Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Ηλεκτρικό από 3.900 ευρώ: Έρχονται επιδοτήσεις-σοκ

Ελλάδα 23:00
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ
        string(88) "Ηλεκτρικό από 3.900 ευρώ: Έρχονται επιδοτήσεις-σοκ"
    

Ηλεκτρικό από 3.900 ευρώ: Έρχονται επιδοτήσεις-σοκ

ΝΕΑ

Χάρη σε κρατικά κίνητρα και εκπτώσεις από τις εταιρείες, κάποια μικρά επώνυμα ηλεκτρικά μοντέλα θα πωλούνται όσο ένα… ποδήλατο!

Advertisement
Advertisement

Πολλοί παραπονιούνται ότι τα ηλεκτρικά είναι ακριβά ενώ λείπουν και οι προτάσεις σε μικρά και φθηνά μοντέλα. Όμως όπου υπάρχει πολιτική βούληση φαίνεται ότι βρίσκονται λύσεις και χρήματα.

Η Ιταλία εισάγει ένα πρωτοφανές πρόγραμμα αντικατάστασης παλιών αυτοκινήτων που δίνει τη δυνατότητα σε οικογένειες χαμηλού εισοδήματος να αποκτήσουν ηλεκτρικά οχήματα σε τιμές σοκ.

To Dacia Spring, που κανονικά κοστίζει €17.900, πέφτει στα €3.900 χάρη σε κρατικό κίνητρο €11.000 και πρόσθετη έκπτωση €3.000 από τη Renault.

Advertisement
Advertisement

Αντίστοιχα, το Leapmotor T03 από τη Stellantis, με κανονική τιμή €18.900, προσφέρεται για μόλις €4.900, καθώς η εταιρεία μειώνει πρώτα την αρχική τιμή στα €15.900 και στη συνέχεια προστίθεται κρατική ενίσχυση €11.000.

Και τα δύο οχήματα κατασκευάζονται στην Κίνα και εξάγονται στην Ευρώπη, στοχεύοντας κυρίως στην αντικατάσταση αυτοκινήτων άνω των 10 ετών με υψηλές εκπομπές, που πληρούν το πρότυπο Euro 5 ή παλαιότερο.

Οι αγοραστές πρέπει να ζουν σε αστικά κέντρα με περισσότερους από 50.000 κατοίκους και να έχουν εισόδημα κάτω από €30.000 ετησίως για πλήρη ενίσχυση, ενώ όσοι κερδίζουν έως €40.000 λαμβάνουν €9.000 επιδότηση.

Advertisement

Οι τιμές αυτές φέρνουν τα κινεζικά EV σε επίπεδα χαμηλότερα ακόμα και από ακριβά ποδήλατα, με τη Leapmotor να προωθεί το Τ03 με διαφημίσεις που υπενθυμίζουν πως κοστίζει “λιγότερο από το ποδήλατό σας”.

Στην αγορά της Ιταλίας, τα μοντέλα Fiat 500e παραμένουν σημαντικά πιο ακριβά, ακόμη και με κρατικά κίνητρα.

Advertisement

Το πρόγραμμα, με συνολικό προϋπολογισμό €597 εκατ., αναμένεται να αυξήσει τις εγγραφές νέων EV κατά περίπου 60.000 έως τον Ιούνιο του 2026.

Παρά τον περιορισμένο αριθμό δικαιούχων και την γεωγραφική κάλυψη, η κίνηση αυτή σηματοδοτεί μια προσπάθεια να ενισχυθεί η διείσδυση των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων σε μια από τις πιο αδύναμες ευρωπαϊκές αγορές BEV.


ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:

Σε ποια ευρωπαϊκή χώρα θα ξεκινήσει παραγωγή η Leapmotor;

Πως θα ονομάζεται το πιο μικρό ηλεκτρικό της Volkswagen;

Η DS Automobiles προετοιμάζει τον αντικαταστάτη του DS 3