Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Η Volkswagen ψήφισε Ελλάδα

Ελλάδα 21:52
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Η Volkswagen ψήφισε Ελλάδα

ΝΕΑ

Η Volkswagen ψήφισε Ελλάδα

ΝΕΑ

Πάνω από 20.000 άτομα συμμετείχαν στην παγκόσμια παρουσίαση του νέου Passat που πραγματοποιήθηκε στην Πύλο.

Advertisement
Advertisement

ΤΟΥ ΤΑΚΗ ΤΡΑΚΟΥΣΕΛΛΗ (tt@newsauto.gr)

Ο αυτοκινητικός κολοσσός της Volkswagen πραγματοποίησε στην Πύλο την παγκόσμια παρουσίαση του νέου Passat, προσκαλώντας πάνω από 20.000 στελέχη και συνεργάτες της από όλο τον κόσμο. Ο όγκος της εκδήλωσης ήταν τόσο μεγάλος ώστε δικαίως κάποιοι αναφέρουν ότι ήταν η μεγαλύτερη που έχει γίνει στη χώρα μας μετά τους Ολυμπιακούς Αγώνες, με τους Γερμανούς να αφήνουν πάνω από 70 εκατ. ευρώ, ενώ παράλληλα η τουριστική περίοδος στη γύρω περιοχή παρατάθηκε για ακόμα τρεις μήνες. Παράλληλα η απόφαση της εταιρείας να πραγματοποιήσει μια τόσο μεγάλη εκδήλωση -διάρκειας τριών μηνών- σε ένα μόνο μέρος είναι και μία ψήφος εμπιστοσύνης τόσο στις δυνατότητες των Ελλήνων όσο και στην εταιρεία που κίνησε γη και ουρανό για να πραγματοποιηθεί η παρουσίαση και η εκπαίδευση επί ελληνικού εδάφους, της Kosmocar A.E., της εισαγωγικής της VW (και των Audi, Bentley, Ducati). Σημειώστε, δε, ότι είναι η πρώτη φορά που η VW στην 78χρονη ιστορία της επιλέγει ένα μέρος για να κάνει την παρουσίαση και εκπαίδευση αυτοκινήτου της.

Advertisement
Advertisement

Από Οκτώβριο μέχρι Δεκέμβριο
Η μεγάλη παρουσίαση της VW ξεκίνησε στις 6 Οκτωβρίου. Το ηλιόλουστο μεσημέρι εκείνης της Δευτέρας πέρασαν οι πρώτοι καλεσμένοι της εταιρείας την πύλη του «Costa Navarino», που ήταν και το κέντρο των εκδηλώσεων. Ομως οι προσπάθειες για να έρθει στην Ελλάδα -για πρώτη φορά- ένα τόσο μεγάλο αυτοκινητικό γεγονός είχαν ξεκινήσει από την Kosmocar A.E. περίπου τρία χρόνια πριν. Ηταν ο διακαής πόθος του εισαγωγέα και επικεφαλής της εταιρείας Στίβεν Σίρτη. Ο Ελληνας μάνατζερ έκανε συνεχείς και απανωτές συναντήσεις στο Βόλφσμπουργκ, στην έδρα της εταιρείας, προσπαθώντας να φέρει ένα τέτοιο event στην Ελλάδα. Το ζοφερό κλίμα όμως που επικρατούσε το 2011 στη χώρα μας και τα αρνητικά δημοσιεύματα του ξένου Τύπου περί Grexit κ.λπ. δεν άφηναν και πολλά περιθώρια. Οι πιέσεις και οι σχετικές προτάσεις της εδώ εισαγωγικής έπιασαν τόπο με το που άλλαξε λίγο το κλίμα, με τους Γερμανούς να ζητάνε τελικά προτάσεις για το πού θα μπορούσαν να παρουσιάσουν το νέο Passat, ένα σημαντικό μοντέλο για τους ίδιους, αφού εμπορικά είναι ένα από τα ισχυρότερα χαρτιά, με 22 εκατομμύρια πωλήσεις μέχρι σήμερα! Μία από τις προτάσεις που έπεσαν στο τραπέζι ήταν η περιοχή γύρω από την Πύλο, με το «Costa Navarino» να αποτελεί την ιδανική βάση για μια τέτοια εκδήλωση. Αφού επισκέφτηκε την περιοχή ένα πρώτο κλιμάκιο των Γερμανών, οι διθυραμβικές εισηγήσεις που έκαναν στο διοικητικό συμβούλιο σχετικά με το τι αντίκρισαν κίνησαν την περιέργεια υψηλόβαθμου στελέχους της VW, ο οποίος επισκέφτηκε προσωπικά την Πελοπόννησο. Μαθαίνουμε ότι ήταν τόσο ενθουσιασμένος από την περιοχή, τους ανθρώπους της, αλλά και τη συγκρότημα, ώστε εισηγήθηκε ο ίδιος προς το Δ.Σ. της εταιρείας -για πρώτη φορά στην ιστορία της εταιρείας- να πραγματοποιηθεί μια παγκόσμια παρουσίαση, σε ένα μέρος, κάτι που φάνταζε αδύνατον τα προηγούμενα χρόνια. Ετσι, υψηλόβαθμα στελέχη της εταιρείας εισαγωγής, έμποροι και πωλητές της VW, από τις πέντε ηπείρους του πλανήτη, βρέθηκαν στην Πύλο.

Χειμωνιάτικο μάννα εξ ουρανού
Για περίπου 80 ημέρες η Μεσσηνία φιλοξένησε με μεγάλη επιτυχία το «Passat Experience», όπως ονομάστηκε η εκδήλωση. Καθημερινά, πάνω από 400 αφίξεις και περισσότεροι από 20.000 άνθρωποι, στελέχη, επιχειρηματίες κ.ά. κινήθηκαν, έφαγαν, διασκέδασαν και διανυκτέρευσαν στην περιοχή. Σε μία ουσιαστικά νεκρή, μετα-καλοκαιρινή περίοδο, η περιοχή είχε τη ζωντάνια του Αυγούστου. Τα πρατήρια καυσίμων της περιοχής εφοδίαζαν καθημερινά τα 200 Passat που βρέθηκαν στην Πύλο για δοκιμή, αλλά και τα υπόλοιπα οχήματα των διοργανωτών. Η διαδρομή των 50 χλμ. της δοκιμαστικής οδήγησης έδωσε στους επισκέπτες μια ενδεικτική εικόνα από τις μοναδικές ομορφιές της χώρας μας – από τους χαρακτηριστικούς ελαιώνες του Πύργου και της Χώρας και τη γραφικότητα των Γαργαλιάνων μέχρι το μοναδικό γαλάζιο του Ιονίου Πελάγους από το λιμανάκι της Μαραθόπολης. Το φαγητό που έφαγαν ήταν 100% ελληνικό, μαγειρεμένο από τον Ηλείο σεφ του «Costa Navarino» Δόξη Μπεκρή και την ομάδα του. Οι προμήθειες για τα εδέσματα, τα κρασιά κ.τ.λ. ήταν αποκλειστικά από Ελληνες παραγωγούς, κυρίως της Πελοποννήσου. Είναι περιττό δε να πούμε ότι αυτή η εκδήλωση λειτούργησε και ως η καλύτερη διαφήμιση για την Ελλάδα και ειδικότερα τη Μεσσηνία, αφού οι επισκέπτες του «Passat Experience» στις χώρες τους είναι κυρίως πετυχημένοι επιχειρηματίες, που η γνώμη τους μετράει (opinions leaders) και αυτά που μεταφέρουν για την εδώ εμπειρία τους το ακούνε-διαβάζουν χιλιάδες ακόμα άνθρωποι.

Advertisement

Στίβεν Σίρτης: «Η Ελλάδα μπορεί»
Ο διευθύνων σύμβουλος της Kosmocar A.E. είναι ο άνθρωπος που με την ομάδα του πάλεψαν να φέρουν αυτή την τεράστια εκδήλωση στην Ελλάδα και δηλώνει απόλυτα ικανοποιημένος τόσο από την επιτυχία της εκδήλωσης όσο και από όλα τα θετικά που άκουσε από τα υψηλόβαθμα στελέχη της Volkswagen. Παράλληλα τόνισε ότι «η συγκεκριμένη εκδήλωση, που είναι και η δεύτερη μεγαλύτερη που έγινε στη χώρα μας μετά τους Ολυμπιακούς Αγώνες, στην ουσία μας λέει δύο πράγματα. Το πρώτο είναι ότι η Ελλάδα μπορεί να οργανώνει με επιτυχία τέτοιες μεγάλες παρουσιάσεις παγκόσμιας εμβέλειας και το δεύτερο ότι η απόφαση της VW έρχεται σαν ένα “ευχαριστώ” της εταιρείας προς την εισαγωγική εταιρεία την Kosmocar A.E. για την πορεία της στην εκπροσώπηση της μάρκας στην Ελλάδα».

Passat: To νέο μεσαίο οικογενειακό αυτοκίνητο της VW
To μεσαίο οικογενειακό αυτοκίνητο της VW ήταν n αιτία που ήρθαν όλοι αυτοί οι άνθρωποι στη Μεσσηνία. Διατίθεται ήδη στην Ελλάδα σε sedan και σε station wagon, με γκάμα κινητήρων που περιλαμβάνει σύνολα χωρητικότητας από 1.400 έως 2.000 cc. Η Volkswagen στο νέο της μοντέλο χρησιμοποίησε περισσότερο αλουμίνιο, με αποτέλεσμα να είναι έως 85 kg ελαφρύτερο από τον προκάτοχό του. Ετσι είναι οικονομικότερο στην κατανάλωση και πιο δυναμικό στην οδήγηση. Ολα τα νέα Passat φέρουν στάνταρ πίσω φώτα LED, ενώ οι εμπρός προβολείς είναι αλογόνου ή LED. Αναβαθμισμένος είναι ο εξοπλισμός ασφάλειας και άνεσης, με συστήματα όπως το αυτόματο Cruise Control, το Multi Collision Brake για αποφυγή πολλαπλών συγκρούσεων, το Fatigue Detection για αναγνώριση κόπωσης οδηγού, το City Emergency Brake για αποφυγή συγκρούσεων με μικρές ταχύτητες, το Park Assist 3ης γενιάς, αλλά και η οθόνη TFT 12,3 ιντσών που είδαμε για πρώτη φορά στο νέο Audi TT και αντικαθιστά τον παραδοσιακό πίνακα οργάνων.

Advertisement

Οι τιμές του νέου Passat αρχίζουν από τα 21.400 ευρώ (20.440 με απόσυρση) για το 1.4 TSI των 125 PS στο επίπεδο εξοπλισμού Trendline. Το Passat με τον 1.4 TSI των 150 PS τεχνολογίας ACT (απενεργοποίηση κυλίνδρων για εξοικονόμηση καυσίμου) κοστίζει 24.900 ευρώ (23.940) στην έκδοση Comfortline. Στην πλευρά των diesel συναντάμε τον 1.6 TDI με ισχύ 120 PS (Trendline – 23.170 ευρώ με απόσυρση, +550 ευρώ με το κιβώτιο DSG και μέση κατανάλωση 4 lt/100 km), το 2.0 TDI με 150 PS (27.800 ευρώ με το όφελος απόσυρσης) και το 2λιτρο TDI με διπλό turbo απόδοσης 240 PS, με 7άρι DSG και τετρακίνηση 4MOTION (42.900 ευρώ με απόσυρση).