Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Η Voyah θέλει να προσφέρει κάτι καινούργιο

Ελλάδα 17:12
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Η Voyah θέλει να προσφέρει κάτι καινούργιο

ΝΕΑ

Η Voyah θέλει να προσφέρει κάτι καινούργιο

ΝΕΑ

Με μια γκάμα που μέσα στη χρονιά θα περιλαμβάνει τέσσερα μοντέλα η Voyah διεκδικεί μια premium θέση στην Ευρώπη.

Advertisement
Advertisement

H Voyah είναι ακόμα μια «νέα είσοδος» στο αυτοκινητικό στερέωμα της Ευρώπης και μιας και μας είναι (ακόμα) παντελώς άγνωστη μιλάμε με τον κ. Cheng Hua, Head of EV2 Europe, για να μας δώσει μια πρώτη εικόνα για την premium μάρκα του ομίλου της Dongfeng. Η οποία αντιπροσωπεύεται στη χώρα μας από τη Σπανός ΑΕ.

Το πρώτο της μοντέλο είναι το Free, ένα μεγάλο ηλεκτρικό SUV μήκους 4,905 μέτρων, με δύο ηλεκτροκινητήρες που αποδίδουν συνδυαστικά 490 ίππους και 720 Nm και εξασφαλίζουν ένα 0-100 χλμ./ ώρα σε 4,4 δεύτερα.

Η μπαταρία του Free είναι πραγματικά μεγάλη μιας και η ενεργειακή της χωρητικότητα φτάνει τις 106 kWh, ενώ μεγάλη είναι και η αυτονομία των 500 χιλιομέτρων.

Advertisement
Advertisement

κ. Hua μπορείτε να μας δώσετε ένα σύντομο προφίλ της Voyah;

Ας ξεκινήσουμε με την Dongfeng, στον όμιλο της οποίας ανήκει η Voyah. Ιδρύθηκε το 1970 και έχει συμπληρώσει περισσότερα από 50 χρόνια ζωής. Με την αυτοκινητοβιομηχανία εμπλέκεται από το 2002 και έχει συνεργαστεί με πολλούς μεγάλους κατασκευαστές όπως είναι π.χ. η Nissan και η Honda.

Η Voyah είναι μια εταιρεία που εμείς θεωρούμε πως ανήκει στις εταιρείες «new energy». Ταυτόχρονα είναι και η premium μάρκα της Dongfeng η οποία θέλει να καθιερωθεί και στην Ευρώπη.

Advertisement

Ποιος είναι ο στόχος της για την Ευρώπη;

Θέλουμε να φέρουμε κάτι καινούργιο στην premium κατηγορία στην Ευρώπη, όπου υπάρχουν μάρκες σαν την Mercedes, τη BMW και την Audi, ενώ θα χρειαστεί και να μάθουμε από αυτές τις μάρκες, Αυτό που επιδιώκουμε είναι  να κάνουμε τη Voyah μια αξιοσέβαστη μάρκα που θα περιλαμβάνεται στις επιλογές όσων αγοράζουν μοντέλα της premium κατηγορίας.

Advertisement

Η γκάμα της Voyah στην Ευρώπη θα είναι αποκλειστικά ηλεκτρική;

Η Voyah από την αρχή της ύπαρξής της είναι μια μάρκα «new energy» και θέλουμε να παρέχουμε στους Ευρωπαίους επιλογές αυτοκινήτων μηδενικών ρύπων. Πέρα όμως από αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα έχουμε στη γκάμα μας και plug-in υβριδικά τα οποία θεωρούμε πως μπορεί να είναι πιο κατάλληλα για χώρες που δεν έχουν ανεπτυγμένη υποδομή φόρτισης. Πάντως τα PHEV στην Κίνα είναι πολύ διαφορετικά από αυτά στην Ευρώπη. Έχουν πολύ μεγαλύτερες μπαταρίες και η αυτονομία τους είναι γύρω στα 200 χιλιόμετρα.

Ποια θα είναι το μοντέλα της ευρωπαϊκής σας γκάμας;

Advertisement

Η Voyah δεν ήρθε στην Ευρώπη για να είναι μια μάρκα με ένα μόνο μοντέλο. Συνολικά θα έχουμε τέσσερα, με πρώτο το Free, ένα μεγάλο SUV της κατηγορίας E. Θα ακολουθήσει άμεσα το Dream, το MPV μας που έχει ήδη έγκριση τύπου και στη συνέχεια το σεντάν Passion που θα είναι στην κατηγορία της Mercedes EQE, Επίσης ένα πιο μικρό SUV θα είναι έτοιμο το Σεπτέμβριο, ενώ από εκεί και πέρα θέλουμε κάθε χρόνο να παρουσιάζουμε και ένα καινούργιο μοντέλο.

Ποιες μάρκες πιστεύετε ότι είναι οι άμεσοι ανταγωνιστές σας;

Όπως προανέφερα ως καινούργια εταιρεία θα πρέπει να έχουμε υπομονή και να μάθουμε από τις άλλες μάρκες. Έτσι λοιπόν δεν θεωρούμε πως ανταγωνιζόμαστε κάποια μάρκα, ενώ τα μοντέλα μας επικεντρώνονται στις κατηγορίες D και E, ενδεχομένως και στη C+. Αυτό που θέλουμε είναι τα προϊόντα μας να χαρακτηρίζονται από κορυφαία ποιότητα, να χρησιμοποιούν βιώσιμα υλικά και να έχουν πολύ καλές επιδόσεις.

Ποια είναι τα στοιχεία που θα οδηγούσαν έναν Ευρωπαίο καταναλωτή να προτιμήσει τη Voyah;

Τα αυτοκίνητά μας διαθέτουν καινούργιες δυνατότητες και τεχνολογίες. Για παράδειγμα έχουν ένα μετακινούμενο κατά το ύψος ταμπλό, ενώ για να έχουμε αυτές τις καινοτομίες αξιοποιούμε τη δημιουργικότητα νέων ανθρώπων από όλο τον κόσμο

Ένας άλλος τομέας είναι οι πολύ καλές επιδόσεις. Το Free χρειάζεται λιγότερα από 5,0 δεύτερα για το 0-100 χλμ./ ώρα, ενώ χάρη στην πνευματική του ανάρτηση είναι ιδιαίτερα σταθερό. Επίσης όσοι έχουν ήδη αποκτήσει το Free μας δηλώνουν πως είναι το πιο άνετο αυτοκίνητο που έχουν οδηγήσει ποτέ.

Σε κάθε περίπτωση πιστεύουμε πως προσφέρουμε στους κατόχους των αυτοκινήτων μας μια καινούργια εμπειρία και όλα τα μοντέλα μας θα έχουν να επιδείξουν κάτι νέο και πρωτοποριακό.

Είναι στις σκέψεις της εταιρείας να παράγει αυτοκίνητα στην Ευρώπη;

Από την αρχή πιστεύουμε πως δεν μπορούμε στην Ευρώπη να πουλάμε μόνο αυτοκίνητα, αλλά και πως πρέπει να συμβάλλουμε συνολικά στην οικονομία της. Έχουμε υπόψη την δημιουργία ενός εργοστασίου αλλά δεν βιαζόμαστε, καθώς πιστεύουμε πως πρέπει πρώτα να φτάσουμε το στόχο των 20.000 μονάδων ετησίως και στη συνέχεια να κάνουμε σκέψεις για παραγωγή στην Ευρώπη.