κατηγορίας Β supermini (μία νέα μορφή του concept Viziv), παρόμοιο με το Ford Fiesta ST, το Volkswagen Polo GTI ή το Toyota Yaris GRMN.

Οι λεπτομέρειες παραμένουν μυστικές, αλλά πιθανότατα το πακέτο περιλαμβάνει υπερτροφοδοτούμενο τετρακύλινδρο κινητήρα ( μπόξερ όπως δείχνει η ιστορία της Subaru) και φυσικά τετρακίνητο. Η απόδοση θα είναι πάνω από 200 ίππους και μένει να ακολουθήσουν οι λύσεις για την ανάρτηση και τα αεροδυναμικά βοηθήματα.

Στην άλλη πλευρά (στην αγορά της Ιαπωνίας) η μάρκα έδωσε επίσημα μια μοναδική εικόνα του διακριτικού «TC 380», που σημαίνει πως η Subaru ετοιμάζει ίσως το ισχυρότερο WRX STI ως τώρα με αυτό το όνομα.

Advertisement

Αν και δεν έχει επιβεβαιωθεί, ο αριθμός 380 θα μπορούσε να σημαίνει πως έχουμε να κάνουμε με ένα WRX STI 380 ίππων. Σύμφωνα με sites της Ιαπωνίας το αυτοκίνητο θα είναι μοντέλο περιορισμένης παραγωγής (άγνωστο πόσα κομμάτια).

STia

Advertisement

Ένας υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας 2.500 κ.εκ. από την Subaru Αμερικής δίνει την κίνηση. Στις βελτιώσεις του περιλαμβάνονται μεγαλύτερο Turbo, καταλύτης αγωνιστικού τύπου και εξάτμιση από την HKS, αεροδυναμικά βοηθήματα από ανθρακονήματα και καθίσματα της Recaro. Την ανάρτηση του TC 380 έχει εξελίξει ο Toshihiro Arai.

Μία εξέλιξη του Impreza για την Ιαπωνία και ένα πρωτότυπο με έτοιμα μηχανικά μέρη για το WRC αλλά χωρίς… αμάξωμα  Το θέμα είναι ότι η Subaru δεν διαθέτει επί του παρόντος ένα μοντέλο της κατηγορίας «B» τουλάχιστον όχι στις αγορές της Βόρειας Αμερικής ή της Ευρώπης. Έτσι πρέπει είτε να αναπτύξει ένα από το μηδέν, είτε να… δανειστεί ένα από άλλη αυτοκινητοβιομηχανία όπως η Toyota, για παράδειγμα, με την οποία ανέπτυξε το σπορ αυτοκίνητο BRZ / 86.

Οι φήμες θέλουν τον Akio Toyoda να προτρέπει τη Subaru να επιστρέψει στο WRC για να μεγαλώσει ο συναγωνισμός. Εμείς το ελπίζουμε και περιμένουμε με αγωνία.

Advertisement

19MY_STI-1